Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Beta interaction
Inherent weakness failure
Inherent weakness fault
Poor ammonia water
WIMP
Weak AI
Weak ammonia liquor
Weak artificial intelligence
Weak force
Weak gas liquor
Weak interaction
Weak liquor
Weak nuclear force
Weak solution
Weakly caking coals
Weakly coking coals
Weakly interacting massive particle
Weakly interactive massive particle

Traduction de «weak fiscal » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
weak nuclear force | weak force | weak interaction | beta interaction

interaction nucléaire faible | interaction faible | force nucléaire faible | force faible


weakly caking coals | weakly coking coals

charbons peu cokéfiants


poor ammonia water | weak ammonia liquor | weak gas liquor

eau ammoniacale faible | eau ammoniacale pauvre


weak liquor | weak solution

liqueur pauvre | solution faible | solution pauvre


A rare subtype of autosomal dominant Charcot-Marie-Tooth disease type 2 with characteristics of adolescent to adulthood-onset of symmetrical, slowly progressive distal muscle weakness and atrophy (with a predominant weakness of the distal lower limbs

maladie de Charcot-Marie-Tooth autosomique dominante type 2Q


weak artificial intelligence | weak AI

intelligence artificielle faible | IA faible


weakly interacting massive particle | WIMP | weakly interactive massive particle

mauviette | particule interagissant faiblement | PIF | particule massive interagissant faiblement


inherent weakness failure [ inherent weakness fault ]

défaillance due à une faiblesse inhérente [ défaillance par fragilité inhérente ]


Charcot-Marie-Tooth disease, type 4B2 (CMT4B2) is a severe early-onset demyelinating CMT peripheral sensorimotor polyneuropathy. Clinically and pathologically very similar to Charcot-Marie-Tooth type 4B1 with childhood-onset of muscle weakness, senso

maladie de Charcot-Marie-Tooth type 4B2


A form of familial primary hypomagnesemia characterized by low serum magnesium values but inappropriate normal urinary magnesium values (i.e. renal hypomagnesemia). The typical symptoms are weakness of the limbs, vertigo, headaches, seizures, brisk t

hypomagnésémie primaire familiale avec normocalciurie et normocalcémie
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
3. Notes that tax systems in many developing countries are not in line with international standards (weak fiscal jurisdiction and inefficiencies in tax administration, high level of corruption, insufficient capacity to introduce and sustain well-functioning tax registers, etc.); calls on the EU to upgrade its assistance within the remit of the DCI and EDF in terms of tax governance and in addressing international tax fraud and excessive optimisation, by building up the capacity of developing countries to detect and prosecute inappropriate practices through stronger tax governance cooperation; considers also that support should be provi ...[+++]

3. observe que les systèmes fiscaux de nombreux pays en développement ne sont pas conformes aux normes internationales (faible compétence fiscale et mauvaise utilisation des ressources au sein de l'administration fiscale, forte corruption, capacité insuffisante à instaurer et maintenir des registres fiscaux efficaces, etc.); invite l'Union européenne à améliorer son aide, dans le cadre de l'instrument de coopération au développement et du Fonds européen de développement, en matière de gouvernance fiscale et de lutte contre la fraude fiscale internationale et les pratiques d'optimisation fiscale, en renforçant la capacité des pays en dév ...[+++]


74. Notes that tax systems in many developing countries are not in line with international standards (instead exhibiting weak fiscal jurisdiction and inefficiencies in tax administration, high levels of corruption, insufficient capacity to introduce and sustain well-functioning tax registers, etc.); calls on the EU to upgrade its assistance, within the remit of the Development Co-operation Instrument (DCI) and the European Development Fund (EDF) in terms of tax governance and in addressing international tax fraud and excessive optimisation, by building up the capacity of developing countries to detect and prosecute inappropriate practic ...[+++]

74. observe que les systèmes fiscaux de nombreux pays en développement ne sont pas conformes aux normes internationales (ils se caractérisent plutôt par une faible compétence fiscale et une mauvaise utilisation des ressources au sein de l'administration fiscale, une forte corruption, une capacité insuffisante à instaurer et maintenir des registres fiscaux efficaces, etc.); invite l'Union à accroître son aide, dans le cadre de l'instrument de financement de la coopération au développement (ICD) et du Fonds européen de développement (FED), en matière de gouvernance fiscale et de lutte contre la fraude fiscale internationale et les pratiqu ...[+++]


72. Notes that tax systems in many developing countries are not in line with international standards (instead exhibiting weak fiscal jurisdiction and inefficiencies in tax administration, high levels of corruption, insufficient capacity to introduce and sustain well-functioning tax registers, etc.); calls on the EU to upgrade its assistance, within the remit of the Development Co-operation Instrument (DCI) and the European Development Fund (EDF) in terms of tax governance and in addressing international tax fraud and excessive optimisation, by building up the capacity of developing countries to detect and prosecute inappropriate practic ...[+++]

72. observe que les systèmes fiscaux de nombreux pays en développement ne sont pas conformes aux normes internationales (ils se caractérisent plutôt par une faible compétence fiscale et une mauvaise utilisation des ressources au sein de l'administration fiscale, une forte corruption, une capacité insuffisante à instaurer et maintenir des registres fiscaux efficaces, etc.); invite l'Union à accroître son aide, dans le cadre de l'instrument de financement de la coopération au développement (ICD) et du Fonds européen de développement (FED), en matière de gouvernance fiscale et de lutte contre la fraude fiscale internationale et les pratiqu ...[+++]


The weak fiscal performance to date is largely attributable to previous policy decisions as opposed to weakened economic conditions, since nominal GDP is higher than expected in Budget 2008.

Ce faible rendement financier n'est sans doute pas attribuable, cependant, aux piètres conditions économiques [.] [mais en grande partie [à des] décisions politiques antérieures] [.] puisque le PIB nominal est plus élevé qu'on ne l'avait prévu dans le Budget 2008.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The weak fiscal performance to date is largely attributable to previous policy decisions as opposed to weakened economic conditions

[.] en grande partie en raison des décisions politiques antérieures plutôt que de l’affaiblissement de l’économie.


The weak fiscal performance to date is largely attributable to previous policy decisions as opposed to weakened economic conditions.

[Le rendement financier actuel est faible] en grande partie en raison des décisions politiques antérieures plutôt que de l’affaiblissement de l’économie [.]


178. Notes that fiscal and monetary policies are no substitute for structural reform, which must address the underlying weaknesses of the European economy – sharply growing debts and deficits, an ageing population, the probability of a surge in inflation or a process of deflation, the highly probable new surge in inflation, risks to industries generated by climate-change policies, especially owing to uncertainty about new targets and standards, low productivity and lack of competitiveness; calls for higher efficiency in using public money, at both European and national levels; considers that the differences in the timing and intensity of the c ...[+++]

178. relève que les politiques budgétaires et monétaires ne peuvent se substituer à une réforme structurelle qui doit s'attaquer aux faiblesses inhérentes à l'économie européenne – hausse rapide de la dette et des déficits, vieillissement de la population, probabilité d'une hausse inflationniste ou d'un processus de déflation, retour plus que probable de l'inflation, risques que les politiques liées aux changements climatiques font peser sur les entreprises, notamment en raison de l'incertitude relative aux normes et aux objectifs nouveaux, faible productivité et manque de compétitivité; demande que les deniers publics soient utilisés plus efficacement, aussi bien au niveau européen qu'au niveau national; estime qu'il convient de tenir co ...[+++]


These are the roots of this government's weak fiscal plan and weak commitment to fiscal responsibility.

Voilà donc les racines de la médiocrité du plan financier du gouvernement et de la faiblesse de sa responsabilité budgétaire.


The weak fiscal positions of several accession countries argue strongly for taking decisive steps towards sustainable fiscal consolidation in line with the EU's fiscal surveillance procedures, inter alia so as to create room for private investment.

La faiblesse de la situation budgétaire de plusieurs pays en voie d'adhésion plaide fortement en faveur de l'adoption de mesures énergiques visant à une consolidation budgétaire durable, dans l'esprit des procédures de surveillance budgétaire de l'UE, en vue notamment de ménager des possibilités d'investissement privé.


I am convinced that these improvements are going to provide a basis for strengthening the framework for economic governance of the Economic and Monetary Union, that these ideas and the debate which we will be holding following last weekend not only do not weaken the pact but in fact strengthen it, because the weakness of a pact, the weakness of a fiscal framework, does not just stem from the theoretical brilliance of the rules we all respect a priori or in theory, but also from the capacity to apply those rules and, as the recent judg ...[+++]

Je suis convaincu que ces améliorations vont fournir une base qui permettra de renforcer le cadre de la gouvernance économique de l’Union économique et monétaire, que ces idées et le débat que nous aurons à la suite du week-end dernier non seulement n’affaiblissent pas le pacte, mais qu’en fait ils le renforcent, parce que la faiblesse d’un pacte, la faiblesse d’un cadre budgétaire, n’a pas seulement pour origine la brillante théorie qui sous-tend les règles que nous respectons tous a priori ou en théorie, mais aussi la capacité d’appliquer ces règles et, comme le récent arrêt de la Cour de justice des Communautés européennes l’indique, ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'weak fiscal' ->

Date index: 2021-03-12
w