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Approximate set costs
Budget set cost
Budget set costs
Calculate cost of covering
Calculate the cost of a covering
Compute cost of covering
Cost of borrowing
Cost of credit
Costing
Costs
Cross recessed countersunk head tapping screw
Cross recessed countersunk head thread cutting screw
Cross recessed flat head tapping screw
Cross recessed flat head thread cutting screw
Cross recessed raised countersunk head tapping screw
Cross recessed raised oval head tapping screw
Develop cost-plus pricing models
EPE
Environmental appraisal cost
Environmental cost
Environmental prevention cost
Environmental protection cost
Environmental protection expenditure
Estimate set costs
Plan cost-plus pricing models
Prepare a cost-plus pricing model
Prepare cost-plus pricing models
Recessed countersunk head self cutting screw
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Recessed raised countersunk head tapping screw
Recessed raised oval head tapping screw
Work out cost of covering

Vertaling van "recession will cost " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
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vis à tôle à tête fraisée à empreinte cruciforme à bout pointu


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vis auto-taraudeuse à tête fraisée à empreinte cruciforme


cross recessed raised countersunk head tapping screw | cross recessed raised oval head tapping screw | recessed raised countersunk head tapping screw | recessed raised oval head tapping screw

vis à tôle à tête fraisée bombée à empreinte cruciforme à bout pointu | vis à tôle fraisée bombée à empreinte cruciforme à bout pointu




environmental cost [ environmental appraisal cost | environmental prevention cost | environmental protection cost | environmental protection expenditure | EPE ]

coût environnemental [ coût de diagnostic environnemental | coût de protection de l’environnement | coût pour l'environnement | dépenses de protection de l’environnement ]


budget set cost | estimate set costs | approximate set costs | budget set costs

budgétiser les frais de décor




develop cost-plus pricing models | plan cost-plus pricing models | prepare a cost-plus pricing model | prepare cost-plus pricing models

préparer des modèles de prix de revient majoré


compute cost of covering | work out cost of covering | calculate cost of covering | calculate the cost of a covering

calculer le coût d'un revêtement


How Will the Ageing of the Population Affect Health Care Needs and Costs in the Foreseable Future?

Quel effet aura le vieillissement de la population sur les besoins et les coûts liés aux soins de santé dans l'avenir prévisible?
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
EUROVOC descriptor: European cooperation social cost economic recession public health economic and social cohesion right to health

Descripteur EUROVOC: coopération européenne coût social récession économique santé publique cohésion économique et sociale droit à la santé


TD Economics has said that the spike in youth unemployment from the recent recession will cost our economy $10.7 billion over the next years alone.

Selon Services économiques TD, la hausse du chômage chez les jeunes provoquée par la récente récession coûtera à notre économie 10,7 milliards de dollars au cours des quelques prochaines années.


TD Economics has said that the spike in youth unemployment from the recent recession will cost our economy $10.7 billion in the next three years alone.

Selon Services économiques TD, la hausse du chômage chez les jeunes provoquée par la récente récession coûtera à notre économie 10,7 milliards de dollars au cours des trois prochaines années seulement.


For a year now, the essence of the economic governance package has been applied to my country with disastrous consequences: the recession is getting worse, inflation has gone through the roof, investments have completely dried up, labour rights and collective agreements have basically been repealed, the biggest drop in the cost of labour has been in Europe, unemployment has reached 20% and debt has increased, fuelling a dangerous vicious circle of recession, debt and more borrowing.

Depuis un an maintenant, l’essence du paquet sur la gouvernance économique a été appliqué à mon pays avec des conséquences désastreuses: la récession s’aggrave, l’inflation a explosé, les investissements se sont complètement asséchés, les droits du travail et les conventions collectives ont, pour l’essentiel, été abrogés, c’est en Europe qu’a eu lieu la plus forte chute du coût du travail , le chômage a atteint 20 % et la dette a augmenté, alimentant un dangereux cercle vicieux de récession, de dette et de nouveaux emprunts.


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(Return tabled) Question No. 494 Mr. Peter Julian: With regard to the Asia-Pacific Gateway and Corridor Initiative (APGCI): (a) what activities happened on this project during fiscal years 2008-2009, 2009-2010, 2010-2011; (b) how much project funding was provided or will be provided to each Western province under APGCI, broken down by riding, during fiscal years 2007-2008, 2008-2009, 2009-2010 and 2010-2011; (c) what federal departments and agencies have been involved in the realization of the APGCI since 2007 until the present; (d) what are the funding and full-time equivalent projections for APGCI for fiscal years 2011-2012 and 2012-2013; (e) what private companies and consultants received project funding under the APGCI since fiscal ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 494 M. Peter Julian: En ce qui concerne l’Initiative de la Porte et du Corridor de l'Asie-Pacifique (IPCAP): a) qu’a-t-on fait dans ce dossier au cours des exercices financiers 2008-2009, 2009-2010 et 2010-2011; b) à combien s’élèvent les fonds versés ou à verser à chaque province de l’Ouest dans le cadre de l’IPCAP, ventilés par circonscription, au cours des exercices financiers 2007-2008, 2008-2009, 2009-2010 et 2010-2011; c) quels sont les ministères et organismes fédéraux qui ont participé à la réalisation de l’IPCAP depuis 2007; d) quels fonds et combien d’équivalents temps plein prévoit-on aff ...[+++]


18. Recalls that, owing to the drop in emissions as a result of the recession, the annual cost of achieving a 20% reduction by 2020 has fallen by one-third from EUR 70 billion to EUR 48 billion, and that the cost of a 30% reduction is now estimated at EUR 11 billion more than the original 20% reduction, i.e. an additional cost of less than 0.1% of the value of the EU economy;

18. rappelle qu'en raison de la baisse des émissions due à la récession, le coût annuel de la réalisation de l'objectif de réduction de 20 % d'ici 2020 a baissé d'un tiers, passant de 70 à 48 milliards d'euros, et que le coût d'un passage à 30 % est désormais estimé à 11 milliards d'euros de plus que le passage originel à un objectif à 20 % de réduction, soit un surcoût de moins de 0,1 % de la valeur de l'économie de l'Union;


18. Recalls that, owing to the drop in emissions as a result of the recession, the annual cost of achieving a 20% reduction by 2020 has fallen by one-third from EUR 70 billion to EUR 48 billion, and that the cost of a 30% reduction is now estimated at EUR 11 billion more than the original 20% reduction, i.e. an additional cost of less than 0.1% of the value of the EU economy;

18. rappelle qu'en raison de la baisse des émissions due à la récession, le coût annuel de la réalisation de l'objectif de réduction de 20 % d'ici 2020 a baissé d'un tiers, passant de 70 à 48 milliards d'euros, et que le coût d'un passage à 30 % est désormais estimé à 11 milliards d'euros de plus que le passage originel à un objectif à 20 % de réduction, soit un surcoût de moins de 0,1 % de la valeur de l'économie de l'Union;


18. Recalls that, owing to the drop in emissions as a result of the recession, the annual cost of achieving a 20% reduction by 2020 has fallen by one-third from EUR 70 billion to EUR 48 billion, and that the cost of a 30% reduction is now estimated at EUR 11 billion more than the original 20% reduction, i.e. an additional cost of less than 0.1% of the value of the EU economy;

18. rappelle qu'en raison de la baisse des émissions due à la récession, le coût annuel de la réalisation de l'objectif de réduction de 20 % d'ici 2020 a baissé d'un tiers, passant de 70 à 48 milliards d'euros, et que le coût d'un passage à 30 % est désormais estimé à 11 milliards d'euros de plus que le passage originel à un objectif à 20 % de réduction, soit un surcoût de moins de 0,1 % de la valeur de l'économie de l'Union;


The main findings of the report are : - Present financial strains result from both the impact of recession and the structural problems of the European Air Transport system. - At average, the European airline industry suffers from too high operating costs which have their origin in a too low productivity inside companies and in areas beyond management control (i.e. infrastructure costs, charges, taxation).

Les principales conclusions de ce rapport sont les suivantes: - les contraintes financières actuelles résultent à la fois de la récession économique et des problèmes structurels du système européen de transports aériens; - dans l'ensemble, les compagnies aériennes européennes souffrent de coûts d'exploitation trop élevés, dûs à une productivité trop faible, tant au niveau interne que dans des domaines sur lesquels elles ne peuvent exercer aucune influence (coûts d'infrastructure, charges, taxation).


After an exchange of views, the President drew the following conclusions on the situation in civil aviation: "1.Concerned by the economic recession afflicting civil air transport and by the high costs of air transport undertakings, confronted as they are by overcapacity and low yields, which are affecting the air transport industry to such a degree that it is incurring unbearable losses, considers that an environment must be created which will enable air transport undertakings to reduce their costs and improve their yields.

Au terme d'un échange de vues, le Président a tiré les conclusions suivantes sur la situation dans l'aviation civile : 1. Préoccupé par la récession économique frappant le transport aérien civil et par les coûts élevés des transporteurs aériens, confrontés avec une surcapacité et des recettes faibles, affectant l'industrie du transport aérien à un degré tel qu'elle en subit des pertes insupportables, estime qu'un environnement doit être créé permettant aux entreprises de transport aérien de réduire leurs coûts et d'améliorer leurs rec ...[+++]


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