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Footwear uppers pre-assembly
Fuselage upper surface
Pre-assembly of footwear uppers
Rocking upper coupler
Rocking upper coupler assembly
Top of the fuselage
UEL
UFL
Upper cross head
Upper explosion level
Upper explosion limit
Upper explosive level
Upper explosive limit
Upper flammability level
Upper flammability limit
Upper flammable level
Upper flammable limit
Upper fuselage
Upper fuselage panels
Upper fuselage structural panel
Upper surface of the fuselage
Upper traverse
Upper wind
Upper yoke
Upper-air wind
Upper-level wind
Uppers pre-assembly in footwear
Wind aloft

Vertaling van "upper fuselage " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE








fuselage upper surface [ top of the fuselage | upper surface of the fuselage ]

partie supérieure du fuselage


upper explosive limit | UEL | upper explosion limit | upper flammable limit | upper flammability limit | UFL | upper explosive level | upper explosion level | upper flammable level | upper flammability level

limite supérieure d'explosivité | LSE | limite supérieure d'explosion | LSE | limite supérieure d'explosibilité | LSE | limite d'explosivité supérieure | LES | limite d'explosion supérieure | LES | limite supérieure d'inflammabilité | LSI | limite d'inflammabilité supérieure


pre-assembly of footwear uppers | uppers pre-assembly in footwear | footwear uppers pre-assembling processes and techniques | footwear uppers pre-assembly

préassemblage de parties supérieures d'articles chaussants


upper wind | upper-air wind | upper-level wind | wind aloft

vent d'altitude | vent en altitude


upper cross head | upper traverse | upper yoke

chapeau | traverse supérieure


rocking upper coupler assembly | rocking upper coupler

contre-sellette d'attelage oscillante
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
602.11 (1) In this section, “critical surfaces” means the wings, control surfaces, rotors, propellers, horizontal stabilizers, vertical stabilizers or any other stabilizing surface of an aircraft and, in the case of an aircraft that has rear-mounted engines, includes the upper surface of its fuselage.

602.11 (1) Pour l’application du présent article, « surfaces critiques » s’entend des ailes, gouvernes, rotors, hélices, stabilisateurs, plans fixes verticaux ou toute autre surface stabilisante de l’aéronef, ainsi que de la partie supérieure du fuselage dans le cas des aéronefs avec moteur monté à l’arrière.


701.25 (1) In this section, “critical surfaces” means the wings, control surfaces, rotors, propellers, horizontal stabilizers, vertical stabilizers or any other stabilizing surface of an aircraft and, in the case of an aircraft that has rear-mounted engines, includes the upper surface of its fuselage.

701.25 (1) Dans le présent article, « surfaces critiques » s’entend des ailes, gouvernes, rotors, hélices, stabilisateurs, plans fixes verticaux ou toute autre surface stabilisante de l’aéronef, ainsi que de la partie supérieure du fuselage dans le cas des aéronefs avec moteur monté à l’arrière.


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