Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Adult apprenticeships
Adult education
Adult students learning
Adult teaching
Assess students' preliminary learning experiences
Assesses students' preliminary learning experiences
Assessing students' preliminary learning experiences
Assist students in their learning
Assisting students in their learning
Coach students
Crossroads - Student Learning Planner
Gauge students' preliminary learning experiences
Help students in their learning
Independent study center
Learning Resource Centre
Learning resources center
Student learning plan
Student learning station terminal
Student resource centre
Student with learning challenges
Study center

Traduction de «what students learn » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
adult apprenticeships | adult teaching | adult education | adult students learning

éducation des adultes


student learning plan

plan d'apprentissage de l'élève


student learning station terminal

terminal à l'usage des étudiants


Crossroads - Student Learning Planner

Carrefour - Planification d'apprentissage pour les étudiants


assesses students' preliminary learning experiences | assessing students' preliminary learning experiences | assess students' preliminary learning experiences | gauge students' preliminary learning experiences

évaluer les expériences d'apprentissage préliminaires d'étudiants


assisting students in their learning | coach students | assist students in their learning | help students in their learning

aider des étudiants dans leur apprentissage


learning resources center | study center | student resource centre | independent study center | Learning Resource Centre

centre de ressources éducatives | C. R. E.


student with learning challenges

personne qui a des difficultés d'apprentissage (1) | personne éprouvant des difficultés à se former (2)
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
At the same time, surveys of employers and students[1] reveal concerns about the match between what students learn and the skills they need for work and life.

Dans le même temps, des études effectuées auprès d'employeurs et d'étudiants[1] font état d'inquiétudes concernant l'adéquation entre ce que les étudiants apprennent et les compétences dont ils ont besoin pour leur travail et leur vie futurs.


Students increasingly expect to choose what they learn, how they learn and when they learn, according to their individual needs and interests.

De plus en plus, les étudiants veulent choisir ce qu’ils apprennent, la façon dont ils apprennent et le moment où ils apprennent, en fonction de leurs besoins et intérêts particuliers.


While there are no one-size-fits-all approaches to any of these areas, the renewed EU agenda stresses the importance of focusing consistently on what students will learn (the learning outcomes that will be achieved), drawing as much as possible on real-world situations and problems, encouraging critical assessment and thinking in individual and group work and embedding work-based learning and mobility opportunities into curricula.

S'il n'existe aucune approche universelle pour ces différents domaines, la nouvelle stratégie de l'UE souligne l'importance qu'il y a à toujours mettre l'accent sur ce que les étudiants apprendront (les résultats de l'apprentissage qui seront obtenus), en s'inspirant, dans toute la mesure du possible, de situations et de problèmes réels, en encourageant l'évaluation et la réflexion critiques dans un cadre individuel et au sein de groupes de travail et en intégrant dans le programme de cours la formation par le travail et les possibilités de mobilité.


Content is what we read in the newspapers, what students learn at school, what we watch on television, what we see at the movies, what we communicate about on the Internet.

Le contenu est ce que nous lisons dans les journaux, ce que nos élèves apprennent à l'école, ce que nous regardons à la télévision, ce que nous allons voir au cinéma, ce que nous communiquons sur Internet.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
This platform, the world's biggest teachers' network, offers staff (teachers, head teachers, librarians, etc.) and pupils opportunities to communicate, collaborate and work on projects together. Develop a self-assessment tool on digital capacity (SELFIE) so that schools in the EU can, on a voluntary basis and using a set of common criteria, evaluate their digital capacity and develop and improve the way they use technologies for digital age learning. Further support Member States in providing high quality early childhood education and care and step up efforts to help them learn from each other and identify ...[+++]

Cette plateforme, qui constitue le plus important réseau d'enseignants au monde, offre au personnel scolaire (enseignants, chefs d'établissement, bibliothécaires, etc.) et aux élèves des possibilités de communiquer, de collaborer et d'œuvrer ensemble à des projets; élaborer un outil d'autoévaluation sur la capacité numérique (SELFIE - self-assessment tool on digital capacity) afin que les écoles de l'UE puissent, sur une base volontaire et au moyen d'un ensemble de critères communs, évaluer leur capacité numérique et développer et améliorer la manière dont elles utilisent les technologies d'apprentissage à l'ère numérique; continuer d' ...[+++]


Here, one example is the proposal to work with Member States to improve information on what former students go on to do after university through better graduate tracking. Supporting cooperation and mutual learning between governments, for instance through the proposed reviews of funding and incentive structures in higher education systems and 'peer counselling' in the area of funding. Supporting cooperation between higher education institutions to promote effective teaching, innovation activities and institutional management.

On citera par exemple la proposition d'œuvrer avec les États membres à l'amélioration des informations sur le parcours des anciens étudiants après l'université, grâce à un meilleur suivi des diplômés; soutenir la coopération et l'apprentissage mutuel entre gouvernements, au moyen, par exemple, de la proposition consistant à réexaminer les structures de financement et d'incitation pour les systèmes d'enseignement supérieur et des conseils entre pairs en matière de financement; soutenir la coopération entre établissements d'enseignement supérieur en vue de rendre plus efficaces les activités d'enseignement et d'innovation et les directio ...[+++]


Some face barriers in having their academic qualifications recognised in another country and it is taking time for institutions to shift to 'student-centred learning' – where educational programmes are tailored to what students need, and clearly set out what they should understand and be able to do as a result of their studies ('learning outcomes').

Par ailleurs, certains ont du mal à faire reconnaître leurs diplômes à l’étranger; quant aux établissements, ils peinent à passer à un enseignement «centré sur l’étudiant»  proposant des programmes d’études conçus en fonction des besoins des étudiants , et à définir des «objectifs d’apprentissage», à savoir ce que devraient avoir compris et être capables de faire les étudiants au terme de leur parcours universitaire.


(Return tabled) Question No. 865 Ms. Kirsty Duncan: With respect to cuts in government funding to newcomer settlement organizations: (a) how does this policy reflect Canada’s commitment to cultural diversity; (b) what, if any, needs assessments of newcomers to Canada have been undertaken over the last five years, if none were undertaken, why not, and of those undertaken, (i) when were they undertaken, (ii) by whom, (iii) what were the results, (iv) what were the chief recommendations; (c) what was the detailed process undertaken to ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 865 Mme Kirsty Duncan: En ce qui concerne la réduction des subventions gouvernementales aux organismes d’aide à l’établissement des nouveaux arrivants: a) en quoi cette politique correspond-elle à l’engagement du Canada en faveur de la diversité culturelle; b) a-t-on cherché depuis cinq ans à évaluer les besoins des nouveaux arrivants, si non, pourquoi pas, si oui, (i) quand ces évaluations ont-elles été menées, (ii) qui les a menées, (iii) quels résultats ont-elles donnés, (iv) sur quelles recommandations ont-elles débouché; c) comment s’y est-on pris au juste pour examiner le budget des programmes ...[+++]


What comprehensive strategy does the government plan to bring in to help students learn both official languages in our post-secondary institutions, and what kind of funding will it provide?

Quelle stratégie globale le gouvernement entend-il mettre sur pied pour permettre l'apprentissage de nos deux langues officielles dans nos institutions postsecondaires et quel financement accordera-t-il?


The students found a contradiction between what police learned in their training and what they seemed to see when they went into homes.

Les étudiants ont découvert une contradiction entre ce que les policiers avaient appris durant leur formation et ce qu'ils semblaient voir lorsqu'ils allaient dans les foyers.


w