(a) a surface abutting the end of the strip associated with runway approach 14 consisting of an inclined plane ha
ving a ratio of 1 m measured vertically to 50 m measured horizontally rising to an intersection with the outer surface; THENCE such approach surface shall be horizontal and contiguous to said outer surface to an intersection with an imaginary horizontal line drawn at right angles to the projected centre line of the strip at its intersection with the northerly boundary of the South East 1/4 of Section 26, Township 1A, Range 5, Coast District; THENCE said approach surface shall
slope upward at the ...[+++]above specified slope of 1 m measured vertically to 50 m measured horizontally to an imaginary horizontal line drawn at right angles to the projected centre line of the strip and distant 15 000 m measured horizontally from the end of the strip, the outer ends of the imaginary horizontal line being 2 400 m from the projected centre line and 804.3 m, measured vertically, above the assigned elevation of the airport reference point; anda) une surface attenante à l’extrémité de la bande associée à l’approche de la piste 14 et constituée d’un plan, incliné à raison
de 1 m dans le sens vertical contre 50 m dans le sens horizontal, qui s’élève jusqu’à son croisement avec la surface extérieure; de là, la surface d’approche doit être horizontale et contiguë à ladite surface extérieure jusqu’à son croisement avec une ligne horizontale imaginaire tracée perpendiculairement au prolongement de l’axe de la bande au point où elle croise la limite nord du quartier sud-est de la section 26, township 1A, rang 5, district de la côte; de là, ladite surface d’approche s’élève en pente
...[+++] à l’endroit du plan incliné précité à raison de 1 m dans le sens vertical contre 50 m dans le sens horizontal jusqu’à une ligne horizontale imaginaire tracée perpendiculairement au prolongement de l’axe de la bande et située à 15 000 m, dans le sens horizontal, de l’extrémité de la bande, les extrémités extérieures de la ligne horizontale imaginaire étant à 2 400 m du prolongement de l’axe de la bande et à 804,3 m dans le sens vertical au-dessus de l’altitude déterminée du point de repère de l’aéroport; et