Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Aid students with library operations
Arrange student accommodation
Arranging student accommodation
Assist students with library operations
Assists students with library operations
CEC for Students
Canada Employment Centre for Students
Canada Manpower Student Centre
Canada Student Loan Assistance for Full-Time Students
Coordinate student accommodation
Financial aid to students
Financial assistance to students
HRCC-S
Help students with library operations
Human Resource Centre for Students
Human Resource Centre of Canada for Students
New student finance scheme
New student finance system
New system of financiel aid to students
Nominate student ambassador
Recruit student ambassador
Recruiting student ambassador
Recruits student ambassador
Student ID card
Student aid
Student card
Student expert
Student finance
Student grants and loans
Student hostel
Student identification card
Student identity card
Student model module
Student modeler
Student modelling component
Student modelling module
Student module
Student support
Students' club
Students' union

Vertaling van "student approach " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
financial aid to students | financial assistance to students | student aid | student finance | student grants and loans | student support

allocation étudiante | allocation sociale d'études unifiée


nominate student ambassador | recruits student ambassador | recruit student ambassador | recruiting student ambassador

recruter des représentants des étudiants


aid students with library operations | help students with library operations | assist students with library operations | assists students with library operations

aider des étudiants à utiliser la bibliothèque


arrange student accommodation | arranging student accommodation | arrange student accommodation | coordinate student accommodation

organiser l'hébergement d'étudiants


student hostel | students' club | students' union

foyer d'étudiants


new student finance scheme | new student finance system | new system of financiel aid to students

Nouveau règlement de financement des études


student model module [ student modelling module | student modelling component | student modeler | student module | student expert ]

module de diagnostic cognitif


Canada Student Loan Assistance for Full-Time Students [ Student Guide-Canada Student Loan Assistance for Full-Time Students ]

Prêts canadiens d'études pour étudiants à temps plein [ Guide de l'étudiant - Prêts canadiens d'études pour étudiants à temps plein ]


Human Resource Centre of Canada for Students [ HRCC-S | Human Resource Centre for Students | Canada Employment Centre for Students | CEC for Students | Canada Manpower Student Centre ]

Centre des ressources humaines du Canada pour étudiants [ CRHC-E | Centre des ressources humaines pour étudiants | Centre d'emploi du Canada pour étudiants | CEC pour étudiants | Centre de main-d'œuvre du Canada pour étudiants ]


student card | student identity card | student ID card | student identification card

carte étudiante | carte d'étudiant | carte d'étudiante
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The presence on campus of internationally minded and foreign teaching/research staff in addition to foreign students is an instrument to expose the non-mobile student majority to international approaches; it has the potential to enhance the performance of HEIs and the quality of their education, by encouraging the exchange of course material, and, increasingly, facilitating the efficient use of virtual campuses, courseware and cooperation.

La présence sur les campus d’enseignants ou de chercheurs étrangers faisant partie du personnel et ayant l’esprit ouvert sur le monde, outre celle des étudiants étrangers, permet de mettre en contact la majorité d’étudiants non-mobiles avec des approches internationales; elle peut contribuer à améliorer les performances des EES et la qualité de leur enseignement, en encourageant l'échange de ressources pédagogiques et, de plus en plus, en facilitant la mise en œuvre efficiente de campus, didacticiels et formes de coopération virtuels.


3.17 Students with special education needs tend to favour inclusive education, and inclusive approaches can bring benefits to all students[27].

3.17 Les élèves ayant des besoins éducatifs particuliers ont tendance à favoriser un enseignement où chacun a sa place, et les approches caractérisées par une telle ouverture peuvent être bénéfiques à tous les élèves[27].


Proposed approaches included new pedagogies, cross-curricular approaches to supplement single-subject teaching, and greater involvement of students in the design of their own learning.

Parmi les méthodes proposées figuraient l'application de nouvelles pédagogies, la mise en œuvre de stratégies transversales destinées à compléter l'enseignement séparé de chaque matière, et une participation accrue des élèves à la mise au point de leur propre apprentissage.


This should be complemented with external monitoring mechanisms such as national or regional school evaluations and/or large-scale student assessments.Moving from a 'checklist' approach focused on formal compliance with rules and procedures, to a supportive approach focused on school development raises standards and improves learning outcomes

Cette démarche doit être complétée par des mécanismes de suivi externes, tels que des évaluations scolaires nationales ou régionales et/ou des examens d’évaluation des élèves à grande échelle.Le fait de passer d'une approche basée sur une liste de points à vérifier, axée sur le respect formel de règles et de procédures, à une démarche coopérative axée sur le développement scolaire a pour effet d’élever les normes et d’améliorer les résultats d’apprentissage


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Reiterates that, notwithstanding the importance of acquiring employability skills, the value, quality and practical use of knowledge and academic rigour should be upheld; emphasises that given the Member States’ different socio-economic situation and diverse educational traditions, blanket prescriptive approaches must be avoided; underlines that the forthcoming European Skills Agenda, while rightly focusing on economic and employment challenges, should equally address the importance of subject knowledge, academic performance, critical thinking and creativity; calls, at the same time, on the Member States to support initiatives ...[+++]

réaffirme, sans pour autant négliger l'importance de l'acquisition de compétences favorisant l'employabilité, que la valeur, la qualité et l'utilisation pratique du savoir ainsi que la rigueur académique devraient être préservées; fait valoir, eu égard aux différentes situations économiques des États membres et à la diversité de leurs traditions éducatives, qu'il convient d'éviter les approches normatives généralisées; souligne que la future stratégie pour les compétences en Europe, tout en se concentrant à juste titre sur les défis économiques et de l'emploi, devrait attacher une importance égale à la connaissance de la matière, les r ...[+++]


34. Emphasises, with regard to both the design and the delivery of programmes, the shift in educational paradigm towards a more student-centred approach that includes the personal development of students; underlines the importance of students’ participation in higher education governance;

34. met l'accent, en ce qui concerne la création et la mise en œuvre des programmes, sur l'évolution du paradigme éducatif vers une démarche qui replace l'étudiant au centre de l'apprentissage et mette en valeur le développement personnel des étudiants; souligne l'importance de la participation des étudiants à la gouvernance de l'enseignement supérieur;


34. Emphasises, with regard to both the design and the delivery of programmes, the shift in educational paradigm towards a more student-centred approach that includes the personal development of students; underlines the importance of students’ participation in higher education governance;

34. met l'accent, en ce qui concerne la création et la mise en œuvre des programmes, sur l'évolution du paradigme éducatif vers une démarche qui replace l'étudiant au centre de l'apprentissage et mette en valeur le développement personnel des étudiants; souligne l'importance de la participation des étudiants à la gouvernance de l'enseignement supérieur;


The question of artistic training is complicated: creativity has to be stimulated by a special and individualised teacher-student approach, knowledge of Europe’s continuously evolving culture and of creative tools has to be imparted, and an unrestricted career development path has to be made possible.

La question de la formation artistique est compliquée: il faut stimuler la créativité par une approche spécifique et individualisée entre l’enseignant et l’étudiant, il faut transmettre la connaissance de la culture, en évolution permanente, de l’Europe et des outils de création, et il faut permettre un développement professionnel sans entraves.


27. Supports the idea of an educational approach that allows more regular consultation of, and greater participation by, students in the management of the educational process, active participation by students’ parents in the educational community and the development of a confidence-based relationship between students and teachers, serving to stimulate the spirit of initiative and the acquisition of social and civic skills that are essential to active citizenship;

27. appuie l'idée d'une pédagogie permettant une consultation plus régulière et une participation plus importante des élèves à la gestion du processus éducatif, une participation active des parents d'élèves à la communauté éducative et le développement de relations de confiance entre les élèves et les enseignants stimulant ainsi l'esprit d'initiative et l'acquisition des compétences sociales et civiques indispensables pour une citoyenneté active;


27. Supports the idea of an educational approach that allows more regular consultation of, and greater participation by, students in the management of the educational process, active participation by students' parents in the educational community and the development of a confidence-based relationship between students and teachers, serving to stimulate the spirit of initiative and the acquisition of social and civic skills that are essential to active citizenship;

27. appuie l'idée d'une pédagogie permettant une consultation plus régulière et une participation plus importante des élèves à la gestion du processus éducatif, une participation active des parents d'élèves à la communauté éducative et le développement de relations de confiance entre les élèves et les enseignants stimulant ainsi l'esprit d'initiative et l'acquisition des compétences sociales et civiques indispensables pour une citoyenneté active;


w