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Sales
Sales and advertising vice-president
Sales vice-president
Vice president
Vice-president and general sales manager

Vertaling van "sales and advertising vice-president " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
sales and advertising vice-president

vice-président des ventes et de la publicité [ vice-présidente des ventes et de la publicité ]


sales vice-president | vice president, store operations

vice-président aux ventes | vice-présidente aux ventes


vice-president and general sales manager

vice-président et directeur général des ventes [ vice-présidente et directrice générale des ventes ]


sales vice-president

vice-président des ventes [ vice-présidente des ventes ]


sales | vice president

vice-président à la vente | vice-président aux ventes
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
From the Canadian Association of Not-for-Profit RESP Dealers: Paul Renaud, Vice-President, Corporate Affairs; Ray Riley, Vice-President, Sales; Peter Lewis, Vice President, Administration, Canadian Scholarship Trust.

De la « Canadian Association of Not-for-Profit RESP Dealers »: Paul Renaud, vice-président, Affaires corporatives; Ray Riley, vice-président, Ventes; Peter Lewis, vice-président, Administration, « Canadian Scholarship Trust ».


This document is thus intended to supplement the content of the affidavit of the applicant’s Vice President of Events, Promotions, which was submitted to the examiner and which, as the Board of Appeal stated in paragraph 23 of the contested decision, reproducing the examiner’s findings, contains figures relating to sales volumes which are not broken down by country, do not indicate the overall amount for the European Union and are not confirmed by other documents, such as invoices.

Ce document vise ainsi à compléter le contenu de la déclaration sous serment du directeur des promotions et des évènements de la requérante, présentée devant l’examinateur et qui, comme la chambre de recours l’a indiqué au point 23 de la décision attaquée, reprenant les considérations de celui-ci, contient des chiffres relatifs au volume des ventes qui ne sont pas ventilés par pays, qui n’indiquent pas le montant global pour l’Union et qui ne sont pas confirmés par d’autres documents, tels que des factures.


Appearing before us today is Mr. Ron Lund, president and CEO of the Association of Canadian Advertisers; Monsieur Jacques Larose, vice-president of the Association of Canadian Advertisers; Ms. Janet Callaghan, vice-president and corporate media director of the Media Company, and director and past president of the Canadian Media Directors Council; Mr. David Harrison, president and CEO of Harrison, Young, Pesonen and Newell, and chair of the Institute of Canadian Advertising ...[+++]

Nous accueillons aujourd'hui M. Ron Lund, PDG de l'Association canadienne des annonceurs; M. Jacques Larose, vice-président de l'Association canadienne des annonceurs; Mme Janet Callaghan, vice-présidente et directrice des médias des entreprises de la Media Company, ainsi que administratrice et ancienne présidente du Canadian Media Directors Council; M. David Harrison, PDG de Harrison, Young, Pesonen and Newell et président de l'Institut de la publicité canadienne; et M. Clifford Sosnow, conseiller chez Lang Michener.


Witnesses: From the Canadian Restaurant and Foodservices Association: Michael Whittaker, President, Grinners Food Systems Limited; Peter Ruscio, Vice-President, Finance and Administration, M. Corp Inc.; Axel Rehkatsch, Senior Vice-President and Chief Financial Officer, A&W Foodservices of Canada Inc.; Pierre Filion, Senior District Sales Manager, Pizza Pizza Limited; Stefan Rishikof, Director of Real Estate and Franchise Development, Cultures Restaurants Inc.; Alain P ...[+++]

Témoins : De l'Association canadienne des restaurateurs et des services alimentaires : Michael Whittaker, président, Grinners Food Systems Limited; Peter Ruscio, vice-président, Finances et Administration, M. Corp Inc.; Axel Rehkatsch, vice-président principal et directeur des finances, A & W Foodservices of Canada Inc; Pierre Filion, gérant général des ventes de district, Pizza Pizza Limitée; Stefan Rishikof, directeur des établissements et du développement des franchises, Cultures Restaurants Inc.; Alain P. Villeneuve, vice-pré ...[+++]


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In a speech delivered on 22 June 2011 in Brussels**, Commission Vice-President Neelie Kroes, responsible for the EU Digital Agenda, welcomed the recent adoption of a Best Practice Recommendation and Framework on behavioural advertising by EASA and IAB Europe advertising associations.

Dans un discours prononcé le 22 juin 2011 à Bruxelles**, la vice-présidente de la Commission responsable de l'agenda numérique européen, Neelie Kroes, a salué la récente adoption d'une recommandation sur les meilleures pratiques et d'un cadre sur la publicité comportementale par les associations de professionnels de la publicité AEEP et IAB Europe.


– Mr President, on behalf of the Commission and, in particular, Vice-President Reding, I want to thank the rapporteur for this valuable report analysing several key aspects concerning the influence of modern advertising and consumer behaviour.

– (EN) Monsieur le Président, au nom de la Commission et, en particulier, de sa vice-présidente, Mme Reding, je souhaite remercier le rapporteur pour son précieux rapport, qui analyse divers éléments essentiels touchant à l’influence de la publicité moderne sur le comportement des consommateurs.


My colleague, Vice-President Neelie Kroes, has called on the industry to establish a self-regulatory framework for online behavioural advertising based on the EU legal framework and the four principles of effective transparency, an appropriate form of affirmation or consent, user friendliness and effective enforcement.

Ma collègue, la vice-présidente Neelie Kroes, a appelé le secteur à élaborer un cadre réglementaire volontaire relatif à la publicité comportementale en ligne, sur la base du cadre réglementaire de l’UE et de quatre principes: transparence réelle, forme adéquate de consentement, convivialité et mise en œuvre effective.


Jacques Barrot, Vice-President of the Commission (FR) Mr President, Mr Romeva i Rueda, honourable Members, the responsibility for controlling and monitoring the sale of arms obviously lies primarily with the Member States.

Jacques Barrot, vice-président de la Commission . - Monsieur le Président, Mesdames et Messieurs les parlementaires, Monsieur le rapporteur, la responsabilité du contrôle et du suivi des ventes d’armes relève bien entendu de la responsabilité première des États membres.


I'll introduce them all: Mr. Terry Campbell, vice-president, policy, Canadian Bankers Association; Susan Kennedy-Loewen, vice-president, small business banking, Scotiabank; Louise Mitchell, vice-president, business markets, RBC Royal Bank; Nick Stitt, vice-president, small business banking, Toronto-Dominion Bank; Robert Paterson, senior vice-president, small business banking, CIBC; Pierre Dubreuil, senior vice-president, greater Montreal and southern Quebec, National Bank of Canada; and Kathleen O'Neill, executive vice-president ...[+++]

Je vous les présente tous : M. Terry Campbell, vice-président, Politique, Association des banquiers canadiens; Susan Kennedy-Loewen, vice-présidente, Clientèle petites entreprises, Banque Scotia; Louise Mitchell, vice-présidente, Marchés des entreprises, RBC Groupe financier; Nick Stitt, vice-président, Services bancaires aux petites entreprises, Banque Toronto Dominion; Robert Paterson, premier vice-président, Services bancaires aux petites entreprises, Banque CIBC; Pierre Dubreuil, premier vice-président, Grand Montréal et Sud du ...[+++]


Mr President, I am satisfied that there is general consensus within the fifteen Member States that legislation governing the sale, presentation and advertising of tobacco products must be fundamentally changed.

- (EN) Monsieur le Président, je suis heureux qu'il existe un consensus général au sein des quinze États membres sur le fait que la législation sur la vente, la présentation et la publicité des produits du tabac doit être fondamentalement modifiée.




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Date index: 2024-01-24
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