Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Analyse call centre activities
Analyse call centre activity
Analysing call centre activities
Analysis of call centre activities
CCSWG
Call Centre Study Working Group
Call centre quality analyst
Call centre quality assurance auditor
Call centre quality audit associate
Call centre quality auditor
Call-centre operations
Call-centre technologies
Call-centre technology
Call-centres technology
Centre for National Defence Studies
Higher Centre for National Defence Studies
National Call Centre
National Call Centre Study Working Group
National Call Service Director
National call
Spanish Centre for National Defence Studies
UN Human Settlements Centre
UN Human Settlements Programme
UN Programme on Human Settlements
UN-Habitat
UNCHS
UNHSP
UNRIC
United Nations Centre for Human Settlements
United Nations Human Settlements Centre
United Nations Human Settlements Programme
United Nations Programme on Human Settlements
United Nations Regional Information Centre

Vertaling van "national call centre " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE


Call Centre Study Working Group [ CCSWG | National Call Centre Study Working Group ]

Groupe de travail sur l'étude sur les centres d'appels [ GTECA | Groupe de travail national sur l'étude des centres d'appels ]




National Call Service Director

directeur des services à la clientèle nationale


call centre quality assurance auditor | call centre quality audit associate | call centre quality analyst | call centre quality auditor

auditeur qualité en centre d'appels | auditeur qualité en centre d'appels/auditrice qualité en centre d'appels | auditrice qualité en centre d'appels


call-centre technology | call-centres technology | call-centre operations | call-centre technologies

technologies d'un centre d'appels


analysing call centre activities | analysis of call centre activities | analyse call centre activities | analyse call centre activity

analyser les activités de centres d'appels


UN-Habitat [ UNCHS | UNHSP | UN Human Settlements Centre | UN Human Settlements Programme | United Nations Centre for Human Settlements | United Nations Human Settlements Centre | United Nations Human Settlements Programme | United Nations Programme on Human Settlements | UN Programme on Human Settlements ]

ONU-Habitat [ Centre des Nations Unies pour les établissements humains | CNUEH | PNUEH | Programme des Nations unies pour les établissements humains ]


Centre for National Defence Studies | Higher Centre for National Defence Studies | Spanish Centre for National Defence Studies

Centre supérieur d'études de défense nationale


United Nations Regional Information Centre | United Nations Regional Information Centre for Western Europe | UNRIC [Abbr.]

Centre régional d'information des Nations unies
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
A national Call Centre for Revenue Canada, handling up to 10,000 calls a day, will ensure that citizens calling their local Revenue Canada offices will no longer receive busy signals.

Le Centre national d'appels de Revenu Canada, qui peut traiter jusqu'à 2 000 appels par jour, permettra de répondre sans délai aux citoyens qui communiquent avec leurs bureaux locaux de Revenu Canada.


4. The EURES Members and Partners shall designate one or more contact points, such as placement and recruitment offices, call centres and self-service tools in accordance with national criteria, where workers and employers can get support with clearance, access to support services, or both, in accordance with this Regulation.

4. Les membres et les partenaires d'EURES désignent un ou plusieurs points de contact, tels que des bureaux de placement et de recrutement, des centres d'appel et des outils en libre-service conformément aux critères définis au niveau national, grâce auxquels les travailleurs et les employeurs peuvent obtenir une assistance en ce qui concerne la compensation, l'accès aux services de soutien, ou les deux, au titre du présent règlement.


First of all, PhoneBusters is a national call centre. It has been a national call centre for deceptive or fraudulent telemarketing since 1997.

Tout d'abord, je dois vous dire que PhoneBusters est un centre d'appel national contre le télémarketing malhonnête ou frauduleux qui existe depuis 1997.


Sylvain Dufour, Director General, Language Training Centre, Canada School of Public Service: Indeed, over the coming year, by next January or February, consultations will begin with all potential service providers throughout Canada, be it a minority community or other, to share the approach the school is implementing for a national call for tenders.

Sylvain Dufour, directeur général, Centre de formation linguistique, École de la fonction publique du Canada : En effet, au cours de la prochaine année, d'ici le mois de janvier ou février prochain, vont débuter les consultations avec l'ensemble des pourvoyeurs de services potentiels à travers le Canada qui est soit une communauté minoritaire ou autre pour faire part de l'approche que l'école est à mettre sur pied pour un appel d'offres national.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Article 26 of Directive 2002/22/EC of the European Parliament and of the Council of 7 March 2002 on universal service and users’ rights relating to electronic communications networks and services (Universal Service Directive) requires that calls to the single European emergency call number 112 are answered appropriately and handled in a manner that is best suited to the national organisation of emergency systems, including the emergency call response centres (public s ...[+++]

L’article 26 de la directive 2002/22/CE du Parlement européen et du Conseil du 7 mars 2002 concernant le service universel et les droits des utilisateurs au regard des réseaux et services de communications électroniques (directive «service universel») imposent que les appels dirigés vers le numéro d’appel d’urgence unique européen «112» reçoivent une réponse appropriée et soient acheminés jusqu’à leurs destinataires de la façon la mieux adaptée à l’organisation nationale des systèmes d’urgence (centres de réception des appels d’urgence).


6. The eCall PSAP (initially receiving the eCall) shall establish audio communication with the vehicle and handle the eCall data; if necessary, the eCall PSAP may reroute the call and MSD data to another PSAP, emergency control centre or service partner according to national procedures determined by the national authority.

6. Le PASP eCall (recevant initialement l’appel eCall) établit la communication audio avec le véhicule et traite les données eCall. Le cas échéant, le PSAP eCall peut transférer l’appel et les données MSD à un autre PSAP, à un centre d’urgence ou à un partenaire de service, conformément aux procédures nationales établies par l’autorité nationale.


Movement of facilities within government and getting expanded facilities is not quick, but in five weeks our call centre in Montreal, which is our national call centre, is moving to a larger facility and we'll double capacity.

Dans le secteur public, l'augmentation de la capacité des installations n'est jamais très rapide, mais dans cinq semaines, notre centre d'appels de Montréal, c'est-à-dire notre centre national, va déménager dans des installations plus spacieuses et sa capacité va doubler.


Strategic discussion with stakeholders and reinforced co-ordination Online consultation on digitisation and digital preservation (Commission 2005) Establishment of High Level Expert Group (Commission 2005) Proposal for a Recommendation on digitisation and digital preservation (Commission 2006) Input for relevant initiatives such as the review of the copyright rules (2006) and the implementation of FP7 (2007) Update Lund action plan (including quantitative indicators) and discussion in Council on commitment MS to digitisation and digital preservation (MS/Commission 2005) Catalyse and stimulate work of the national libraries (Commission/na ...[+++]

Discussion stratégique avec les parties prenantes et coordination renforcée Consultation en ligne sur les questions relatives à la numérisation et à la conservation numérique (Commission 2005) Mise en place d’un groupe d’experts à Haut niveau (Commission 2005) Proposition de recommandation concernant la numérisation et la conservation numérique (Commission 2006) Contribution pour les initiatives appropriées telles que l'examen des règles du droit d'auteur (2006) et la mise en oeuvre du PC7 (2007). Mise à jour du plan d'action de Lund (y inclus des indicateurs quantitatifs) et discussion au Conseil sur l’engagement des EM à la numérisation et à la conservation numérique (EM/Commission 2005) Accélération et stimulation des travaux des bibl ...[+++]


It should be updated regularly and broadened by exploratory research, benchmarked through participation in calls for proposals, work for third parties and technology transfer, and extended by the integration of the JRC in networks with national research centres and universities.

Il conviendrait d'actualiser régulièrement cette base, de l'élargir par des travaux de recherche exploratoire, de la mesurer à d'autres par la participation à des appels de propositions, la réalisation de travaux pour des tiers et le transfert de technologies, et de l'étendre par l'intégration du CCR dans des réseaux regroupant des universités et des centres de recherche nationaux.


As announced in October 1996 the Ottawa Tax Centre has assumed a new role as a specialized technology site with a national call centre, as well as scanning and imaging systems.

Comme il a été annoncé en octobre 1996, le Centre fiscal d'Ottawa a assumé un nouveau rôle comme site technologique spécialisé, avec un centre d'appels national et des systèmes de balayage et d'imagerie.


w