Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Calculation
Correlated studies
Course
Degree course
Discipline
Field of study
Integrated studies
Integration of subject matter
Intra subject half-side study
Mathematical subjects
Mathematics
Study of mathematics
Subject
Subject matter integration

Vertaling van "studying stem subjects " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
correlated studies | integrated studies | integration of subject matter | subject matter integration

intégration des matières


mathematical subjects | study of mathematics | calculation | mathematics

mathématiques


course | degree course | discipline | field of study | subject

discipline | orientation | section


intra subject half-side study

étude effectuée sur un côté du sujet


Update on the Subject of Library Resources in Support of Northern Studies

Rapport sur les ressources des bibliothèques à l'appui des études nordiques
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
32. Encourages the Member States and regional and local authorities to integrate sustainable development and environmental competences and skills into training and education systems, in particular by strengthening VET (vocational education and training) systems and by encouraging research centres to develop technologies, projects and patents for green products, in collaboration with new green companies; encourages exchanges of ideas between research centres and networks of companies and professionals; recalls the importance of science, technology, engineering and mathematics (STEM) skills and the need to ensure that m ...[+++]

32. encourage les États membres et les autorités régionales et locales à intégrer le développement durable et les compétences environnementales dans les systèmes d'éducation et de formation, notamment en renforçant les systèmes d'enseignement et de formation professionnels et en encourageant les centres de recherche à développer des technologies, des projets et des brevets pour les produits verts en collaboration avec de nouvelles entreprises vertes; encourage l'échange d'idées entre les centres de recherche et les réseaux d'entreprises et de professionnels; rappelle l'importance des compétences en sciences, technologies, ingénierie et ...[+++]


32. Encourages the Member States and regional and local authorities to integrate sustainable development and environmental competences and skills into training and education systems, in particular by strengthening VET (vocational education and training) systems and by encouraging research centres to develop technologies, projects and patents for green products, in collaboration with new green companies; encourages exchanges of ideas between research centres and networks of companies and professionals; recalls the importance of science, technology, engineering and mathematics (STEM) skills and the need to ensure that m ...[+++]

32. encourage les États membres et les autorités régionales et locales à intégrer le développement durable et les compétences environnementales dans les systèmes d'éducation et de formation, notamment en renforçant les systèmes d'enseignement et de formation professionnels et en encourageant les centres de recherche à développer des technologies, des projets et des brevets pour les produits verts en collaboration avec de nouvelles entreprises vertes; encourage l'échange d'idées entre les centres de recherche et les réseaux d'entreprises et de professionnels; rappelle l'importance des compétences en sciences, technologies, ingénierie et ...[+++]


32. Encourages the Member States and regional and local authorities to integrate sustainable development and environmental competences and skills into training and education systems, in particular by strengthening VET (vocational education and training) systems and by encouraging research centres to develop technologies, projects and patents for green products, in collaboration with new green companies; encourages exchanges of ideas between research centres and networks of companies and professionals; recalls the importance of science, technology, engineering and mathematics (STEM) skills and the need to ensure that m ...[+++]

32. encourage les États membres et les autorités régionales et locales à intégrer le développement durable et les compétences environnementales dans les systèmes d'éducation et de formation, notamment en renforçant les systèmes d'enseignement et de formation professionnels et en encourageant les centres de recherche à développer des technologies, des projets et des brevets pour les produits verts en collaboration avec de nouvelles entreprises vertes; encourage l'échange d'idées entre les centres de recherche et les réseaux d'entreprises et de professionnels; rappelle l'importance des compétences en sciences, technologies, ingénierie et ...[+++]


106. Stresses that strength in engineering and information technology improves resilience in employment; calls on the Member States with the support of the Commission to consider setting national targets to increase the number of students studying STEM subjects; believes that the creation of national, regional and European STEM platforms to exchange best practice between regions, universities and industry could be beneficial in setting STEM targets; also considers that, if established, European platforms could be important in providing coordination and cooperation for national platforms at European level; highlights that basic ICT sk ...[+++]

106. souligne que le dynamisme dans les domaines de l'ingénierie et des technologies de l'information renforce la résilience de l'emploi; invite les États membres, avec le soutien de la Commission, à envisager de fixer des objectifs nationaux visant à accroître le nombre d'étudiants dans les filières STEM; estime que la création de plateformes nationales, régionales et européennes dans le domaine des STEM visant à échanger les meilleures pratiques entre les régions, les universités et le monde de l'entreprise pourrait contribuer à l ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
106.Stresses that strength in engineering and information technology improves resilience in employment; calls on the Member States with the support of the Commission to consider setting national targets to increase the number of students studying STEM subjects; believes that the creation of national, regional and European STEM platforms to exchange best practice between regions, universities and industry could be beneficial in setting STEM targets; also considers that, if established, European platforms could be important in providing coordination and cooperation for national platforms at European level; highlights that basic ICT ski ...[+++]

106. souligne que le dynamisme dans les domaines de l'ingénierie et des technologies de l'information renforce la résilience de l'emploi; invite les États membres, avec le soutien de la Commission, à envisager de fixer des objectifs nationaux visant à accroître le nombre d'étudiants dans les filières STEM; estime que la création de plateformes nationales, régionales et européennes dans le domaine des STEM visant à échanger les meilleures pratiques entre les régions, les universités et le monde de l'entreprise pourrait contribuer à l ...[+++]


The three year campaign will first seek to get teenage girls interested in studying science, technology, engineering and maths (STEM subjects).

Cette campagne, qui va s'étaler sur trois ans, visera tout d'abord les adolescentes, et cherchera à susciter leur intérêt pour les études scientifiques, technologiques, d'ingénierie et de mathématiques.


We know—and I can't resist saying this on behalf of all committee members—that your enthusiasm for this subject stems from the studies that this committee, under my predecessor, Mr. Simmons, conducted just prior to the last election.

Nous savons—et je ne peux résister à l'envie de le dire au nom de tous les membres du comité—que votre enthousiasme pour cette question résulte des études que notre comité a effectuées, du temps de mon prédécesseur, M. Simmons, juste avant les dernières élections.


(Return tabled) Question No. 373 Ms. Françoise Boivin: With regard to reports of sexual harassment in federal workplaces since 2000, broken down by year and divided by department: (a) what is the number of reported instances of sexual harassment; (b) what is the number of resolved complaints; (c) what is the number of unresolved complaints; (d) what is the number of disciplinary actions stemming from complaints; (e) what is the shortest period in which a complaint was resolved; (f) what is the longest period in which a complaint has waited for resolution, including cases still pending; (g) what is the number of ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 373 Mme Françoise Boivin: En ce qui concerne les cas de harcèlement sexuel en milieu de travail dans la fonction publique fédérale signalés depuis 2000, ventilés par année et par ministère: a) quel est le nombre de cas de harcèlement sexuel qui ont été signalés; b) quel est le nombre de plaintes qui ont été réglées; c) quel est le nombre de plaintes qui n’ont pas été réglées; d) quel est le nombre de mesures disciplinaires prises à la suite de plaintes; e) quelle a été la plus courte période pour le règlement d’une plainte; f) quelle a été la plus longue période pour le règlement d’une plainte, en ...[+++]


The projects described below illustrate the scope of activities undertaken under the Youth for Europe II programme and the Priority Actions: - A new type of outreach social work meeting young people on their home territory to attempt to stem a potential drift into social marginalisation (linked to educational and family problems, housing difficulties etc.) through projects, experimental schemes etc. was the subject of a short study visit in Bonn and Cologne. The participants were youth workers ...[+++]

Les projets suivants illustrent l'étendue des activités entreprises dans le cadre du programme Jeunesse pour l'Europe II et des Actions prioritaires : - Un nouveau type de travail social de rue (animateurs de rue), qui va chercher les jeunes là où ils vivent pour endiguer les mouvements de marginalisation sociale des jeunes (liés à l'exclusion scolaire et familiale, aux problèmes de logement, etc...) en proposant des actions, des espaces d'expérience, etc.a fait l'objet d'une visite d'étude de courte durée à Bonn et Cologne. Elle était destinée aux animateurs de jeunesse de plusieurs Etats membres (Belgique, Espagne, France, Italie) qui travaillent avec des ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'studying stem subjects' ->

Date index: 2022-04-21
w