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Courseware content
Educate on kindergarten class content
Educate on primary education class content
Educational software content
Explain kindergarten class content
Instructional software content
Primary education
Primary teaching
Provide education in air traffic
Teach air traffic approaches
Teach air traffic content
Teach air traffic control
Teach kindergarten class content
Teach primary education class content
Teaches primary education class content
Teaching kindergarten class content
Teaching primary education class content
Teaching software content

Vertaling van "teach primary education class content " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
educate on primary education class content | teaching primary education class content | teach primary education class content | teaches primary education class content

enseigner dans un établissement d'enseignement fondamental


<b class=yellow3>educate on kindergarten class content | <b class=yellow3>teaching kindergarten class content | explain kindergarten class content | teach kindergarten class content

enseigner dans une classe maternelle


courseware content [ educational software content | instructional software content | teaching software content ]

contenu du didacticiel


primary education | primary teaching

enseignement primaire | primaire | enseignement élémentaire | niveau primaire | cours primaire


provide education in air traffic | teach air traffic content | teach air traffic approaches | teach air traffic control

enseigner le contrôle du trafic aérien
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
41. Calls on the Member States to make sexuality education classes compulsory for all primary and secondary school children and to ensure that space is made available for this subject in school curricula; stresses the importance of regularly reviewing and updating the teaching of sexuality education and of placing special emphasis on respect for women and on gender equality;

41. invite les États membres à veiller à ce que l'enseignement de l'éducation sexuelle soit obligatoire pour tous les élèves des écoles primaires et secondaires et qu'une place suffisante soit consacrée à cette matière dans les programmes scolaires; rappelle qu'il importe que les programmes d'éducation sexuelle soient régulièrement revus et actualisés, en faisant particulièrement attention aux questions du respect de la femme et d ...[+++]


43. Calls on the Member States to make sex education classes compulsory for all primary and secondary school children and to ensure that space is made available for this subject in school curricula; stresses the importance of regularly reviewing and updating the teaching of sex education and of placing special emphasis on respect for women and on gender equality;

43. invite les États membres à veiller à ce que l'enseignement de l'éducation sexuelle soit obligatoire pour tous les élèves des écoles primaires et secondaires et qu'une place suffisante soit consacrée à cette matière dans les programmes scolaires; rappelle qu'il importe que les programmes d'éducation sexuelle soient régulièrement revus et actualisés, en faisant particulièrement attention aux questions du respect de la femme et d ...[+++]


64. Notes that the GCC member states have made education a national priority and have extensive requirements in terms of human resources (there are not enough teachers), course content (which has not kept pace with changing labour markets), syllabus quality (teaching methods and materials are out of date) and the use of new technologies; calls for the authorities' efforts to address these shortcomings to be actively supported and proposes cooperation on an ambitious scale in higher, secondary and ...[+++]

64. rappelle que les États membres du CCG ont fait de l'éducation une priorité nationale, les besoins étant élevés en terme de ressources humaines (corps professoral insuffisant), de contenu des formations (inadaptation à l'évolution du marché du travail), de qualité des programmes (méthodologie et matériaux didactiques datés) et d'utilisation des nouvelles technologies; invite à soutenir activement les efforts consentis par les autorités pour répondre à ces déficits et à proposer une coopération ambitieuse dans l'enseignement supérieur, seco ...[+++]


64. Notes that the GCC member states have made education a national priority and have extensive requirements in terms of human resources (there are not enough teachers), course content (which has not kept pace with changing labour markets), syllabus quality (teaching methods and materials are out of date) and the use of new technologies; calls for the authorities' efforts to address these shortcomings to be actively supported and proposes cooperation on an ambitious scale in higher, secondary and ...[+++]

64. rappelle que les États membres du CCG ont fait de l'éducation une priorité nationale, les besoins étant élevés en terme de ressources humaines (corps professoral insuffisant), de contenu des formations (inadaptation à l'évolution du marché du travail), de qualité des programmes (méthodologie et matériaux didactiques datés) et d'utilisation des nouvelles technologies; invite à soutenir activement les efforts consentis par les autorités pour répondre à ces déficits et à proposer une coopération ambitieuse dans l'enseignement supérieur, seco ...[+++]


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61. Notes that the GCC member states have made education a national priority and have extensive requirements in terms of human resources (there are not enough teachers), course content (which has not kept pace with changing labour markets), syllabus quality (teaching methods and materials are out of date) and the use of new technologies; calls for the authorities’ efforts to address these shortcomings to be actively supported and proposes cooperation on an ambitious scale in higher, secondary and ...[+++]

61. rappelle que les États membres du CCG ont fait de l'éducation une priorité nationale, les besoins étant élevés en terme de ressources humaines (corps professoral insuffisant), de contenu des formations (inadaptation à l'évolution du marché du travail), de qualité des programmes (méthodologie et matériaux didactiques datés) et d'utilisation des nouvelles technologies; invite à soutenir activement les efforts consentis par les autorités pour répondre à ces déficits et à proposer une coopération ambitieuse dans l'enseignement supérieur, seco ...[+++]


The trend of the past five years has been to advance the introduction of language learning in primary education, while content and language integrated learning has gained ground, especially in secondary education.

La tendance, au cours des cinq dernières années, a consisté à introduire l'apprentissage des langues dès l'enseignement primaire, tandis que l'enseignement d'une matière intégré à une langue étrangère a progressé, surtout dans l'enseignement secondaire.


The goal of the administrative collaboration between nursery facilities and primary education is to achieve an unbroken development line for children aged between 0 and 12, in other words a development without fault-lines between the (teaching) services which are present.

Le but de la collaboration administrative entre les crèches et les écoles primaires consiste à ne pas casser le processus de développement des enfants âgés de 0 à 12 ans, en d'autres termes à promouvoir un développement sans faille entre les services (d'enseignement) qui sont actuellement assurés.


- In 8 out of 15 EU Member States, ICT courses are coclass=yellow1>mpulsory in initial teacher training class=yellow1>for generaclass=yellow1>l class teachers in primary educationclass=yellow1>, 9 out of 15 in lower secondary education (1997/98) (source - Eurydice)

- Dans 8 États membres sur 15, les cours de TIC sont obligatoires dans la formation initiale des instituteurs de l'enseignement primaire, dans 9 États membres sur 15, dans celle des enseignants de l'enseignement secondaire inférieur (1997/98) (source - Eurydice)


The uses of ICT for the most advanced teaching purposes are to be found in primary education.

Les utilisations des TIC à des fins pédagogiques les plus avancées se trouvent dans l'enseignement primaire.


If they are to integrate ICT in their teaching practices, teachers, trainers and managers need to have easy access to structured exchange and support services and to educational multimedia content both at school and at home.

Afin d'intégrer les TIC dans leurs pratiques pédagogiques, les enseignants, les formateurs, et les gestionnaires ont besoin d'accéder aisément à des services structurés d'échanges et de support ainsi qu'à des contenus multimédias éducatifs, à l'école et à la maison.


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