Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Adjust content to form
Align business development efforts
Align content with form
Align contents with form
Align effort towards business development
Align efforts towards business development
Aligning content with form
Aligning efforts towards business development
Aligning wheel
Aligning wheels
Apply oil to wheels of railway vehicle
Craniofacial alignment rod
Guide wheels
Lubricate rolling stock wheels
Lubricate wheels of rolling stock
Oil rolling stock wheels
Wheel alignment

Vertaling van "Aligning wheels " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
aligning wheels | guide wheels

geleidewielen | geleidingswielen






align effort towards business development | aligning efforts towards business development | align business development efforts | align efforts towards business development

inspanningen coördineren voor bedrijfsontwikkeling | inspanningen coördineren voor commerciële ontwikkeling


Occupant of three-wheeled motor vehicle injured in collision with two- or three-wheeled motor vehicle

motorrijder gewond bij botsing met twee- of driewielig motorvoertuig


Accident NOS involving three-wheeled motor vehicle, nontraffic Occupant of three-wheeled motor vehicle injured in nontraffic accident NOS

motorrijder gewond bij niet-verkeersongeval NNO | ongeval NNO waarbij motorfiets betrokken is, niet-verkeersongeval


adjust content to form | align contents with form | align content with form | aligning content with form

inhoud met vorm laten overeenkomen | inhoud op vorm afstemmen


apply oil to wheels of railway vehicle | lubricate wheels of rolling stock | lubricate rolling stock wheels | oil rolling stock wheels

wielen van rollend materieel smeren


Craniofacial alignment rod

craniofaciale uitlijningsstaaf


Pedestrian injured in collision with two- or three-wheeled motor vehicle

voetganger gewond bij botsing met twee- of driewielig motorvoertuig
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Check alignment of steered wheels with suitable equipment.

Controleer de uitlijning van de bestuurde wielen met de juiste apparatuur.


2.1.4. The height and alignment of lighting devices are verified with the vehicle with its mass in running order, plus the mass of any propulsion batteries, placed on a flat horizontal surface, with the steered wheel(s) in the straight ahead position and the tyre pressures adjusted to the manufacturer’s specified values.

2.1.4. De hoogte en de instelling van de verlichtingsinrichtingen moeten worden gecontroleerd terwijl het voertuig waarvan de massa alsmede de massa van de eventueel aanwezige aandrijfbatterijen in rijklare toestand verkeren, op een plat horizontaal vlak rust, waarbij het gestuurd wiel of de gestuurde wielen in de rechtuitstand staan en de bandenspanning is ingesteld op de door de fabrikant opgegeven waarden.


Directive 2000/25/EC, which is one of the separate Directives in the framework of the type approval procedure under Council Directive 74/150/EEC of 4 March 1974 on the approximation of the laws of the Member States relating to the type-approval of wheeled agricultural or forestry tractors (4), should be aligned with Directive 97/68/EC as amended by Directive 2004/26/EC, in particular as regards the introduction of the flexibility scheme provided for in the latter.

Richtlijn 2000/25/EG, een van de bijzondere richtlijnen in het kader van de typegoedkeuringsprocedure krachtens Richtlijn 74/150/EEG van de Raad van 4 maart 1974 inzake de onderlinge aanpassing van de wetgevingen van de lidstaten betreffende de goedkeuring van landbouw- of bosbouwtrekkers op wielen (4), moet worden afgestemd op Richtlijn 97/68/EG, zoals gewijzigd bij Richtlijn 2004/26/EG, met name wat de invoering van de daarin vastgelegde flexibele regeling betreft.


(1) It is necessary to clarify certain Articles of Directive 74/150/EEC and to align the Annexes thereto with the Annexes to Council Directive 70/156/EEC of 6 February 1970 on the approximation of the laws of the Member States relating to the type-approval of motor vehicles and their trailers(3), as last amended by European Parliament and Council Directive 2000/40/EC(4), and with the Annexes to Council Directive 92/61/EEC of 30 June 1992 relating to the type-approval of two- or three-wheel motor vehicles(5), as last amended by European Parliament and Council Directive 2000/7/EC(6).

(1) Bepaalde artikelen van Richtlijn 74/150/EEG dienen nauwkeuriger te worden geformuleerd en de bijlagen daarvan dienen te worden aangepast om deze te harmoniseren met die van Richtlijn 70/156/EEG van de Raad van 6 februari 1970 inzake de onderlinge aanpassing van de wetgevingen van de lidstaten betreffende de goedkeuring van motorvoertuigen en aanhangwagens daarvan(3), laatstelijk gewijzigd bij Richtlijn 2000/40/EG van het Europees Parlement en de Raad(4), en met die van Richtlijn 92/61/EEG van de Raad van 30 juni 1992 betreffende de goedkeuring van twee- of driewielige motorvoertuigen(5), laatstelijk gewijzigd bij Richtlijn 2000/7/EG ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
(c) Wheel alignment (toe in, camber and castor) shall be in full accordance with the vehicle manufacturer's recommendations.

c) Het uitlijnen van de wielen (toespoor, camber en caster) moet gebeuren in volledige overeenstemming met de aanbevelingen van de autofabrikant.


Whereas, in view of experience gained and of the state of the art, it is now appropriate, in the case of a frontal impact, to improve protection offered to the driver by controlling the behaviour of the sterring wheel and mechanism which is the aim of Directive 74/297/EEC, by aligning it with the latest developments in the relevant Regulation of the United Nations Economic Commission for Europe and by the introduction of some further improvements;

Overwegende dat het, gezien de opgedane ervaring en de stand van de techniek, thans gewenst is om de bescherming te verbeteren die een bestuurder geniet door het beheersen van het gedrag van het stuurwiel en de stuurinrichting in geval van een frontale botsing, hetgeen het doel is van Richtlijn 74/297/EEG, door deze op één lijn te brengen met de laatste ontwikkelingen in het desbetreffende reglement van de Economische Commissie voor Europa van de Verenigde Naties en door het invoeren van enkele verdere verbeteringen;


w