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Fall on moving public service vehicle
Fall on public service vehicle
Fall on stationary public service vehicle
General-interest services
Open company
Open corporation
Public company
Public corporation
Public service-wide
Public-interest services
Publicly held
Publicly held corporation
Publicly owned
Publicly traded
Services of general economic interest
Services of general interest
Services of public interest
WAFS
WAIS
WATS
WATS service
Wide Area Information Server
Wide Area Information Servers
Wide Area Information Service
Wide Area Information System
Wide Area Telephone Service
Wide area file service
Wide area file services
Wide area service
Wide-area telecommunication service
Widely distributed
Widely held company
Widely held corporation
Widely held public corporation
Widely-held company
Widely-held corporation

Vertaling van "public service-wide " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE


open corporation [ public corporation | open company | public company | publicly held corporation | widely-held corporation | widely held corporation | widely held public corporation | widely-held company | widely held company ]

société ouverte [ société faisant publiquement appel à l'épargne | société faisant appel public à l'épargne | corporation ouverte | société à grand nombre d'actionnaires | société ouverte à grand nombre d'actionnaires | corporation à participation étendue | corporation ouverte de droi ]


Wide Area Telephone Service [ WATS | WATS service | wide area service | wide-area telecommunication service ]

service interurbain planifié [ SIP | WATS | service WATS | forfait d'appel ]


Wide Area Information System | WAIS | Wide Area Information Service | Wide Area Information Servers | Wide Area Information Server

système WAIS | WAIS


Fall on moving public service vehicle

chute sur un véhicule de service public en mouvement


Fall on public service vehicle

chute sur un véhicule de service public


Fall on stationary public service vehicle

chute sur un véhicule de service public stationnaire


wide area file services | WAFS | wide area file service

services de fichiers sur réseau étendu | services de fichiers sur un réseau étendu | services de fichiers sur réseaux étendus | services de fichiers sur des réseaux étendus | services WAFS


publicly traded | publicly held | publicly owned | widely distributed

émis dans le public | largement distribué | négocié publiquement et largement réparti dans le public | publiquement négocié et largement répandu


services of general interest [ general-interest services | public-interest services | services of general economic interest | services of public interest ]

service d'intérêt général [ service d'intérêt économique général ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The public interoperable Union-wide eCall service based on the single European emergency call number 112 and third party service supported eCall systems (TPS eCall services) can coexist provided that the measures necessary to ensure continuity in the provision of the service to the consumer are adopted.

Le service eCall public fondé sur le numéro 112, numéro d'appel d'urgence unique européen et interopérable dans toute l'Union, peut coexister avec des services eCall pris en charge par des services tiers (ci-après dénommés «services TPS eCall») pour autant que les mesures nécessaires pour garantir la continuité du service au consommateur soient adoptées.


EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 32014D0585 - EN - Decision No 585/2014/EU of the European Parliament and of the Council of 15 May 2014 on the deployment of the interoperable EU-wide eCall service Text with EEA relevance // DECISION No 585/2014/EU OF THE EUROPEAN PARLIAMENT AND OF THE COUNCIL // (Text with EEA relevance)

EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 32014D0585 - EN - Décision n ° 585/2014/UE du Parlement européen et du Conseil du 15 mai 2014 concernant le déploiement du service eCall interopérable dans toute l'Union européenne Texte présentant de l'intérêt pour l'EEE // DÉCISION N - 585/2014/UE DU PARLEMENT EUROPÉEN ET DU CONSEIL // (Texte présentant de l'intérêt pour l'EEE)


Commission Delegated Regulation (EU) No 305/2013 establishes the specifications for the upgrading of the Public Safety Answering Point (PSAP) infrastructure required for the proper receipt and handling of eCalls using the 112 number, in order to ensure the compatibility, interoperability and continuity of the harmonised EU-wide eCall service.

Le règlement délégué (UE) no 305/2013 de la Commission établit les spécifications pour la mise à niveau de l'infrastructure des centres de réception des appels d'urgence (PSAP) requise pour la bonne réception et le traitement approprié des appels eCall utilisant le numéro 112, afin de garantir la compatibilité, l'interopérabilité et la continuité du service harmonisé eCall dans toute l'Union.


Commission Delegated Regulation (EU) No 305/2013 (4) establishes the specifications for the upgrading of the Public Safety Answering Point (PSAP) infrastructure required for the proper receipt and handling of eCalls using the 112 number, in order to ensure the compatibility, interoperability and continuity of the harmonised EU-wide eCall service.

Le règlement délégué (UE) no 305/2013 de la Commission (4) établit les spécifications pour la mise à niveau de l'infrastructure des centres de réception des appels d'urgence (PSAP) requise pour la bonne réception et le traitement approprié des appels eCall utilisant le numéro 112, afin de garantir la compatibilité, l'interopérabilité et la continuité du service harmonisé eCall dans toute l'Union.


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EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 32011H0750 - EN - Commission Recommendation of 8 September 2011 on support for an EU-wide eCall service in electronic communication networks for the transmission of in-vehicle emergency calls based on 112 ( eCalls ) Text with EEA relevance // COMMISSION RECOMMENDATION // of 8 September 2011 // on support for an EU-wide eCall service in electronic communication networks for the ...[+++]

EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 32011H0750 - EN - Recommandation de la Commission du 8 septembre 2011 sur le soutien à un service eCall à l'échelle de l'UE dans les réseaux de communications électroniques en vue de la transmission d'appels d'urgence embarqués fondés sur le numéro 112 (appels eCall ) Texte présentant de l'intérêt pour l'EEE // RECOMMANDATION DE LA COMMISSION // du 8 septembre 2011 // sur le soutien à un service eCall à l ...[+++]


The effective implementation of a harmonised EU-wide interoperable eCall service requires that the voice/audio call, along with the minimum set of data generated by the in-vehicle system on the incident, is transmitted automatically to any appropriate public safety answering point that can receive and use the location data provided.

Pour assurer la mise en œuvre d’un service eCall harmonisé et interopérable dans toute l’Union, il est nécessaire que l’appel vocal/audio soit transmis automatiquement, avec l’ensemble minimal de données généré par le système embarqué sur l’incident, à tout centre de réception des appels d’urgence approprié capable de recevoir et d’utiliser les données de localisation fournies.


EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 32011D0121 - EN - 2011/121/EU: Commission Decision of 21 February 2011 setting the European Union-wide performance targets and alert thresholds for the provision of air navigation services for the years 2012 to 2014 Text with EEA relevance // COMMISSION DECISION // of 21 February 2011 // (Text with EEA relevance) // (2011/121/EU)

EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 32011D0121 - EN - 2011/121/UE: Décision de la Commission du 21 février 2011 fixant les objectifs de performance de l'Union européenne et les seuils d’alerte pour la fourniture de services de navigation aérienne pour les années 2012 à 2014 Texte présentant de l'intérêt pour l'EEE // DÉCISION DE LA COMMISSION // du 21 février 2011 // (Texte présentant de l'intérêt pour l'EEE) // (2011/121/UE)


The effective implementation of a harmonised EU-wide interoperable eCall service requires that the voice/audio call, along with the minimum set of data generated by the in-vehicle system on the incident, is transmitted automatically to any appropriate public safety answering point that can receive and use the location data provided.

Pour assurer la mise en œuvre d’un service eCall harmonisé et interopérable dans toute l’Union, il est nécessaire que l’appel vocal/audio soit transmis automatiquement, avec l’ensemble minimal de données généré par le système embarqué sur l’incident, à tout centre de réception des appels d’urgence approprié capable de recevoir et d’utiliser les données de localisation fournies.


They range from large commercial services (network industries such as postal services, energy supply, electronic communication services or public transport services) to a wide range of health and social services[5] (e.g. care services for elderly and disabled persons).

Les SIEG s'étendent des services commerciaux s'adressant à un large public (industries de réseau, telles que les services postaux, l'approvisionnement énergétique, les services de communication électronique ou les services de transport public) à une vaste gamme de services sanitaires et sociaux[5] (services d'aide sociale aux personnes âgées et handicapées, par exemple).


Finally, ‘public service broadcasting must be able to continue to provide a wide range of programming in accordance with its remit as defined by the Member States in order to address society as a whole; in this context it is legitimate for public service broadcasting to seek to reach wide audiences’ (12).

Enfin, «le service public de radiodiffusion doit être en mesure de continuer à proposer un large éventail de programmes, conformément à sa mission telle que définie par les États membres, afin de s'adresser à la société dans son ensemble; dans ce contexte, il est légitime que le service public de radiodiffusion s'efforce de toucher un large public» (12).


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