Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Absolute address
Address of a layer
Address problems critically
Address side effects of climacteric
Address side effects of climacteric period
Address side effects of menopause
Address-recognized bit
Address-recognized flag
Address-recognized indicator
Address-recognized indicator bit
Addressing problems critically
Communicate side effects of menopause
Critically address problems
Design plans to address unwanted behaviour in animals
Explicit address
First level address
Inaugural address
Machine address
Native Women's Policy Strategy
Opening address
Service-access-point-address of a layer
Specific address
Strategy to Address Native Women's Policy Issues
Thinking about problems critically
Welcome address
Welcome speech

Traduction de «policy to address » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Tri-Agency Process for Addressing Allegations of Non-compliance with Tri-Agency Policies [ CIHR Procedure for Addressing Allegations of Non-Compliance with Research Policies ]

Processus des trois organismes pour l’examen des allégations de non-conformité avec les politiques des trois organismes [ Procédure des IRSC pour l'examen des allégations de non-conformité avec les politiques en matière de recherche ]


Policy Approaches to Address the Impact of Poverty on Health: A Scan of Policy Literature

Approches politiques à l'égard des répercussions de la pauvreté sur la santé : aperçu de la recherche


Native Women's Policy Strategy [ Strategy to Address Native Women's Policy Issues ]

Stratégie concernant la condition des femmes autochtones


absolute address | explicit address | first level address | machine address | specific address

adresse absolue | adresse machine


(N)-address | (N)-service-access-point address | address of a layer | service-access-point-address of a layer

adresse de point d'accès à des services d'une couche | adresse de point d'accès à des services(N) | adresse d'une couche | adresse(N)


design plans to address unsatisfactory behaviour in animals | design plans to address unwanted behaviour in animals | design plan to address unsatisfactory behaviour in animal | design plans to address undesirable behaviour in animals

concevoir des plans pour remédier aux comportements indésirables d'animaux


address-recognized indicator | address-recognized bit | address-recognized flag | address-recognized indicator bit

indicateur de reconnaissance d'adresse


inaugural address | opening address | welcome address | welcome speech

allocution d'ouverture | discours de bienvenue | discours inaugural | discours liminaire


address side effects of climacteric | communicate side effects of menopause | address side effects of climacteric period | address side effects of menopause

traiter les effets secondaires de la ménopause


critically address problems | thinking about problems critically | address problems critically | addressing problems critically

aborder des problèmes avec un esprit critique
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The Council Conclusions on Maximising the potential of youth policy in addressing the goals of the Europe 2020 Strategy underlined that cross-sectorial and inter-institutional coordination is central to the implementation of an effective youth policy and in addressing the goals of the Europe 2020 Strategy for young people.

Dans ses conclusions intitulées «Utiliser au mieux les possibilités qu’offre la politique en faveur de la jeunesse pour réaliser les objectifs de la stratégie Europe 2020» , le Conseil souligne que la coordination intersectorielle et interinstitutionnelle est essentielle pour mettre en œuvre une politique en faveur de la jeunesse qui soit efficace et pour réaliser les objectifs de la stratégie Europe 2020 en ce qui concerne les jeunes.


EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 1504_1 - EN - Maximising the potential of youth policy in addressing the goals of the Europe 2020 strategy

EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 1504_1 - EN - Utiliser au mieux les possibilités qu’offre la politique en faveur de la jeunesse pour réaliser les objectifs de la stratégie Europe 2020


The Resources Strategy is breaking new ground as the EU has no overall policy at present to address the environmental impacts of resource use and the Commission is not aware of any comprehensive national policies that address this area either. [37] On the other hand, the OECD has done substantial work.

La stratégie en matière de ressources ouvre de nouvelles voies car l'UE n'a pas de politique globale, à ce jour, dans le domaine des incidences environnementales de l'utilisation des ressources et la Commission n'a pas non plus connaissance de l'existence de politiques nationales globales en la matière [37].


IDENTIFIES, WITH DUE REGARD TO THE PRINCIPLE OF SUBSIDIARITY, THE FOLLOWING PRIORITIES WITH A VIEW TO ENHANCING CROSS-SECTORIAL YOUTH POLICY TO ADDRESS THE SOCIO-ECONOMIC CHALLENGES OF YOUNG PEOPLE:

IDENTIFIE, DANS LE RESPECT DU PRINCIPE DE SUBSIDIARITÉ, LES PRIORITÉS CI-APRÈS POUR RENFORCER LA DIMENSION INTERSECTORIELLE DE LA POLITIQUE DE LA JEUNESSE EN VUE DE REMÉDIER AUX DIFFICULTÉS SOCIOÉCONOMIQUES QUE RENCONTRENT LES JEUNES:


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Maximising the potential of youth policy in addressing the goals of the Europe 2020 strategy

Utiliser au mieux les possibilités qu’offre la politique en faveur de la jeunesse pour réaliser les objectifs de la stratégie Europe 2020


The Council Conclusions on Maximising the potential of youth policy in addressing the goals of the Europe 2020 Strategy (3) underlined that cross-sectorial and inter-institutional coordination is central to the implementation of an effective youth policy and in addressing the goals of the Europe 2020 Strategy for young people.

Dans ses conclusions intitulées «Utiliser au mieux les possibilités qu’offre la politique en faveur de la jeunesse pour réaliser les objectifs de la stratégie Europe 2020» (3), le Conseil souligne que la coordination intersectorielle et interinstitutionnelle est essentielle pour mettre en œuvre une politique en faveur de la jeunesse qui soit efficace et pour réaliser les objectifs de la stratégie Europe 2020 en ce qui concerne les jeunes.


RECALL the Council conclusions of 16 May 2013 on maximising the potential of youth policy in addressing the goals of the Europe 2020 Strategy (1),where the Council agreed to develop, within the framework of the Renewed Framework for European cooperation in the Youth field 2010-2018, a medium-term work plan to guide youth policy and youth related policy work in response to current youth and youth related themes and trends and to highlight relevant areas for coordination and collaboration with education and training and employment policies with a view to ensuring youth policy input into ...[+++]

RAPPELLENT les conclusions du Conseil du 16 mai 2013 intitulées «Utiliser au mieux les possibilités qu’offre la politique en faveur de la jeunesse pour réaliser les objectifs de la stratégie Europe 2020» (1), dans lesquelles le Conseil a décidé d’élaborer, au sein du cadre renouvelé pour la coopération européenne dans le domaine de la jeunesse 2010-2018, un programme de travail à moyen terme, en vue d’orienter les travaux menés en matière de politique en faveur de la jeunesse et de politiques connexes pour analyser les thèmes et les évolutions actuels relatifs à la jeunesse ou qui s’y rapportent et de mettre l’accent sur les domaines per ...[+++]


There is a need to strengthen coherence between EU policies, as well as co-ordination between the Commission and the Member States, and to establish adequate monitoring mechanisms for the implementation of the Strategy, so that the various functions of forests and their links with other policies are addressed in a coherent way in the policy formation process.

Il y a donc lieu de renforcer l’harmonisation des différentes politiques de l’UE, ainsi que la coordination entre la Commission et les États membres, et de mettre en place des mécanismes appropriés de mise en œuvre de la stratégie, de manière à ce que le processus d’élaboration des politiques prenne en compte de façon cohérente la diversité des fonctions que remplissent les forêts et le lien qui les unit à d’autres politiques.


The Resources Strategy is breaking new ground as the EU has no overall policy at present to address the environmental impacts of resource use and the Commission is not aware of any comprehensive national policies that address this area either. [37] On the other hand, the OECD has done substantial work.

La stratégie en matière de ressources ouvre de nouvelles voies car l'UE n'a pas de politique globale, à ce jour, dans le domaine des incidences environnementales de l'utilisation des ressources et la Commission n'a pas non plus connaissance de l'existence de politiques nationales globales en la matière [37].


In this context, three policy adjustments are proposed: a) to the needs (the demand) for social policy to address mainly new problems which are linked to unemployment, the transition to new economic conditions and to global realignments, b) at the delivery (the supply) of social policy through the adaptation of the administrative structures to serve the new role of the social policy, and c) to obtain new ways of information handling (both statistical indicators and administrative information).Overall, the NAPincl moves along four strategic directions: (1) continued macro economic expansion, (2) employment policy aimed against unemploymen ...[+++]

Dans ce contexte, trois réponses politiques ont été proposées. Elles s'intéressent : a) à la nécessité (c'est-à-dire à la demande) d'une politique sociale capable de s'attaquer essentiellement aux nouveaux problèmes relatifs au chômage, au passage à de nouvelles conditions économiques et aux ajustements d'ordre général, b) à la mise en place (c'est-à-dire à l'offre) d'une politique sociale via une adaptation des structures administratives devant être mieux à même de remplir le nouveau rôle de celle-ci et c) à l'introduction de nouveaux moyens de gestion de l'information (indicateurs statistiques et informations administratives). En génér ...[+++]


w