Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advertise financial product
Advertise financial products
Aid for the advertising of agricultural products
Create a financial product
Develop financial products
Endorse products in advertisements
Establish financial products
Implement financial products
Market financial products
Product advertising
Promote financial products
Promote products in ads
Promote products in advertisements
Push products in advertisements

Vertaling van "Advertise financial products " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
advertise financial product | advertise financial products | market financial products | promote financial products

financiële producten promoten


promote products in ads | push products in advertisements | endorse products in advertisements | promote products in advertisements

producten in advertenties promoten | producten in reclameboodschappen promoten


establish financial products | implement financial products | create a financial product | develop financial products

financiële producten ontwerpen | financiële producten ontwikkelen


aid for the advertising of agricultural products

nationale steun voor reclame voor landbouwprodukten


Directorate 2 - Agricultural structures, rural development, agri-monetary and agri-financial questions, plant health, organic products, food quality, GMOs, Codex Alimentarius, plant protection | Directorate 2 - Fisheries, Food and Health | Directorate 2 - Fisheries, Food chain and Veterinary questions | Directorate for agricultural structures, rural development, agri-monetary and agri-financial questions, plant health, organic products, food qua ...[+++]

directoraat 2 - Landbouwstructuur, Plattelandsontwikkeling, Agromonetaire en Agrofinanciële Vraagstukken, Fytosanitaire Vraagstukken, Biologische Producten, Voedselkwaliteit, Ggo's, Codex Alimentarius, Gewasbescherming | directoraat 2 - Visserij, Voedsel en Gezondheid | directoraat 2 - Visserij, Voedselketen en Veterinaire Vraagstukken | directoraat Landbouwstructuur, Plattelandsontwikkeling, Agromonetaire en Agrofinanciële Vraagstukken, Fytos ...[+++]


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Hundreds of industries, as diverse as services activities related to financial services and insurance, advertising agencies, ice cream manufacture, wallpaper manufacture, wine production, electric lighting and domestic appliances, satellite telecommunications, and extraction of oil and gas are also all IPR-intensive, and many make simultaneous use of more than one IP right.

In honderden sectoren wordt op grote schaal gebruikgemaakt van intellectuele-eigendomsrechten. Daarbij kan gedacht worden aan financiële dienstverlening en verzekeringen, reclame en de productie van ijs, behang, wijn, elektrische verlichting, huishoudelijke apparaten en telecommunicatiesatellieten, maar ook aan de winning van aardolie en -gas.


7. Stresses that educating consumers reduces their risks vis-à-vis dangerous or counterfeit products, speculative financial products and misleading advertising; takes the view that education (including financial education) and empowerment of consumers need to be lifelong, and should begin at school; emphasises the need to avoid information overload, and stresses instead the need to reduce knowledge deficits and to improve consumer awareness through reliable, clear, comparable and targeted information;

7. onderstreept dat de voorlichting van consumenten hun risico's ten opzichte van gevaarlijke of vervalste producten, speculatieve financiële producten en misleidende reclame verkleint; is van mening dat voorlichting (met inbegrip van financiële voorlichting) en versterking van de positie van de consument levenslang moeten zijn en op school moeten beginnen; benadrukt dat het geven van te veel informatie moet worden vermeden en dat in plaats daarvan kennistekorten moeten worden aangepakt en de bewustwording van de consument moet worden verbeterd middels betrouwbare, duidelijke, vergelijkbare en gerichte informatie;


In relation to both financial services and immovable property, the most commonly reported unfair practices (in the sense of the UCPD) concern a lack of essential information at the advertising stage and misleading description of products.

In verband met financiële diensten en onroerend goed zijn de vaakst gemelde oneerlijke praktijken (in de zin van de richtlijn oneerlijke handelspraktijken) gebrek aan wezenlijke informatie in de fase van de reclame en misleidende beschrijving van producten.


27. Highlights the fact that advertisements for financial investment products often fail to sufficiently explain their underlying risks and overemphasise possible benefits that often fail to materialise, thereby exposing consumers of financial services products to loss of their capital; calls on the Commission to introduce stricter advertising standards for sophisticated financial products aimed at retail investors who may not have a good understanding of financial risk, ...[+++]

27. vestigt de aandacht op het feit dat in reclame voor beleggingsproducten de onderliggende risico's vaak onvoldoende belicht worden en de nadruk te veel gelegd wordt op mogelijke winsten die vaak niet worden verwezenlijkt, waardoor gebruikers van financiële diensten hun kapitaal verliezen; roept de Commissie op strengere reclamenormen in te voeren voor verfijnde financiële producten die gericht zijn op kleine beleggers die het financiële risico misschien niet goed kunnen inschatten, inclusief de verplichting expliciet te vermelden ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
21. Notes the fact that in international forums the need to protect consumers through information and the regulation of the financial markets has been recognised, the complexity of such markets entailing that any consumer can potentially be vulnerable; notes that such complexity may lead consumers into excessive debt; notes that, according to a recent survey by the Commission, 70 % of financial institutions' and companies' websites were making basic errors in their advertisements and in the basic required informati ...[+++]

21. merkt op dat op internationale fora de noodzaak is erkend om de consument te beschermen door informatie te verstrekken en de financiële markten te reguleren, en dat vanwege de complexiteit van deze markten elke consument op een bepaald moment kwetsbaar kan zijn; merkt op dat door deze complexiteit consumenten kunnen worden opgezadeld met overmatige schulden; merkt op dat uit een recent onderzoek van de Commissie bleek dat er op 70 % van de websites van financiële instellingen en ondernemingen foutieve gegevens werden verstrekt in de reclame voor en de vereiste essentiël ...[+++]


21. Notes the fact that in international forums the need to protect consumers through information and the regulation of the financial markets has been recognised, the complexity of such markets entailing that any consumer can potentially be vulnerable; notes that such complexity may lead consumers into excessive debt; notes that, according to a recent survey by the Commission, 70% of financial institutions’ and companies’ websites were making basic errors in their advertisements and in the basic required informati ...[+++]

21. merkt op dat op internationale fora de noodzaak is erkend om de consument te beschermen door informatie te verstrekken en de financiële markten te reguleren, en dat vanwege de complexiteit van deze markten elke consument op een bepaald moment kwetsbaar kan zijn; merkt op dat door deze complexiteit consumenten kunnen worden opgezadeld met overmatige schulden; merkt op dat uit een recent onderzoek van de Commissie bleek dat er op 70 % van de websites van financiële instellingen en ondernemingen foutieve gegevens werden verstrekt in de reclame voor en de vereiste essentiël ...[+++]


12. Considers that effective, clear and comprehensible information, particularly in advertisements for financial products, is necessary and that financial institutions should provide sufficient information before contracts are concluded and, in particular, strictly apply the rules laid down in Directive 2004/39/EC of the European Parliament and of the Council of 21 April 2004 on markets in financial instruments and Directive 2008/48/EC of the European Parliament and of the Council of 23 April 2008 on credit agreements for consumers ; ...[+++]

12. is van oordeel dat effectieve, duidelijke en begrijpelijke informatie noodzakelijk is, met name in reclameboodschappen over financiële producten, en dat financiële instellingen vóór het afsluiten van een contract voldoende informatie moeten geven, en met name de regels in acht moeten nemen van Richtlijn 2004/39/EG van het Europees Parlement en de Raad van 21 april 2004 inzake de markten voor financiële instrumenten en Richtlijn 2008/48/EG van het Europees Parlement en de Raad van 23 april 2008 inzake kredietovereenkomsten voor consumenten ; roept de Commissie op om gerichte wetsvoorstellen te doen voor een samen ...[+++]


In relation to both financial services and immovable property, the most commonly reported unfair practices (in the sense of the UCPD) concern a lack of essential information at the advertising stage and misleading description of products.

In verband met financiële diensten en onroerend goed zijn de vaakst gemelde oneerlijke praktijken (in de zin van de richtlijn oneerlijke handelspraktijken) gebrek aan wezenlijke informatie in de fase van de reclame en misleidende beschrijving van producten.


The acquis covers protection of the economic interests of consumers (concerning misleading and comparative advertising, price indication, consumer credit, unfair contract terms, distance and doorstep selling, package travel, timeshare, injunctions for the protection of consumers' interests, certain aspects of the sale of consumer goods and associated guarantees and distance marketing of consumer financial services) as well as the general safety of goods (liability for defective products ...[+++]

Het acquis omvat de bescherming van de economische belangen van consumenten (wat betreft misleidende en vergelijkende reclame, prijsaanduiding, consumptief krediet, onredelijke contractbepalingen, verkoop op afstand en aan huis, pakketreizen, deeltijds gebruik van onroerende goederen (timesharing), rechterlijke bevelen ter bescherming van consumentenbelangen, bepaalde aspecten van de verkoop van consumptiegoederen en daaraan gekoppelde garanties en telefonische verkoop van financiële diensten), alsmede de algemene veiligheid van goederen (aansprakelijkheid voor ondeugdelijke producten ...[+++]


IVCOMMUNITY ACTION PROGRAMME IN THE FIELD OF PUBLIC HEALTH PAGEREF _Toc502054161 \h IV(2001 2006) PAGEREF _Toc502054162 \h IVHEALTH AND NUTRITION Resolution PAGEREF _Toc502054163 \h IVTOBACCO PAGEREF _Toc502054164 \h VI?Directive on tobacco advertising PAGEREF _Toc502054165 \h VI?Manufacture, presentation and sale of tobacco products PAGEREF _Toc502054166 \h VII?World Health Organisation (WHO) Framework Convention on Tobacco Control PAGEREF _Toc502054167 \h VIIPAEDIATRIC MEDICINAL PRODUCTS - Resolution PAGEREF _Toc502054168 \h VIIACTI ...[+++]

IVCOMMUNAUTAIR ACTIEPROGRAMMA OP HET GEBIED VAN DE VOLKSGEZONDHEID (2001-2006) PAGEREF _Toc502126405 \h IVGEZONDHEID EN VOEDING - Resolutie PAGEREF _Toc502126406 \h IVTABAK PAGEREF _Toc502126407 \h VII?Richtlijn betreffende de reclame voor tabaksproducten PAGEREF _Toc502126408 \h VII?Productie, presentatie en verkoop van tabaksproducten PAGEREF _Toc502126409 \h VII?Kaderovereenkomst van de Wereldgezondheidsorganisatie (WGO) betreffende de bestrijding van het roken PAGEREF _Toc502126410 \h VIIGENEESMIDDELEN VOOR KINDEREN - Resolutie PAGEREF _Toc502126411 \h VIIIACTIEPLAN e-EUROPA 2002 - EEN INFORMATIEMAATSCHAPPIJ VOOR IEDEREEN PAGEREF _To ...[+++]


w