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Bottom-end
Bottom-of-the-line
Bottom-of-the-range
CML
Canadian Housing Markets On-line Service
Capital market line
Down market
Down-market
E-marketing
Entry level
Extension
Extension of a marketing authorisation
Line extension
Line marketing
Low-end
Low-range
Lower end of the range
Lower-ended
Market line
On-Line Travel Marketing Services
On-line marketing
Product in line with market requirements
Product suitable for the market
SML
Security market line
Web marketing

Vertaling van "market in line " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
e-marketing | on-line marketing | web marketing

e-marketing | marketing en ligne


Canadian Housing Markets On-line Service

Service en direct-Marchés du logement canadiens


extension | extension of a marketing authorisation | line extension

extension | extension d'une autorisation de mise sur le marché


capital market line | CML | market line

droite de marché des capitaux


security market line | market line | SML

droite de marché des titres | droite du marché des titres | droite de marché




down market | down-market | lower end of the range | low-end | low-range | lower-ended | bottom-of-the-line | bottom-of-the-range | bottom-end | entry level

bas de gamme | entrée de gamme


product in line with market requirements | product suitable for the market

produit approprié au marché


A very rare tumor of the intestine, originating from the epithelium of the anal canal (including the mucosal surface, anal glands, and lining of fistulous tracts), macroscopically appearing as a nodular, often ulcerated, invasive mass located in the

adénocarcinome du canal anal


On-Line Travel Marketing Services

services de marketing en direct du tourisme
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
To provide basis for future expansion into other markets and lines of business, in March 2004, the consultant provided SACE with detailed analysis of market players operating in other business segments in Italy (commercial information services and recovery of credits) and credit insurance in the Central and Eastern Europe (40) and benchmarking to the market practices (mainly major market players) in terms of costs (i.e. for provision of commercial information, for credit recovery), timing of business operations, multiple analysis of the pricing of recent acquisitions in the sector of provision of commercial information as well as benchma ...[+++]

À titre de base pour la future expansion sur d'autres marchés et dans d'autres lignes d'activités, le bureau de consultants a fourni à SACE, en mars 2004, une analyse détaillée des opérateurs de marché actifs dans d'autres segments d'activités en Italie (services d'informations commerciales et recouvrement de créances) et dans le domaine de l'assurance-crédit en Europe centrale et orientale (40). À cette fin, le bureau de consultants a procédé à une analyse comparative (benchmarking) des pratiques de marché (notamment celles utilisées ...[+++]


This initiative will allow consumers and merchants to benefit fully from the internal market, particularly in terms of e-commerce.The aim of the proposal is to help develop further an EU-wide market for electronic payments, which will enable consumers, retailers and other market players to enjoy the full benefits of the EU internal market, in line with Europe 2020 and the Digital Agenda.

La présente initiative permettra aux consommateurs et aux commerçants de profiter pleinement du marché intérieur, en particulier en matière de commerce électronique. La présente proposition vise à favoriser un développement plus poussé du marché des paiements électroniques à l’échelle de l’UE, qui permette aux consommateurs, aux détaillants et aux autres acteurs du marché de profiter pleinement des avantages offerts par le marché intérieur de l’UE, conformément à ce que prévoient la stratégie Europe 2020 et la stratégie numérique pour l’Europe.


3. Welcomes the slight increase for implementation and development of the internal market (budget lines 12 01 04 01 and 12 02 01), and the Commission’s aim to put an end to market fragmentation and eliminating barriers and obstacles to the movement of services, innovation and creativity, as expressed in its much-awaited communication ‘Single Market Act. Twelve levers to boost growth and strengthen confidence.

3. se félicite de la légère augmentation de l'enveloppe allouée à la mise en œuvre et au développement du marché intérieur (lignes budgétaires 12 01 04 01 et 12 02 01) et de la volonté de la Commission de mettre un terme à la fragmentation du marché et d'éliminer les barrières et les obstacles à la circulation des services, à l'innovation et à la créativité, telle qu'exprimée dans sa communication très attendue intitulée "L'Acte pour le marché unique - Douze leviers pour stimuler la croissance et renforcer la confiance - Ensemble pour une nouvelle croissance";


221. Welcomes the improvements made to reach an execution rate of 92 % for payment credits for the implementation and development of the Internal market (budget line 12 02 01); notes that the execution rate for the SOLVIT programme (budget line 12 02 02) is expected to be close to 92 % taking payments made during 2008, 2009 and 2010 together into account; reiterates the need to maintain a separate budget line for SOLVIT;

221. se félicite des efforts consentis pour parvenir à un taux d'exécution de 92 % des crédits de paiement affectés à la mise en œuvre et au développement du marché intérieur (ligne budgétaire 12 02 01); souligne que le taux d'exécution pour le programme SOLVIT (ligne budgétaire 12 02 02) avoisinera vraisemblablement les 92 %, si l'on tient compte du cumul des paiements effectués en 2008, 2009 et 2010; réaffirme la nécessité de conserver une ligne budgétaire distincte pour le programme SOLVIT;


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It is your Rapporteur’s point of view is that this is all about implementing and adapting existing EU rules from off-line commerce to the market on-line, in order to achieve a real and complete European Single Market ready to face the challenges of the 21st Century Global Economy.

De l'avis de votre rapporteur, il s'agit ici de mettre en œuvre les réglementations européennes qui existent actuellement pour le commerce hors ligne et de les adapter au marché en ligne pour réaliser un véritable marché unique européen, prêt à relever les défis de l'économie mondiale du XXI siècle.


Member States should continue to improve the business environment by modernising public administrations, improving corporate governance, removing remaining barriers to the internal market, eliminating unnecessary administrative burdens and avoid unnecessary new burdens by applying smart regulation instruments, including by developing further interoperable e-government services, removing tax obstacles, supporting small and medium-sized enterprises (SMEs), improving their access to the Single Market in line with the ‘Small Business Act for Europe’ and the ‘Think Small First’ principle, ensuring stable and integrated financial services mark ...[+++]

Les États membres devraient poursuivre l’amélioration de l’environnement des entreprises en modernisant les administrations publiques, en améliorant la gouvernance des entreprises, en supprimant les obstacles qui entravent encore le marché, en éliminant les charges administratives inutiles et en évitant l’apparition de nouvelles charges inutiles grâce à l’application d’instruments de régulation intelligents, y compris en approfondissant l’interopérabilité des services d’administration en ligne, en supprimant les barrières fiscales, en soutenant les petites et les moyennes entreprises (PME) et en améliorant leur accès au marché unique con ...[+++]


Member States with large current account imbalances rooted in a persistent lack of competitiveness or due to other reasons should address the underlying causes by acting, for example, on fiscal policy, on wage developments, on structural reforms relating to product and financial services markets (including the flow of productivity enhancing capital), on labour markets, in line with the employment guidelines, or on any other relevant policy area.

Les États membres confrontés à des déséquilibres importants de leur balance courante, en raison d’un manque persistant de compétitivité ou pour d’autres raisons devraient s’attaquer à la source du problème en agissant par exemple sur la politique budgétaire, sur les salaires, dans le domaine des réformes structurelles des marchés de produits et de services financiers (y compris le flux de capitaux stimulant la productivité), sur les marchés du travail, conformément aux lignes directrices pour l’emploi, ainsi que dans tout autre domaine pertinent.


More active employment policies and reforms in labour markets - in line with the Broad Economic Policy Guidelines and the Employment Guidelines - have given rise to improved labour market performance. In particular, through a comprehensive, preventive approach to employment policies and through contributing to a progressive shift from passive spending to active spending measures, as mandated by the Florence European Council in 1996.

Des réformes et des politiques de l'emploi plus actives sur les marchés du travail - conformément aux grandes orientations de politique économique et aux lignes directrices pour l'emploi - ont donné lieu à de meilleures performances du marché du travail, en particulier grâce à une approche exhaustive et préventive des politiques de l'emploi et à la contribution à un passage progressif à partir de mesures de dépenses passives vers des mesures de dépenses actives, ainsi que le stipulait le mandat du Conseil européen de Florence de 1996.


More active employment policies and reforms in labour markets - in line with the Broad Economic Policy Guidelines and the Employment Guidelines - have given rise to improved labour market performance. In particular, through a comprehensive, preventive approach to employment policies and through contributing to a progressive shift from passive spending to active spending measures, as mandated by the Florence European Council in 1996.

Des réformes et des politiques de l'emploi plus actives sur les marchés du travail - conformément aux grandes orientations de politique économique et aux lignes directrices pour l'emploi - ont donné lieu à de meilleures performances du marché du travail, en particulier grâce à une approche exhaustive et préventive des politiques de l'emploi et à la contribution à un passage progressif à partir de mesures de dépenses passives vers des mesures de dépenses actives, ainsi que le stipulait le mandat du Conseil européen de Florence de 1996.


Longstanding concerns already exist about certain elements of the (state) regulation of US insurance markets which effectively act as barriers to entry to important parts of the insurance market (commercial lines insurance, trust fund requirements for reinsurance companies).

Depuis longtemps déjà, certains éléments de la réglementation (des États) applicable aux marchés américains des assurances suscitent des inquiétudes au sens où ils ont pour effet de barrer l'accès à de larges pans du marché des assurances (produits d'assurance destinés aux entreprises, obligation de constitution d'un fonds fiduciaire pour les entreprises de réassurance).




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'market in line' ->

Date index: 2021-07-29
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