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Traduction de «‘the company ukraine cargo airways » (Anglais → Français) :

On the contrary, Mustique Airways and Aviation Company Urga – which are respectively certified in St. Vincent and the Grenadines and Ukraine – made safety improvements since their inclusion to the Air Safety List in May 2017.

Au contraire, Mustique Airways et Aviation Company Urga, certifiées respectivement à Saint-Vincent-et-les-Grenadines et en Ukraine, ont enregistré des progrès en matière de sécurité depuis leur ajout à la liste des compagnies interdites dans l'UE en mai 2017.


How does the government possibly expect the agency to conduct a consistent review or cost comparison model on our company's cargo rates when over 90% of our cargo is unidirectional—that is, full airplanes north and empty south?

Comment le gouvernement peut-il même envisager que le fisc puisse mener un examen constant ou des comparaisons de nos tarifs de fret alors que 90 p. 100 du volume que nous transportons est unidirectionnel?—pleine cargaison en direction nord, soute vide en direction sud.


174 airlines certified in 16 states[1], due to a lack of safety oversight by the aviation authorities from these states. Seven individual airlines, based on safety concerns with regard to these airlines themselves: Iran Aseman Airlines (Iran), Iraqi Airways (Iraq) and Blue Wing Airlines (Suriname), Med-View Airlines (Nigeria), Mustique Airways (St Vincent and the Grenadines), Aviation Company Urga (Ukraine) and Air Zimbabwe (Zimbabwe).

174 compagnies aériennes certifiées dans 16 pays[1], en raison d'un manque de supervision de la sécurité par les autorités de l'aviation de ces pays; sept compagnies, en raison de préoccupations en matière de sécurité concernant les compagnies elles-mêmes: Iran Aseman Airlines (Iran), Iraqi Airways (Iraq), Blue Wing Airlines (Suriname), Med-View Airlines (Nigeria), Mustique Airways (Saint-Vincent-et-les-Grenadines), Aviation Company Urga (Ukraine) et Air Zimbabwe (Zimbabwe).


How, possibly, does the government expect the agency to conduct a consistent review or comparison model on our company's cargo rates when over 90 per cent of our cargo is unidirectional, that is, full airplanes northbound and empty airplanes southbound.

Comment le gouvernement peut-il même envisager que l'Office puisse mener un examen constant ou effectuer des comparaisons de nos tarifs de fret alors que 90 p. 100 du volume que nous transportons est unidirectionnel, c'est-à-dire, pleine cargaison en direction nord, et soutes vides en direction sud?


On the other hand, the airlines Med-View (Nigeria), Mustique Airways (St. Vincent and the Grenadines), Aviation Company Urga (Ukraine) and Air Zimbabwe (Zimbabwe) were added to the list due to unaddressed safety deficiencies that were detected by the European Aviation Safety Agency during the assessment for a third country operator authorisation.

En revanche, les compagnies Med-View (Nigeria), Mustique Airways (Saint-Vincent-et-les-Grenadines), Aviation Company Urga (Ukraine) et Air Zimbabwe (Zimbabwe) ont été ajoutées à la liste, étant donné que les lacunes en matière de sécurité décelées par l'Agence européenne de la sécurité aérienne dans le cadre de son évaluation des demandes d'autorisation d'exploitant de pays tiers présentées par ces compagnies n'avaient pas été comblées.


In this judgement, the Court found that the obligations for cargo-handling companies in Spanish ports to register with a 'pool company' and to hold shares in that company and to employ as a priority workers provided by that company run counter of Article 49 of the Treaty on the Functioning of the European Union (TFEU). To date, Spain has not adequately addressed the issues identified in the Court's judgment; therefore, the European Commission has decided to refer Spain to the Court of Justice of the EU for failure to comply with the judgement of 11 December 2014. The Commission invites Spain to rapidly undertake the necessary reforms in ...[+++]

Dans cet arrêt, la Cour a jugé que l’obligation, pour les entreprises de manutention de marchandises opérant dans les ports espagnols, de s’inscrire auprès d’une société de gestion (SAGEP), de participer à son capital et d’embaucher en priorité les travailleurs qu’elle met à disposition va à l’encontre de l’article 49 du traité sur le fonctionnement de l’Union européenne (TFUE).À ce jour, l’Espagne n’a pas apporté de solution satisfaisante aux problèmes mis en évidence dans l’arrêt de la Cour; c’est pourquoi la Commission européenne a décidé de saisir la Cour de justice de l’UE d’un recours contre l’Espagne pour non-respect de l’arrêt d ...[+++]


Both companies are cargo-handling companies mainly active in the loading, unloading and storage of iron ore and coal.

Les deux entreprises opèrent dans la manutention de fret et proposent essentiellement des services de chargement, de déchargement et de stockage du minerai de fer et du charbon.


Both companies provide cargo handling services for coal and iron ore within the ARA range.

Les deux entreprises proposent des services de manutention de fret pour le charbon et le minerai de fer dans la zone ARA.


The Commission has therefore found that Olympic Airlines is a successor company to Olympic Airways and that since its creation it has received substantial State aid.

En conséquence, la Commission a estimé qu’Olympic Airlines est un successeur d'Olympic Airways et qu’elle a bénéficié depuis sa création d’aides d’État considérables.


The authorities of Sierra Leone with responsibility for regulatory oversight of the following air carriers have shown a lack of ability to carry out adequate safety oversight on these carriers: Aerolift Co. Ltd, Afrik Air Links, Air Leone Ltd, Air Rum Ltd, Air Salone Ltd, Air Universal Ltd, Destiny Air Services Ltd, First Line Air (SL) Ltd, Heavylift Cargo, Paramount Airlines Ltd, Star Air Ltd, Teebah Airways, West Coast Airways Ltd.

Les autorités de la Sierra Leone compétentes en matière de surveillance réglementaire des transporteurs énumérés ci-après ont fait preuve d’un manque de capacité d’effectuer une surveillance adéquate en matière de sécurité desdits transporteurs, à savoir: Aerolift Co. Ltd, Afrik Air Links, Air Leone Ltd, Air Rum Ltd, Air Salone, Ltd, Air Universal Ltd, Destiny Air Services Ltd, First Line Air (SL) Ltd, Heavylift Cargo, Paramount Airlines, Ltd, Star Air Ltd, Teebah Airways, West Coast Airways Ltd.




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Date index: 2024-05-20
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