Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Aid students with library operations
Arrange student accommodation
Arranging student accommodation
Assist students with library operations
Assists students with library operations
Coordinate student accommodation
Financial aid to students
Financial assistance to students
Foreign student
Help students with library operations
New student finance scheme
New student finance system
New system of financiel aid to students
Nominate student ambassador
Pupil mobility
Recruit student ambassador
Recruiting student ambassador
Recruits student ambassador
Student
Student aid
Student finance
Student grants and loans
Student hostel
Student mobility
Student support
Students' club
Students' union

Vertaling van "use our students " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
financial aid to students | financial assistance to students | student aid | student finance | student grants and loans | student support

allocation étudiante | allocation sociale d'études unifiée


nominate student ambassador | recruits student ambassador | recruit student ambassador | recruiting student ambassador

recruter des représentants des étudiants


aid students with library operations | help students with library operations | assist students with library operations | assists students with library operations

aider des étudiants à utiliser la bibliothèque


arrange student accommodation | arranging student accommodation | arrange student accommodation | coordinate student accommodation

organiser l'hébergement d'étudiants


student hostel | students' club | students' union

foyer d'étudiants


new student finance scheme | new student finance system | new system of financiel aid to students

Nouveau règlement de financement des études


student mobility [ pupil mobility | Student mobility(ECLAS) ]

mobilité scolaire [ mobilité des élèves | mobilité des étudiants ]






Organizations of Students with Disabilities Guidebook: Leadership in our Community

Guide des organisations d'étudiants handicapés : Le Leadership au sein de notre communauté
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
F. whereas 18-28 % of students in the EU have few possibilities to access and use the internet either at school or at home; whereas only 30 % of students in the EU can be considered as digitally competent; whereas only 20 % of students in the EU are taught by digitally confident and supportive teachers; whereas 70 % of teachers in the EU do not consider themselves digitally confident and would like to further develop their ICT skills; whereas 40 % of Europeans aged 16-74 have low or no ICT skills;

F. considérant que 18 % à 28 % des étudiants de l'Union ont peu de possibilités d'accéder à l'internet et de l'utiliser, que ce soit à l'école ou à la maison; que seuls 30 % des étudiants de l'Union peuvent être considérés comme possédant des compétences numériques; que seuls 20 % des étudiants au sein de l'Union européenne suivent des cours assurés par des enseignants se sentant à l'aise avec les technologies numériques; que 70 ...[+++]


F. whereas 18-28 % of students in the EU have few possibilities to access and use the internet either at school or at home; whereas only 30 % of students in the EU can be considered as digitally competent; whereas only 20 % of students in the EU are taught by digitally confident and supportive teachers; whereas 70 % of teachers in the EU do not consider themselves digitally confident and would like to further develop their ICT skills; whereas 40 % of Europeans aged 16-74 have low or no ICT skills;

F. considérant que 18 % à 28 % des étudiants de l'Union ont peu de possibilités d'accéder à l'internet et de l'utiliser, que ce soit à l'école ou à la maison; que seuls 30 % des étudiants de l'Union peuvent être considérés comme possédant des compétences numériques; que seuls 20 % des étudiants au sein de l'Union européenne suivent des cours assurés par des enseignants se sentant à l'aise avec les technologies numériques; que 7 ...[+++]


However, only 50% of HEIs do so, and only 40% use student surveys to measure workload.[27] Systems that track students' progress - as in BE-nl, DK, DE, IE and UK - can identify risk elements, targeting intervention to improve study success.

Néanmoins, seuls 50 % des EES y ont recours et seuls 40 % utilisent les études réalisées auprès des étudiants pour mesurer la charge de travail[27]. Les systèmes qui mesurent les progrès réalisés par les étudiants - BE-nl, DK, DE, IE et UK par exemple - permettent de détecter les éléments de risque et de cibler les interventions pour accroître le taux de réussite des études.


for statistical processing per zone, replace k = 3 (when using one-dimensional method) or Student coefficient t (N – 2; 99 %) (when using two-dimensional method) by Student coefficient t (N – 2; 95 %).

pour le traitement statistique par zone, remplacer k = 3 (méthode unidimensionnelle) ou le coefficient de Student t (N – 2; 99 %) (méthode bidimensionnelle) par le coefficient de Student t (N – 2; 95 %).


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
30. While recognizing the progress made at the institutional level, urges the BiH authorities to adopt the Law on Higher Education at the State level and to focus on the full implementation of the framework laws in the field of education, thereby reducing the fragmentation of the educational system; by making full use of the European Partnership, take measures to improve the overall quality of education meeting the needs of the labour market and the standards of the Bologna process as well as install schemes, with EU assistance, for training and re-skilling of persons faced with long-term unemployment; encourages the implementation of ...[+++]

30. tout en reconnaissant les progrès notables réalisés au niveau institutionnel, invite instamment les autorités bosniaques à adopter la loi sur l'enseignement supérieur au niveau national et à se concentrer sur la mise en œuvre intégrale des lois-cadres dans le domaine de l'éducation, ce qui permettra de réduire l'éclatement du système éducatif; et à prendre, en exploitant pleinement le partenariat européen, des mesures pour améliorer la qualité globale de l'éducation en répondant aux besoins du marché du travail et aux objectifs d ...[+++]


49. Stresses that, in order to foster a spirit of enterprise among students, all those involved (academic staff, students and business people) should be properly informed about the tools and mechanisms they can use to develop more efficient, effective and mutually beneficial cooperation; believes it is essential, on the one hand, to enhance training for university academic staff in this sector through initiatives such as lifelong learning and, on the other hand, for universities to open their doors to businesses and employers so that they can make recommendations regarding teaching content and the training, knowledge and skills students ...[+++]

49. souligne qu'en vue de développer l'esprit d'entreprise auprès des étudiants, toutes les personnes impliquées (corps universitaire, étudiants, hommes et femmes d'affaires) devraient être suffisamment informées quant aux outils et aux mécanismes qu'elles peuvent utiliser pour développer une coopération plus efficiente, plus efficace et aussi plus avantageuse pour les parties en présence; estime qu'il est indispensable, d'une part, de renforcer la formation des professeurs d'université dans ce secteur par le biais, entre autres, d'i ...[+++]


49. Stresses that, in order to foster a spirit of enterprise among students, all those involved (academic staff, students and business people) should be properly informed about the tools and mechanisms they can use to develop more efficient, effective and mutually beneficial cooperation; believes it is essential, on the one hand, to enhance training for university academic staff in this sector through initiatives such as lifelong learning and, on the other hand, for universities to open their doors to businesses and employers so that they can make recommendations regarding teaching content and the training, knowledge and skills students ...[+++]

49. souligne qu'en vue de développer l'esprit d'entreprise auprès des étudiants, toutes les personnes impliquées (corps universitaire, étudiants, hommes et femmes d'affaires) devraient être suffisamment informées quant aux outils et aux mécanismes qu'elles peuvent utiliser pour développer une coopération plus efficiente, plus efficace et aussi plus avantageuse pour les parties en présence; estime qu'il est indispensable, d'une part, de renforcer la formation des professeurs d'université dans ce secteur par le biais, entre autres, d'i ...[+++]


While a few countries indicate that incoming students have free use of national health insurance systems, it does not seem that specific action has been taken recently to make it easier for students to prove that they have health cover or insurance (Measure 2.e).

Si quelques pays indiquent que les étudiants étrangers ont librement accès aux systèmes nationaux d'assurance sociale, il ne semble pas que des actions spécifiques aient été entreprises pour permettre aux étudiants de fournir plus aisément la preuve qu'ils disposent d'une couverture ou assurance en matière de soins de santé (mesure 2.e).


About one student out of four thought the "Europass Training" document would be very useful for him or her in the future, and half of all students judged it probably useful.

Environ un étudiant sur quatre a estimé que le document «Europass-Formation» lui serait très utile à l'avenir et la moitié de tous les étudiants ont jugé qu'il leur serait probablement utile.


In a judgment of 25 May 2000, [19] the Court of Justice found that Italy had failed to fulfil its obligations under Directives 90/364, 90/365 and 93/96, by limiting the types of proof which could be submitted and, in particular, by providing that certain documents had to be issued or certified by the authorities of another Member State, and by requiring students to guarantee that they had resources of a certain amount and not clearly leaving the student a choice between making a declaration and taking any alternative but equivalent co ...[+++]

Par son arrêt du 25 mai 2000 [19], la Cour de justice a constaté que l'Italie, en limitant les moyens de preuve qui peuvent être invoqués et en disposant notamment que certains documents doivent être délivrés ou visés par l'autorité d'un autre État membre, ainsi qu'en exigeant des étudiants qu'ils garantissent disposer de ressources d'un montant déterminé, en ne leur laissant pas clairement le choix entre une déclaration et tout autre moyen au moins équivalent et, enfin, en n'admettant pas l'utilisation d'une déclaration lorsqu'ils so ...[+++]


w