Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
After High School
After High School The First Years
Classical dressage
HFT
High School Review Policy Advisory Committee
High School dressage
High school
High school business studies teacher
High school history teacher
High school special education teacher
High school special needs teacher
High-frequency trade
High-frequency trading
History teacher secondary school
History tutor in high school
Secondary school history teacher
Senior high school
Special educational needs teacher in high school
Special educational needs teacher secondary school
Teacher of economics in high school
Technical high school principal
Trade high school
Upper forms
Upper grades
Upper school
Vocational high school principal

Vertaling van "trade high school " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE


high school special education teacher | special educational needs teacher in high school | high school special needs teacher | special educational needs teacher secondary school

enseignant spécialisé du second degré | enseignante spécialisée du second degré | professeur spécialisé de l’enseignement général | professeur spécialisé de l’enseignement général/professeure spécialisée de l’enseignement général


history tutor in high school | secondary school history teacher | high school history teacher | history teacher secondary school

professeur d’histoire géographie | professeure d’histoire | professeur d’histoire géographie/professeure d’histoire géographie | professeur d’histoire/professeure d’histoire


high school business studies teacher | teacher of economics in high school | business studies and economics teacher secondary school | teacher of business studies and economics in secondary schools

professeure de sciences économiques et sociales | professeur de sciences économiques et sociales | professeur de sciences économiques et sociales/professeure de sciences économiques et sociales


After High School [ After High School: The First Years | After High School: The First Years: The First Report of the School Leavers Follow-up Survey, 1995 ]

Après le secondaire [ Après le secondaire : Les premières années | Après le secondaire : Les premières années : Le premier rapport découlant de l'Enquête de suivi auprès des sortants, 1995 ]


technical high school principal [ vocational high school principal ]

directeur d'école de métiers au niveau secondaire [ directrice d'école de métiers au niveau secondaire | directeur d'école technique au niveau secondaire | directrice d'école technique au niveau secondaire ]


High School Review Policy Advisory Committee [ Policy Advisory Committee on High School Education in Manitoba ]

Comité consultatif sur la politique de l'étude du secondaire


senior high school | upper forms | upper grades | upper school

enseignement du deuxième cycle | second cycle


high school | High School dressage | classical dressage

haute école (1) | Haute Ecole (2) | dressage-Haute école


high-frequency trade | high-frequency trading | HFT [Abbr.]

arbitrage à haute fréquence | négociation à haute fréquence | trading à haute fréquence | transactions à haute fréquence
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
It is no longer like the old days where we learned a trade in high school or trade school and then we were set for the rest of our life.

Ce n'est plus comme à l'époque où nous apprenions un métier à l'école secondaire ou dans une école professionnelle et nous étions prêts ensuite à travailler pour le reste de notre vie.


There was a time, going back to our parents and grandparents, that when people left high school, a trade school or whatever school they went to work.

Il fut un temps — pensons à nos parents et grand-parents — où les gens, après avoir quitté l'école secondaire, l'école de métier ou toute autre école, se trouvaient un emploi.


People are being asked to join a society where public services have been shut down, public transport is expensive in spite of ever more threadbare networks, crèches are being abolished and the number of nursery schools reduced, after-school activities are being done away with or scaled down, which often involves high financial demands on parents, and the status of trade unions is worsening, as a result of attempts to abolish the la ...[+++]

On demande aux citoyens de s’intégrer dans une société où les services publics ont été fermés, où les transports publics sont chers malgré l’extrême vétusté des réseaux, où les crèches sont supprimées, où le nombre d’écoles maternelles diminue, ou les activités parascolaires sont arrêtées ou réduites, ce qui impose une charge financière plus lourde aux parents, où le statut des syndicats se détériore à la suite de tentatives d’abolition du code du travail.


It is equally important to make the case for giving priority to projects that stress social overhead capital, high level of schooling, rule of law, favourable terms of trade and basic infrastructure.

Il est également important de faire valoir que la priorité doit être accordée aux projets qui mettent l'accent sur les équipements collectifs, un taux élevé de scolarisation, sur l'État de droit, sur l'instauration de termes de l'échange favorables ainsi que sur les infrastructures essentielles.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Hon. Donald H. Oliver: Honourable senators, on campuses across the country in the next few weeks, Canada's best and brightest will be graduating from universities, community colleges, high schools and trade schools.

b) par le changement de la désignation numérique des parties 4 à 9 et des articles 20 à 50 en conséquence et de tous les renvois qui en découlent. L'honorable Donald H. Oliver: Honorables sénateurs, sur les campus de tout le pays, au cours des semaines qui viennent, les meilleurs et les plus brillants étudiants du Canada sortiront frais émoulus des universités, des collègues communautaires, des écoles secondaires et des écoles de métiers.


I feel that it is important – as the draftsman of the opinion of the Committee on Industry, External Trade, Research and Energy has also pointed out – that this report should address the issue of education not just in terms of professional training, of the development of skills which will increase our citizens’ chances of finding high quality work, but also in terms of more general education, of which school education is part in a ...[+++]

Tout comme l'a reconnu le rapporteur de la commission de l'industrie, du commerce extérieur, de la recherche et de l'énergie, je trouve important que l'on fasse référence dans ce rapport à la formation, non seulement du point de vue de l'instruction professionnelle, de la préparation de compétences en mesure de donner plus de possibilités à nos citoyens de trouver un travail qualifié, mais aussi du point de vue d'une formation plus générale, où l'éducation scolaire représente une partie dans un tout plus vaste, en orientant ladite formation vers une culture humaniste qui - tout en ne fournissant pas directement des compétences profession ...[+++]


I feel that it is important – as the draftsman of the opinion of the Committee on Industry, External Trade, Research and Energy has also pointed out – that this report should address the issue of education not just in terms of professional training, of the development of skills which will increase our citizens’ chances of finding high quality work, but also in terms of more general education, of which school education is part in a ...[+++]

Tout comme l'a reconnu le rapporteur de la commission de l'industrie, du commerce extérieur, de la recherche et de l'énergie, je trouve important que l'on fasse référence dans ce rapport à la formation, non seulement du point de vue de l'instruction professionnelle, de la préparation de compétences en mesure de donner plus de possibilités à nos citoyens de trouver un travail qualifié, mais aussi du point de vue d'une formation plus générale, où l'éducation scolaire représente une partie dans un tout plus vaste, en orientant ladite formation vers une culture humaniste qui - tout en ne fournissant pas directement des compétences profession ...[+++]


Why not invest in our children regardless of what journey or where they are at in high school, university, trade school, community college, business school or any other school they are in until they are 21 or 25 years old?

Pourquoi ne pas investir dans nos enfants, peu importe leur cheminement, peu importe l'établissement scolaire qu'ils fréquentent, que ce soit l'école secondaire, l'université, l'école de métiers, le collège communautaire, l'école commerciale ou autre, jusqu'à ce qu'ils aient 21 ou 25 ans?


This was a major change, but we can still get the data on the proportions in the population having high school or less than high school, or trades, college and university.

C'était un changement majeur, mais nous pouvons quand même obtenir des données sur la proportion des personnes qui ont un diplôme d'études secondaires, ou un diplôme inférieur, ou encore un diplôme de métier, un diplôme collégial ou universitaire.


w