Usually, such SME support networks are one-stop-shops for SMEs, where they can get information on practically all areas relevant to their business activities, inclu
ding information or advice on legal, technical and market issues. Although ICT and e-
business issues are playing an increasingly prominent role within their advisory activities, they can not be expected to replace professional IT and e-business services when it comes to helping SMEs to define and implement their individual e-business strategies. When SMEs reach this level o
...[+++]f maturity, they should understand that e-business may entail significant re-organisation in order to take advantage of new technologies and render them more productive and competitive.H
oewel thema's met betrekking tot ICT's en e-zakendoen steeds meer op de voorgrond treden in hun adviesactiviteiten, kan van hen niet worden verwacht dat ze de plaats innemen van professionele diensten op het gebied van IT en e-za
kendoen wanneer het erop aankomt kmo's te helpen bij het uitstippelen en in praktijk brengen van hun individuele strategie voor e-zakendoen. Wanneer kmo's dit ontwikkelingsniveau bereiken, moeten ze begrijpen dat e-zakendoen een aanzienlijke reorganisatie van hun bedrijf kan vereisen, willen ze kunnen profite
...[+++]ren van nieuwe technologieën en hun bedrijf productiever en concurrerender kunnen maken.