Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advertising market
Advertising on television
Advertising-financed television
Advertising-supported television
Develop digital marketing strategies
EGTA
European Group of Television Advertising
European Group of Television Advertising Information
Major television market
Manage internet advertising
Plan digital marketing
Plan marketing digitally
TV advertising
Televised advertising
Television advertising
Television advertising time sales representative

Traduction de «television advertising market » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
televised advertising | television advertising

publicité télévisée


European Group of Television Advertising | European Group of Television Advertising Information | EGTA [Abbr.]

EGTA [Abbr.]


advertising-financed television | advertising-supported television

télévision financée par la publicité


television advertising

publicité à la télévision [ publicité télédiffusée ]


television advertising | TV advertising | advertising on television

publicité télévisée | publicité à la télévision


television advertising time sales representative

représentant de commerce de temps publicitaire à la télévision [ représentante de commerce de temps publicitaire à la télévision ]


The presence and portrayal of non-whites in English-language television advertising in Canada: final report [ The presence and portrayal of non-whites in English-language television advertising in Canada ]

The presence and portrayal of non-whites in English-language television advertising in Canada: final report [ The presence and portrayal of non-whites in English-language television advertising in Canada ]


advertising market

marché publicitaire | marché de la publicité


develop digital marketing strategies | manage internet advertising | plan digital marketing | plan marketing digitally

programmer les stratégies de marketing numérique | planifier des stratégies de marketing numérique | planifier les stratégies opérationnelles de marketing numérique


major television market

marché principal de télévision
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The television advertising market in 2004 was roughly at the level of the year 2000 in nominal terms and accounted for almost one third of overall advertising investment[18].

En 2004, le marché de la publicité télévisuelle se situait approximativement au niveau de l’an 2000 en valeur nominale, et représentait près d’un tiers des investissements publicitaires globaux[18].


* Comparative study on the impact of control measures on the television advertising markets in European Union Member States and certain other countries

* étude comparative de l'impact des mesures de contrôle sur les marchés de la publicité télévisée dans les États membres de l'Union et certains autres pays.


Presentation of the comparative study on the impact of control measures on the television advertising markets in European Union Member States and certain other countries // Around the end of 2004

Présentation de l'étude comparative sur l'impact des mesures de contrôle sur les marchés de la publicité télévisée dans les États membres de l'Union européenne et certains autres pays // Vers la fin de 2004


After several years of expansion, interrupted only in 2001, the gross television advertising market in 2004 reached about €25.7 billion for the EU-15 (7.2% increase in relation to 2003)[16].

Après plusieurs années de croissance, interrompue seulement en 2001, le marché brut de la publicité télévisuelle a atteint environ 25,7 milliards d’euros pour l’UE à quinze en 2004 (soit une augmentation de 7,2 % par rapport à 2003)[16].


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In fact, on account of the permanent nature of the grant, establishing its amount in relation to what the advertising revenues would have been if the advertising messages had not been discontinued on account of the Law, for example, by setting the amount at the level of the revenues before the announcement and introduction of the reform, adjusted where appropriate in accordance with the television advertising market trends, would become increasingly arbitrary.

En effet, du fait du caractère pérenne de la subvention, la fixation de son montant par rapport à ce qu’auraient été les recettes publicitaires si les messages publicitaires n’avaient pas disparu du fait de la loi, par exemple, en fixant le montant à ce qu’étaient les recettes avant l’annonce et la mise en place de la réforme, ajusté éventuellement en fonction des évolutions du marché de la publicité sur la télévision, deviendrait de plus en plus arbitraire.


TV2 notes that despite the fact that it dominates the Danish television advertising market, competition in this market is strong and is characterised by the presence of financially robust multinational groups.

TV2 fait remarquer que, bien qu’elle ait une position dominante sur le marché danois de la publicité télévisuelle, la concurrence est particulièrement sévère sur ce marché, caractérisé par la présence de groupes internationaux disposant d’une forte puissance économique.


The television advertising market in 2004 was roughly at the level of the year 2000 in nominal terms and accounted for almost one third of overall advertising investment[18].

En 2004, le marché de la publicité télévisuelle se situait approximativement au niveau de l’an 2000 en valeur nominale, et représentait près d’un tiers des investissements publicitaires globaux[18].


comparative study of the impact of control measures on the television advertising markets in Member States and certain other countries.

étude comparative de l'impact des mesures de contrôle sur les marchés de la publicité télévisée dans les États membres et certains autres pays.


* Comparative study on the impact of control measures on the television advertising markets in European Union Member States and certain other countries

* étude comparative de l'impact des mesures de contrôle sur les marchés de la publicité télévisée dans les États membres de l'Union et certains autres pays ;


Presentation of the comparative study on the impact of control measures on the television advertising markets in European Union Member States and certain other countries // Around the end of 2004

Présentation de l'étude comparative sur l'impact des mesures de contrôle sur les marchés de la publicité télévisée dans les États membres de l'Union européenne et certains autres pays // Vers la fin de 2004


w