Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Commercial fleet management
Commercial freight and fleet management
Commercial vehicle fleet management
Commercial vehicle management
Departmental Motor Vehicle Fleet Management Manual
Manage company fleet
Manage fleet
Manage the vehicle fleet
Manage vehicle fleet
Monitor auto fleet operations
Monitor vehicle fleet activities
Monitor vehicle fleet operations
Motor Vehicle Fleet Management Information System
Oversee vehicle fleet
Perform company fleet management
Perform fleet management
Perform vehicle fleet management
Perform vehicle fleet monitoring activities
Vehicle fleet management information system

Vertaling van "perform vehicle fleet management " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
oversee vehicle fleet | perform vehicle fleet management | manage the vehicle fleet | manage vehicle fleet

gestion d'un parc de véhicules | gestion d'une flotte de véhicules


monitor auto fleet operations | monitor vehicle fleet activities | monitor vehicle fleet operations | perform vehicle fleet monitoring activities

surveiller les opérations d'un parc de véhicules


manage fleet | perform fleet management | manage company fleet | perform company fleet management

gérer le parc de véhicules d'une entreprise


commercial fleet management | commercial freight and fleet management | commercial vehicle fleet management

gestion de parc de véhicules commerciaux


vehicle fleet management information system

système d'information de la gestion du parc automobile [ SIGPA | système d'information pour la gestion du parc automobile ]


Departmental Motor Vehicle Fleet Management Manual

Guide ministériel de gestion du parc-automobile


Motor Vehicle Fleet Management Information System

Système informatisé de la gestion du parc automobile


commercial fleet management | commercial vehicle management

gestion de parc de véhicules commerciaux
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
A wide range of non-technical measures in the areas of transport policy and demand management was studied, including traffic management, public transport and intermodality, pricing measures and modernisation of the vehicle fleet.

Un large éventail de mesures non techniques dans les domaines de la politique des transports et de la gestion de la demande a été étudié, notamment la gestion du trafic, les transports en commun et l'intermodalité, les mesures de tarification et la modernisation du parc de véhicules.


Operational performance indicators (OPIs): These concentrate on the aspects associated with an organisation's operations including activities, products or services and can cover such topics as emissions, product and raw material recycling, fuel consumption of vehicle fleet, or energy usage.

Indicateurs de performance opérationnelle (IPO): ils portent essentiellement sur les questions liées aux opérations d'une organisation, notamment aux activités, aux produits ou aux services et ils peuvent couvrir des domaines tels que les émissions, le recyclage des produits et des matériaux, la consommation de carburant du parc de véhicules ou l'utilisation d'énergie.


For the entire test sample of vehicles the manufacturer must report to the relevant authorities all of the in-use performance data to be reported by the OBD system according to point 3.6 of this Appendix in conjunction with an identification of the vehicle being tested and the methodology used for the selection of the tested vehicles from the fleet.

Pour l’ensemble de l’échantillon d’essai de véhicules, le constructeur doit déclarer aux autorités compétentes l’ensemble des données relatives à l’efficacité en service devant être relevées par le système OBD conformément au point 3.6 du présent appendice, avec l’identification du véhicule soumis aux essais et la méthodologie utilisée pour sélectionner les véhicules dans le parc.


The four principal markets for telematics services today are safety and security (including e-Call, vehicle tracking), vehicle oriented telematics (including remote diagnostics and proactive maintenance), navigation and routing (including dynamic navigation, Point of Interest, traffic and travel information), fleet management and infotainment (entertainment, internet access, information services, email).

Les quatre grands marchés que visent aujourd'hui les services télématiques sont la sûreté et la sécurité (notamment les dispositifs d'appel d'urgence («eCall»), le suivi des véhicules), la télématique orientée vers les véhicules (notamment le diagnostic à distance et l'entretien proactif), la navigation et le calcul d'itinéraires (notamment la navigation dynamique, la gestion des «points d'intérêt» (POI), les informations sur la circulation routière et sur les voyages), la gestion de flotte et les infoloisirs (divertissement, accès in ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Other benefits would be better travelling conditions, shorter journey times, energy saving, fewer emissions, less expenditure on managing the vehicle fleet and on the maintenance and renewal of the surface. Road safety would also be improved.

Une telle approche se traduirait également par d’autres avantages, comme l’amélioration des conditions de voyage, la réduction des temps de déplacement, la réalisation d’économies d’énergie, la réduction des émissions, la diminution des dépenses en matière de gestion de la flotte de véhicules, de maintenance et de rénovation des voies de roulement, sans compter le renforcement de la sécurité routière.


18. Calls on the Commission to ensure adequate efforts for all manufacturers and incentives for reducing greenhouse gas emissions across the vehicle fleet; considers, however, that any future scheme should not reward, either directly or indirectly, manufacturers of historically more polluting vehicles, that vehicles with higher CO2 emissions must also be required to make a greater contribution to reducing CO2, and that the scheme should reward the most advanced technologies and alternative fuels according to their greenhouse gas performance ...[+++]

18. demande à la Commission de veiller à s'assurer que tous les constructeurs fournissent des efforts appropriés et de prévoir les mesures d'incitation nécessaires pour obtenir une réduction des émissions de gaz à effet de serre dans l'ensemble du parc automobile; estime toutefois que le programme futur ne doit en aucun cas récompenser, soit directement soit indirectement, les constructeurs dont les véhicules sont traditionnellement les plus polluants, que les véhicules dont les émissions de CO2 sont les plus élevées doivent contribuer davantage à la réduction des émissions, et que le programme doit récompenser les technologies les plus ...[+++]


18. Calls on the Commission to ensure adequate efforts for all manufacturers and incentives for reducing greenhouse gas emissions across the vehicle fleet; considers, however, that any future scheme should not reward, either directly or indirectly, manufacturers of historically more polluting vehicles, that vehicles with higher CO2 emissions must also be required to make a greater contribution to reducing CO2, and that the scheme should reward the most advanced technologies and alternative fuels according to their greenhouse gas performance ...[+++]

18. demande à la Commission de veiller à s'assurer que tous les constructeurs fournissent des efforts appropriés et de prévoir les mesures d'incitation nécessaires pour obtenir une réduction des émissions de gaz à effet de serre dans l'ensemble du parc automobile; estime toutefois que le programme futur ne doit en aucun cas récompenser, soit directement soit indirectement, les constructeurs dont les véhicules sont traditionnellement les plus polluants, que les véhicules dont les émissions de CO2 sont les plus élevées doivent contribuer davantage à la réduction des émissions, et que le programme doit récompenser les technologies les plus ...[+++]


18. Calls on the Commission to ensure adequate efforts for all manufacturers and incentives for reducing greenhouse gas emissions across the vehicle fleet; considers, however, that any future scheme should not reward, either directly or indirectly, manufacturers of historically more polluting vehicles, that vehicles with higher CO2 emissions must also be required to make a greater contribution to reducing CO2, and that the scheme should reward the most advanced technologies and alternative fuels according to their greenhouse gas performance ...[+++]

18. demande à la Commission de veiller à s'assurer que tous les constructeurs fournissent des efforts appropriés et de prévoir les mesures d'incitation nécessaires pour obtenir une réduction des émissions de gaz à effet de serre dans l'ensemble du parc automobile; estime toutefois que le programme futur ne doit en aucun cas récompenser, soit directement soit indirectement, les constructeurs dont les véhicules sont traditionnellement les plus polluants, que les véhicules dont les émissions de CO2 sont les plus élevées doivent contribuer davantage à la réduction des émissions, et que le programme doit récompenser les technologies les plus ...[+++]


5. Calls on the Commission to ensure adequate efforts for all manufacturers and incentives for reducing greenhouse gas emissions across the vehicle fleet; considers, however, that any future scheme should not directly or indirectly reward manufacturers of historically more polluting vehicles, that vehicles with higher CO2 emissions must also be required to make a greater contribution to reducing CO2, and that the scheme should reward the most advanced technologies and alternative fuels according to their greenhouse gas performance (hybrids, ...[+++]

5. demande à la Commission de veiller à s'assurer que tous les constructeurs fournissent des efforts appropriés et de prévoir les mesures d'incitation nécessaires pour obtenir une réduction des émissions de gaz à effet de serre dans l'ensemble du parc automobile; estime toutefois que le programme futur ne doit en aucun cas récompenser directement ou indirectement les constructeurs dont les véhicules sont traditionnellement les plus polluants, que les véhicules dont les émissions de CO2 sont les plus élevées doivent contribuer davantage à la réduction des émissions, et que le programme doit récompenser les technologies les plus avancées ...[+++]


Many entities can be identified as a keeper of a vehicle, such as the owner, a company carrying on a business with a fleet of wagons, a company leasing vehicles to a railway undertaking, a railway undertaking or an infrastructure manager using vehicles for maintaining its infrastructure.

De nombreuses entités peuvent être identifiées comme «détenteur» d'un véhicule, telles que le propriétaire, une entreprise exploitant une flotte de wagons, une entreprise louant en crédit-bail des véhicules à une entreprise ferroviaire, une entreprise ferroviaire, un gestionnaire d'infrastructures utilisant des véhicules pour assurer l'entretien de ses infrastructures.


w