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Air operations officer
Aviation dispatch officer
Director of flight operations
Flight operations officer
Incentives operations review officer
Monitor logging operations
Office IT software
Office application
Office operating system
Office software
Operation Review Officer
Operation review
Operational Review Officer
Operational review
Operations Review Unit
Program review officer
Programme Operations Control Officer
Review operations in logging
Reviewing logging operations
Reviewing operations in logging

Vertaling van "operation review officer " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
Operation Review Officer

Agent de la vérification des opérations


incentives operations review officer

agent d'étude des opérations


Operational Review Officer

Agent de la revue opérationnelle


review operations in logging | reviewing logging operations | monitor logging operations | reviewing operations in logging

superviser des opérations d’exploitation forestière


operation review | operational review

évaluation des procés


office application | office operating system | office IT software | office software

logiciels de bureautique


Operations Review Unit

Service d'Examen des Opérations


Programme Operations Control Officer

fonctionnaire chargé du contrôle des opérations et des programmes


program review officer

agent d'évaluation des programmes


air operations officer | aviation dispatch officer | director of flight operations | flight operations officer

directeur des opérations aériennes | directrice des opérations aériennes | directeur des opérations de vol | directeur des opérations de vol/directrice des opérations de vol
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
(2) A review officer may, on application made by a person subject to the order before the beginning of the hearing, suspend the operation of the order if the review officer considers it appropriate in the circumstances and, in that case, impose on all the persons subject to the order conditions that are reasonable in the circumstances and consistent with the protection of the environment and public safety.

(2) Le réviseur peut toutefois, sur demande présentée avant le début de l’audience par toute personne visée par l’ordre, en suspendre l’application s’il l’estime indiqué, et, le cas échéant, assujettir toutes les personnes concernées aux conditions justifiées en l’occurrence et compatibles avec la protection de l’environnement et la sécurité publique.


(2) A review officer may, on application made by a person subject to the order before the beginning of the hearing, suspend the operation of the order if the review officer considers it appropriate in the circumstances and, in that case, impose on all the persons subject to the order conditions that are reasonable in the circumstances and consistent with the protection of the environment and public safety.

(2) Le réviseur peut toutefois, sur demande présentée avant le début de l’audience par toute personne visée par l’ordre, en suspendre l’application s’il l’estime indiqué, et, le cas échéant, assujettir toutes les personnes concernées aux conditions justifiées en l’occurrence et compatibles avec la protection de l’environnement et la sécurité publique.


258 (1) Subject to subsection (2), the request for a review by a review officer does not suspend the operation of an order.

258 (1) La demande de révision n’a pas pour effet de suspendre l’application de l’ordre.


258 (1) Subject to subsection (2), the request for a review by a review officer does not suspend the operation of an order.

258 (1) La demande de révision n’a pas pour effet de suspendre l’application de l’ordre.


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Senator Robertson: My first question was answered when I reviewed Senator Callbeck's testimony in the chamber; there was a reference to the Federal Heritage Buildings Review Office and, if I understood her remarks correctly, there was an inference to be drawn that that office is mandated to evaluate all the federally owned buildings, but not those that are not owned federally and not operated federally.

Le sénateur Robertson: Ma première question a reçu réponse lorsque j'ai relu le témoignage du sénateur Callbeck à la Chambre; il y a été question du Bureau d'examen des édifices fédéraux du patrimoine et, si j'ai bien compris ses observations, ce Bureau est chargé d'évaluer tous les édifices appartenant au gouvernement fédéral, mais pas ceux qui ne lui appartiennent pas et qu'il n'exploite pas.


15. Acknowledges from the Office that in the year 2013 the Commission’s Internal Audit Service (IAS) carried out a limited review of the implementation of 16 Internal Control Standards (ICS) adopted by the Office’s Management Board; notes that, based on the results of that review and given the current status of internal control regarding the Office's operational activities and administrative support functions, the IAS has issued 1 ...[+++]

15. prend note que, selon le Bureau, le service d'audit interne (SAI) de la Commission a procédé, en 2013, à un examen limité de la mise en œuvre de 16 standards de contrôle interne adoptés par le conseil d'administration du Bureau; souligne que, sur la base des résultats de cet examen, et compte tenu de la situation du contrôle interne en ce qui concerne les activités opérationnelles du Bureau et les fonctions consistant à apporter un appui administratif approprié, le SAI a émis 18 recommandations, dont six qualifiées de "très importantes" et douze d'"importantes";


15. Acknowledges from the Office that in 2013 the Commission’s Internal Audit Service (IAS) carried out a limited review of the implementation of 16 Internal Control Standards (ICS) adopted by the Management Board; notes that, based on the results of that review and given the current status of internal control regarding the Office's operational activities and administrative support functions, the IAS has issued 18 recommendations, ...[+++]

15. prend note que, selon le Bureau, le service d'audit interne (SAI) de la Commission a procédé, en 2013, à un examen limité de la mise en œuvre de 16 standards de contrôle interne adoptés par le conseil d'administration; souligne que, sur la base des résultats de cet examen, et compte tenu de la situation du contrôle interne en ce qui concerne les activités opérationnelles du Bureau et les fonctions consistant à apporter un appui administratif approprié, le SAI a émis 18 recommandations, dont six qualifiées de "très importantes" et douze d'"importantes";


(5b) To ensure that the Office’s operational activities are as transparent as possible, particularly the principles governing investigation procedure, the legitimate rights of the persons concerned and procedural safeguards, data protection provisions, the policy for providing information on certain aspects of the Office’s operational activities, reviewing the legality of investigation activities and appeals procedures for the persons concerned, there is a need to provide a legal basis for ado ...[+++]

(5 ter) Afin d'assurer la plus grande transparence des activités opérationnelles de l'Office, notamment les principes régissant la procédure d'enquête, les droits légitimes des personnes concernées et les garanties procédurales, les dispositions en matière de protection de données, la politique de communication de l'information portant sur certains aspects de l'activité opérationnelle de l'Office, le contrôle de légalité des actes d'enquêtes et les voies de recours des personnes concernées, il convient de prévoir une base légale perme ...[+++]


(15) In order to ensure that the Office's operational activities are as transparent as possible, particularly in respect of the principles governing investigation procedure, the legitimate rights of the persons concerned and procedural safeguards, data protection provisions, the policy for providing information on certain aspects of the Office's operational activities, reviewing the legality of investigation activities and appeals procedures for the persons concerned, it is necessary to provid ...[+++]

(15) Afin d'assurer la plus grande transparence des activités opérationnelles de l'Office, notamment les principes régissant la procédure d'enquête, les droits légitimes des personnes concernées et les garanties procédurales, les dispositions en matière de protection de données, la politique de communication de l'information portant sur certains aspects de l'activité opérationnelle de l'Office, le contrôle de légalité des actes d'enquête et les voies de recours des personnes concernées, il convient de prévoir une base légale permettan ...[+++]


(15) In order to ensure that the Office's operational activities are as transparent as possible, particularly in respect of the principles governing investigation procedure, the legitimate rights of the persons concerned and procedural safeguards, data protection provisions, the policy for providing information on certain aspects of the Office's operational activities, reviewing the legality of investigation activities and appeals procedures for the persons concerned, it is necessary to provid ...[+++]

(15) Afin d'assurer la plus grande transparence des activités opérationnelles de l'Office, notamment les principes régissant la procédure d'enquête, les droits légitimes des personnes concernées et les garanties procédurales, les dispositions en matière de protection de données, la politique de communication de l'information portant sur certains aspects de l'activité opérationnelle de l'Office, le contrôle de légalité des actes d'enquête et les voies de recours des personnes concernées, il convient de prévoir une base légale permettan ...[+++]


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