This is because of a lack of safety oversight by the aviation authorities from these states: Afghanistan, Angola (with the exception of one airline which operates under restrictions and conditions), Benin, Republic of the Congo, Democratic Republic of the Congo, Djibouti, Equatorial Guinea, Eritrea, Gabon (with the exception of 2 airlines which operate under restrictions and conditions), Indonesia (with the exception of 4 airlines), Kazakhstan (with the exception of Air Astana, which is being cleared today), the Kyrgyz Republic, Liberia, Libya, Mozambique, Nepal, São Tomé and Príncipe, Sierra Leone, Sudan and Zambia.
Cela est dû à l'insuffisance de la supervision exercée par les autorités aéronautiques de ces pays en m
atière de sécurité: Afghanistan, Angola (à l'exception d'un transporteur dont l'exploitation est soumise à des restrictions et conditions), Bénin, République du Congo, République démocratique du Congo, Djibouti, Guinée équatoriale, Érythrée, Gabon (à l’exception de deux transporteurs dont l'exploitation est soumise à des restrictions et conditions), Indonési
e (à l’exception de quatre transporteurs), Kazakhstan (à l’exception d’Air As
...[+++]tana, à présent autorisé), Kirghizstan, Liberia, Libye, Mozambique, Népal, Sao Tomé-et-Principe, Sierra Leone, Soudan et Zambie.