Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advance new soldering and bonding techniques
Advanced technique
Advanced technology
Advertising approaches
Advertising methods
Advertising technique
Advertising techniques
Develop new approaches to imaging
Develop new imaging techniques
Develop new welding techniques
EUROBUILD
Evaluate new soldering and bonding techniques
Evaluate new welding techniques
High tech
High technology
NBT
NPBT
New Advertisements & Notifications
New breeding technique
New breeding technology
New plant breeding technique
New plant breeding technology
New technology
Perform imaging technique development
Techniques of advertising
Throw-away advertising technique

Traduction de «new advertising techniques » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
evaluate new soldering and bonding techniques | evaluate new welding techniques | advance new soldering and bonding techniques | develop new welding techniques

mettre au point de nouvelles techniques de soudage


advertising methods | techniques of advertising | advertising approaches | advertising techniques

techniques publicitaires


develop new approaches to imaging | perform imaging technique development | develop new imaging techniques | devise and execute new approaches to radiography imaging

développer de nouvelles techniques d’imagerie


new plant breeding technique | NPBT | new breeding technique | NBT | new plant breeding technology | new breeding technology

nouvelle technique de sélection des plantes | nouvelle technique de sélection végétale | nouvelle technique d'amélioration des plantes | nouvelle technique d'amélioration végétale | nouvelle technique d'obtention de plantes | NPBT






New Advertisements & Notifications

Nouvelles annonces et notifications




European Organisation for the Promotion of New Techniques and Methods in Building | EUROBUILD [Abbr.]

Organisation européenne pour la promotion des nouvelles techniques et procédés de construction | EUROBUILD [Abbr.]


new technology [ advanced technique | advanced technology | high tech | high technology | High technology(ECLAS) | High technology(STW) ]

nouvelle technologie [ haute technologie | high-tech | technique de pointe | technologie avancée | technologie nouvelle ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
As has been recognised by the Commission in its interpretative communication on certain aspects of the provisions on televised advertising in the ‘Television without frontiers’ Directive , the development of new advertising techniques and marketing innovations has created new effective opportunities for audiovisual commercial communications in traditional broadcasting services, potentially enabling them to compete better on a level playing-field with on-demand innovations.

Comme la Commission l’a reconnu dans sa communication interprétative relative à certains aspects des dispositions de la directive «Télévision sans frontières» concernant la publicité télévisée , la mise au point de nouvelles techniques publicitaires et de pratiques de commercialisation innovantes a créé, pour les communications commerciales audiovisuelles dans les services de radiodiffusion traditionnels, de nouvelles possibilités efficaces qui leur permettent de mieux concurrencer les innovations dans les services à la demande en les plaçant sur un pied d’égalité avec ces dernières.


As has been recognised by the Commission in its interpretative communication on certain aspects of the provisions on televised advertising in the ‘Television without frontiers’ Directive , the development of new advertising techniques and marketing innovations has created new effective opportunities for audiovisual commercial communications in traditional broadcasting services, potentially enabling them to compete better on a level playing-field with on-demand innovations.

Comme la Commission l’a reconnu dans sa communication interprétative relative à certains aspects des dispositions de la directive «Télévision sans frontières» concernant la publicité télévisée , la mise au point de nouvelles techniques publicitaires et de pratiques de commercialisation innovantes a créé, pour les communications commerciales audiovisuelles dans les services de radiodiffusion traditionnels, de nouvelles possibilités efficaces qui leur permettent de mieux concurrencer les innovations dans les services à la demande en les plaçant sur un pied d’égalité avec ces dernières.


As has been recognised by the Commission in its interpretative communication on certain aspects of the provisions on televised advertising in the ‘Television without frontiers’ Directive , the development of new advertising techniques and marketing innovations has created new effective opportunities for audiovisual commercial communications in traditional broadcasting services, potentially enabling them better to compete on a level playing-field with on-demand innovations.

Comme la Commission l’a reconnu dans sa communication interprétative relative à certains aspects des dispositions de la directive «Télévision sans frontières» concernant la publicité télévisée , la mise au point de nouvelles techniques publicitaires et de pratiques de commercialisation innovantes a créé, pour les communications commerciales audiovisuelles dans les services de radiodiffusion traditionnels, de nouvelles possibilités efficaces qui leur permettent de mieux concurrencer les innovations dans les services à la demande en les plaçant sur un pied d’égalité avec ces dernières.


Without prejudice to the use of new advertising techniques, television advertising, teleshopping and telepromotions shall be kept quite distinct from other parts of the programme service by optical and/or acoustic and/or spatial means. Surreptitious audiovisual commercial communication shall be prohibited;

Sans préjudice de l'utilisation des nouvelles techniques publicitaires, la publicité télévisée, le télé-achat et les télé-promotions sont nettement séparés du reste du programme par des moyens optiques et/ou acoustiques et/ou spatiaux ; Les communications commerciales clandestines sont prohibées;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Without prejudice to the use of new advertising techniques, television advertising, teleshopping and telepromotions shall be kept quite distinct from other parts of the programme service by optical and/or acoustic and/or spatial means. Surreptitious audiovisual commercial communication shall be prohibited;

Sans préjudice de l'utilisation des nouvelles techniques publicitaires, la publicité télévisée, le télé-achat et les télé-promotions sont nettement séparés du reste du programme par des moyens optiques et/ou acoustiques et/ou spatiaux ; Les communications commerciales clandestines sont prohibées;


(59) As has been recognised by the Commission in its interpretative communication on certain aspects of the provisions on televised advertising in the "Television without frontiers" Directive , the development of new advertising techniques and marketing innovations has created new effective opportunities for commercial communications in traditional broadcasting services, potentially enabling them to better compete on a level playing field with on-demand innovations.

(59) Comme la Commission l'a reconnu dans sa communication interprétative relative à certains aspects des dispositions de la directive "Télévision sans frontières" concernant la publicité télévisée, la mise au point de nouvelles techniques publicitaires et de pratiques de commercialisation innovantes a créé pour les communications commerciales dans les services de radiodiffusion traditionnels de nouvelles possibilités efficaces qui leur permettent de mieux concurrencer les innovations pour les services à la demande en les plaçant sur un pied d'égalité avec ces dernières.


The Commission sets out to clarify how the TWF Directive should be applied to certain advertising practices (e.g. mini-spots, telepromotions) and to new advertising techniques (split-screen advertising, virtual advertising and interactive advertising).

La Commission s'attache à clarifier la façon dont la directive TSF s'applique à certaines pratiques publicitaires (par exemple, les mini-spots, les télépromotions) et aux nouvelles techniques de publicité (publicité sur écran partagé, publicité virtuelle et publicité interactive).


The objective of this communication is to clarify the way in which the "television without frontiers" (TWF) Directive should be applied to new advertising techniques (split-screen advertising, interactive advertising, product placement).

La présente communication a pour objet de clarifier la façon dont la directive «Télévision sans frontières» (TSF) s'appliquent aux nouvelles techniques de publicité (publicité, virtuelle, écrans partagés, publicité interactive, placement de produit).


C. whereas, with regard to the application of the rules on advertising, it is to be welcomed that the proceedings initiated against certain Member States led them to take appropriate measures; whereas, however, new appeals have been submitted, often by consumers" associations, and whereas the increased level of consumer interest, together with new advertising techniques, make it necessary to coordinate the rules set out in the Directive, with all commercial practices falling within the sphere of consumer protection policy,

C. considérant que pour ce qui est de l'application des règles relatives à la publicité, il faut se féliciter que les procédures engagées contre certains États aient incité ces derniers à prendre des mesures; il semble toutefois qu'il y ait eu de nouvelles saisines, à l'origine desquelles on trouve souvent des associations de consommateurs; l'intérêt accru manifesté par ceux-ci, conjugué aux nouvelles pratiques en matière de publicité, rend nécessaire la coordination des dispositions de la directive et de l'ensemble des pratiques commerciales prises en compte dans la politique de protection des consommateurs,


C. whereas, with regard to the application of the rules on advertising, it is to be welcomed that the proceedings initiated against certain Member States led them to take appropriate measures; whereas, however, new appeals have been submitted, often by consumers’ associations, and whereas the increased level of consumer interest, together with new advertising techniques, make it necessary to coordinate the rules set out in the Directive, with all commercial practices falling within the sphere of consumer protection policy,

C. considérant que pour ce qui est de l'application des règles relatives à la publicité, il faut se féliciter que les procédures engagées contre certains États aient incité ces derniers à prendre des mesures. Il semble toutefois qu'il y ait eu de nouvelles saisines, à l'origine desquelles on trouve souvent des associations de consommateurs. L'intérêt accru manifesté par ceux-ci, conjugué aux nouvelles pratiques en matière de publicité, rend nécessaire la coordination des dispositions de la directive et de l'ensemble des pratiques commerciales prises en compte dans la politique de protection des consommateurs,


w