26. Emphasises once again its guidelines on administrative expenditure (heading 5); expects he budgetary and institutional problems posed by incorporating new activities under heading 5 and transferring new activities from heading 5 to different headings and the as yet unconcluded discussion of the scope for interinstitutional cooperation and the financing of expenditure relating to enlargement under heading 5 to be tackled as a whole in the context of conciliation; Repeats its call for the pre-accession appropriations for Cyprus and Malta to be transferred to heading 7 following a technical adjustment to the financial perspective;
26. rappelle les orientations qu'il a définies en ce qui concerne les dépenses administratives (rubrique 5); espère que les problèmes budgétaires et institution
nels découlant de l'inclusion de nouvelles activités dans la rubrique 5, du transfert de nouvelles activités de la rubrique 5 vers d'autres rubriques ainsi que du non‑aboutissement des travaux relatifs aux possibilités offertes par la coopération ínterinstitutionnelle et le financement des dépenses liées à l'élargissement au titre de la rubrique 5 seront abordés dans le cadre de la concertation; demande, une nouvelle fois, que les crédits préadhésion de Chypre et de Malte relève
...[+++]nt désormais de la rubrique 7, après un réajustement technique des perspectives financières;