Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Administration costs
Administration expenses
Administrative burden
Administrative cost
Administrative costs
Administrative expenses
Administrative formalities
Administrative simplification
Bureaucracy
Business expenses
Cost of administration
Cost of administrative formalities
Costs of administration
ESCRAG
Entertainment expenses
European SADIS Cost Recovery Administrative Group
Financial expenses
G&A
General and administrative costs
General and administrative expenses
General expenses
Oncost
Overhead cost
Overhead expenses
Overheads
Running costs
SG&A costs
SGA expenses
Simplification of administrative formalities
ZAW
Zero Administration
Zero Administration Cost
Zero Administration Workstation
Zero Administration for Windows

Traduction de «tremendous administrative costs » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
administrative formalities [ administrative burden | administrative cost | administrative simplification | bureaucracy | cost of administration | cost of administrative formalities | simplification of administrative formalities | Bureaucracy(STW) | bureaucracy(UNBIS) ]

formalité administrative [ bureaucratie | charge administrative | coût administratif | coût de l'administration | coût des formalités administratives | simplification administrative | simplification des formalités administratives ]


selling, general and administrative costs | selling, general and administrative expenses | SG&A costs [Abbr.] | SGA expenses [Abbr.]

frais de vente, dépenses administratives et autres frais généraux | frais de vente, frais généraux et dépenses administratives


overheads [ administrative expenses | entertainment expenses | financial expenses | general expenses | oncost | overhead cost | running costs ]

frais généraux [ dépenses indirectes | frais administratifs | frais de gestion | frais de représentation | frais financiers | frais indirects ]


business expenses | general and administrative costs | overhead cost | overhead expenses | overheads

dépenses indirectes | frais généraux | frais indirects


administration expenses | costs of administration

frais d'administration


SADIS Cost Recovery Administrative Group for the EUR Region [ ESCRAG | SADIS Cost Recovery Administrative Group for the European Region | European SADIS Cost Recovery Administrative Group ]

Groupe administratif de recouvrement du coût du SADIS pour la Région EUR


administrative expenses [ administrative costs | administration costs | administration expenses | general and administrative expenses | G&A ]

frais d'administration [ frais administratifs | charges administratives | dépenses d'administration | dépenses administratives | coûts d'administration | frais généraux ]


Review of the Costs Associated with the Administration of the Access to Information and Privacy Legislation [ Review of the Costs Associated with the Administration of the ATIP Legislation ]

Examen des frais d'administration reliés aux lois sur l'accès à l'information et la protection des renseignements personnels [ Examen des frais d'administration reliés aux lois sur l'AIPRP ]


Zero Administration | Zero Administration for Windows | Zero Administration Cost | ZAW | Zero Administration Workstation

concept Zéro Administration | administration zéro


administrative cost

dépense d'administration | coûts administratifs
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Some companies may benefit from this, simply by being able to list employees engaged in lobbying activities, but for others, particularly large companies that employ a number of individuals who may be engaged in lobbying activities, this requirement would impose tremendous administrative costs without any improvement in transparency, because today the responsibility lies with the individual lobbyist.

Certaines entreprises gagneraient à devoir simplement produire une liste d'employés qui mènent des activités de lobbying. D'autres, en particulier de grandes sociétés qui affectent de nombreux employés à de telles activités, verraient là une charge administrative coûteuse, sans grand apport sur le plan de l'amélioration de la transparence, étant donné que cette responsabilité incombe déjà actuellement personnellement à chaque lobbyiste.


As the cost of operating a non-profit organization rises, the funding available to answer to the increasing demands of our population becomes scarcer, while contribution agreements add tremendous administrative requirements that place additional burdens on administration, leaving fewer funds available for ground work.

Étant donné que les coûts de fonctionnement d'un organisme à but non lucratif augmentent, l'aide financière disponible pour répondre aux demandes croissantes de notre population devient plus rare et les ententes de contribution sont chargées d'exigences administratives considérables qui imposent des fardeaux additionnels à l'administration et laissent moins de fonds disponibles pour le travail de terrain.


On the same date, an article entitled “Airport Act could hit flyers in pocketbook” appeared in the Saint John Telegraph-Journal. In the article, Rob Robichaud, President and CEO of the Greater Moncton Airport Authority, warned that the proposed legislation, if enacted, “is going to be a tremendous, tremendous strain on smaller airports in terms of financial and administrative costs .

À la même date, un article intitulé « Airport Act could hit flyers in pocketbook » (la loi sur les aéroports pourrait faire appel au porte-monnaie des voyageurs) paru dans le Saint John Telegraph-Journal sous la plume de Rob Robichaud, président et chef de la direction de l’Administration aéroportuaire métropolitaine de Moncton, faisait une mise en garde : si le projet de loi est adopté, il imposera des contraintes énormes aux petits aéroports en matière de coûts de financement et d’administration.


ly require serious thinking in order to try to eliminate overlaps and duplication, and their tremendous cost. We should look first for a simpler way of qualifying expenditures to facilitate small business access to these measures; second, we should streamline aid programs to reduce their excessive administrative cost; third, we should have a single entry point for all forms of aid to small businesses, as suggested by the Montreal Chamber of Commerce; fourth, we should eliminate overlaps bet ...[+++]

Cette réflexion devrait rechercher, premièrement, une simplification des mesures d'accréditation des dépenses pour facilier l'accès de ces mesures aux petites entreprises; deuxièmement, une rationalisation des programmes d'aide pour en réduire les coûts administratifs excessifs; troisièmement, l'établissement d'un guichet unique pour dispenser l'aide aux PME, comme le suggère présentement la Chambre de commerce de Montréal; quatrièmement, l'élimination des chevauchements entre le fédéral et les provinces, en décentralisant la gestion et l'élaboration de ces mesures d'aide à l'entreprise vers les provinces qui en f ...[+++]


w