Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Listed and posted for trading
Post
Post office product selling
Post-trade processing
Post-trading infrastructure
Post-trading market
Post-trading service
Ring
Sales area
Sales floor
Sell a post office product
Sell post office products
Selling area
Selling space
Spacer
Spacer post
Spacer sleeve
Spacing post
Trade post office products
Trading floorspace
Trading post

Vertaling van "post-trading space " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
post-trade processing | post-trading service

gestion post-négociation | traitement post-marché | traitement post-négociation


post-trading infrastructure

infrastructure post-négociation




post office product selling | sell a post office product | sell post office products | trade post office products

vendre des produits de bureau de poste


trading post [ post | ring ]

poste de négociation [ poste | corbeille ]


spacer | spacer sleeve | spacer post | spacing post

douille-entretoise | entretoise




Arab Federation of Posts, Telegram and Telephone Workers [ Arab Federation of Posts and Telecommunications Trade Unions ]

Union arabe des travailleurs des postes, télégrammes et téléphones [ Union panarabe des syndicats des postes et télécommunications ]


sales area | sales floor | selling area | selling space | trading floorspace

surface de vente | espace de vente | plancher de vente


listed and posted for trading

inscrit à la bourse et offert en vente
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
LSE is also active in the post-trading space, most notably in clearing through the London Clearing House (also referred to as LCH.Clearnet) including SwapClear, and Cassa di Compensazione e Garanzia ("CCG"), the Italian clearinghouse.

Elle opère également dans le secteur de la post-négociation, et en particulier dans le domaine de la compensation par l'intermédiaire de la London Clearing House (également dénommée LCH.Clearnet), qui inclut SwapClear, et de la Cassa di Compensazione e Garanzia («CCG»), la chambre de compensation italienne.


LSE is also active in the post-trading space, most notably in clearing through the London Clearing House ("LCH") including SwapClear, and Cassa di Compensazione e Garanzia ("CCG"), the Italian clearinghouse.

LSE est également actif dans le secteur de la post-négociation, plus particulièrement dans le domaine de la compensation, par l'intermédiaire de la London Clearing House («LCH»), qui inclut SwapClear, et de la Cassa di Compensazione e Garanzia («CCG»), la chambre de compensation italienne.


41. Supports increased market access for developing countries, especially LDCs, as it can strengthen the private sector and create incentives for reform; urges the Commission to ensure that trade and investment agreements, especially with developing countries, LDCs and fragile states, are aligned with the SDGs and promote human rights and regional integration; emphasises that such agreements should be subjected to SDG impact assessments; supports the Commission’s suggestion of updating its Aid for Trade Strategy in light of the outcomes of the post-2015 negotiations and to grant special and differential treatment to developing countries, LDCs and fragile states in trade agreements while respecting their policy ...[+++]

41. soutient un meilleur accès au marché pour les pays en développement, notamment les pays les moins développés, puisque cet accès peut renforcer le secteur privé et créer des incitations à la réforme; demande instamment à la Commission de veiller à ce que les accords commerciaux et d'investissement, particulièrement avec les pays en développement, les pays les moins développés et les États fragiles, soient conformes aux objectifs de développement durable et encouragent les droits de l'homme et l'intégration régionale; insiste sur le fait que ces accords devraient être soumis à une évaluation de leurs implications sur les objectifs de développement durable; soutient la suggestion de la Commission d'actualiser sa stratégie d'aide au comm ...[+++]


40. Supports increased market access for developing countries, especially LDCs, as it can strengthen the private sector and create incentives for reform; urges the Commission to ensure that trade and investment agreements, especially with developing countries, LDCs and fragile states, are aligned with the SDGs and promote human rights and regional integration; emphasises that such agreements should be subjected to SDG impact assessments; supports the Commission’s suggestion of updating its Aid for Trade Strategy in light of the outcomes of the post-2015 negotiations and to grant special and differential treatment to developing countries, LDCs and fragile states in trade agreements while respecting their policy ...[+++]

40. soutient un meilleur accès au marché pour les pays en développement, notamment les pays les moins développés, puisque cet accès peut renforcer le secteur privé et créer des incitations à la réforme; demande instamment à la Commission de veiller à ce que les accords commerciaux et d'investissement, particulièrement avec les pays en développement, les pays les moins développés et les États fragiles, soient conformes aux objectifs de développement durable et encouragent les droits de l'homme et l'intégration régionale; insiste sur le fait que ces accords devraient être soumis à une évaluation de leurs implications sur les objectifs de développement durable; soutient la suggestion de la Commission d'actualiser sa stratégie d'aide au comm ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
77. Calls on the Commission to improve considerably its appraisals of trade agreements, in particular the impact assessments carried out, by taking the issue of industrial competitiveness into account and carrying out ex post assessments, as well as analyses of the aggregate effect of all agreements already concluded or under negotiation; stresses the importance of the Transatlantic Trade and Investment Partnership (TTIP) undertaking for realising European reindustrialisation, growth and employment objectives, and which has the potential to simplify and increase the export of European industrial products, improve the competitiveness of industry by raising international production standards and reduce the import costs of raw and processed m ...[+++]

77. invite la Commission à améliorer considérablement son évaluation des accords commerciaux, notamment ses analyses d'impact, en tenant compte de la question de la compétitivité du secteur industriel, en réalisant des études ex post et en procédant à des analyses des effets cumulatifs de tous les accords passés ou en cours de négociation; souligne l'importance du partenariat transatlantique de commerce et d'investissement, mis en place pour parvenir à la réindustrialisation de l'Europe et à la réalisation des objectifs en matière d'emploi et de croissance et qui pourrait permettre de simplifier et d'augmenter l'exportation de produits industriels européens, d'améliorer la compétitivité de l'industrie en relevant le niveau des normes de pr ...[+++]


However, I hope that Ireland’s historic relations with the United States will serve to promote, if not a full, free trade EU-USA agreement – now that the WTO, post-Cancun, is fatally wounded – at least a common economic space for trade in goods and services, particularly financial services.

Nous lui souhaitons de reposer en paix. J’espère toutefois que les relations historiques de l’Irlande avec les États-Unis permettront de promouvoir si pas un accord de libre échange UE-USA total - maintenant que l’OMC, après Cancun, est mortellement blessée - au moins un espace économique commun pour l’échange de biens et de services et, plus particulièrement, de services financiers.


12 JOINT MEETING WITH MINISTERS FROM THE CENTRAL AND EASTERN EUROPEAN COUNTRIES (CEECs) . 13 The Governments of the Member States and the European Commission were represented as follows: Belgium: Mr Jos CHABERT Minister for Finance, Budget, Civil Service and External Relations of the Government of the Brussels Capital Region Denmark: Mr Frank JENSEN Minister for Research Germany: Mr Günter REXRODT Federal Minister for Economic Affairs Greece: Mr Adamantios VASSILAKIS Deputy Permanent Representative Spain: Mr Miguel Angel NAVARRO Deputy Permanent Representative France: Mr François FILLON Minister attached to the Minister for Industry, Post and Telecommunications, with responsibility for Post, Telecommunications and ...[+++]

13 Les gouvernements des Etats membres et la Commission européenne étaient représentés comme suit : Belgique : M. Jos CHABERT Ministre des finances, du budget, de la fonction publique et des relations extérieures de l'Exécutif de la Région de Bruxelles-capitale Danemark : M. Frank JENSEN Ministre de la recherche Allemagne : M. Günter REXRODT Ministre fédéral des affaires économiques GRECE : M. Adamantios VASSILAKIS Représentant permanent adjoint ESPAGNE : M. Miguel Angel NAVARRO Représentant permanent adjoint FRANCE : M. François FILLON Ministre délégué auprès du ministre de l'industrie, de la poste et des télécommunications, chargé de la poste, des télécommunications et de l'espace ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'post-trading space' ->

Date index: 2024-11-24
w