Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Armed Forces Professional NCO School
CFSP
Central School for Professional NCO's
Central School for Professional NCOs
Centre for Professional Development
Commercial school
Multi-professional cooperation in health care
Multi-professional cooperation in healthcare
Multi-professional cooperations in health care
Port professional school
Professional School
Professional education
Technical school
Vocational education
Vocational school
Vocational training

Traduction de «multi-professional school » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
multi-professional cooperation in healthcare | multi-professional cooperations in health care | cooperative behaviour in multi-professional settings in healthcare | multi-professional cooperation in health care

coopération multidisciplinaire dans le domaine de la santé | coopération pluridisciplinaire dans le domaine de la santé


Centre for Professional Development [ CFSP | Professional School ]

Centre de perfectionnement professionnel [ CFSP | École professionnelle ]


port professional school

école professionnelle portuaire


Guide for Completing the Professional School Personnel Information Form

Guide à l'intention des personnes qui doivent remplir le formulaire «Renseignements sur le personnel professionnel»


Committee for Intercultural, Inter-racial Education in Professional Schools

Comité pour un enseignement interculturel et interracial dans les écoles professionnelles


vocational education [ commercial school | technical school | vocational school | Vocational training(STW) | professional education(UNBIS) ]

enseignement professionnel [ école professionnelle ]


Central School for Professional NCO's

Ecole centrale pour sous-officiers instructeurs | ECI [Abbr.]


Armed Forces Professional NCO School

École des sous-officiers de carrière de l'armée [ ESCA ]


Central School for Professional NCOs

Ecole centrale pour sous-officiers instructeurs [ ECI ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Teaching as a team, observation of other teachers, and wider professional learning communities are gaining ground as powerful forms of peer collaboration, but are not yet the norm across Europe. To improve pupils' learning experience, teachers need to be able and willing to work and learn in teams – with other teachers, in multi-professional school teams and with external partners.

Enseigner en équipe, observer d’autres enseignants et recourir à des communautés d’apprentissage professionnelles élargies sont des stratégies qui gagnent du terrain, car considérées comme des formes puissantes de collaboration entre pairs, sans toutefois constituer encore la norme en Europe Pour améliorer l’expérience d’apprentissage des élèves, les enseignants doivent être capables et désireux de travailler et d’apprendre en équipe, aux côtés d’autres enseignants, au sein d’équipes scolaires pluriprofessionnelles et avec des partenaires extérieurs.


cooperation between schools of different types and levels which are located in the same area, as well as networking and multi-professional learning communities at regional, national and international levels, in order to promote the exchange of good practices.

la coopération entre des écoles de types et niveaux différents qui sont situées dans la même zone, ainsi que la mise en réseau et les communautés d'apprentissage multiprofessionnelles aux niveaux régional, national et international, afin de promouvoir l'échange de bonnes pratiques.


Participation in pre-school education Special needs education Early school leavers Literacy in reading, mathematics and science Language skills ICT skills Civic skills Learning to learn skills Upper secondary completion rates of young people School management Schools as multi-purpose local learning centres | Professional development of teachers and trainers Stratification of education and training systems Higher education graduates Cross-national mobility of students in higher education Participation of adults in lifelong learning Adu ...[+++]

Participation à l’enseignement préscolaire Éducation répondant à des besoins spéciaux Jeunes ayant quitté prématurément l’école Connaissances de base en lecture, mathématiques et sciences Connaissances linguistiques Maîtrise des TIC Compétences civiques Apprentissage de l'acquisition de compétences Taux d’achèvement du second cycle de l’enseignement secondaire chez les jeunes Gestion des établissements scolaires Développement des écoles en centres locaux polyvalents d'acquisition de connaissances | Développement professionnel des enseignants et des formateurs Stratification des systèmes d'éducation et de formation Diplômés de l’enseignem ...[+++]


Monitoring progress in this field will be covered by core indicators on early school leavers (3) , school management (10) , schools as multi-purpose local learning centres (11) , and the professional development of teachers and trainers (12).

Le suivi des progrès réalisés dans ce domaine sera assuré à l’aide d’indicateurs fondamentaux concernant les jeunes ayant quitté prématurément l’école (3) , la gestion des établissements scolaires (10) , le développement des écoles en centres locaux polyvalents d'acquisition de connaissances (11) , ainsi que le développement professionnel des enseignants et des formateurs (12).


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
These initiatives within the ESS are to be encouraged by the Commission in the context of the indicators: school management (10) , schools as multi-purpose local learning centres (11) , professional development of teachers and trainers (12) , and stratification of education and training systems (13)] .

La Commission doit encourager ces initiatives, au sein du SSE, dans le contexte des indicateurs suivants : gestion des établissements scolaires (10) , développement des écoles en centres locaux polyvalents d'acquisition de connaissances (11) , développement professionnel des enseignants et des formateurs (12) et stratification des systèmes d’éducation et de formation (13) .


w