Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Analyse customer service questionnaires
Analyse customer service surveys
Conduct analysis on customer surveys
Identify trends in results of customer surveys

Vertaling van "Analyse customer service surveys " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
conduct analysis on customer surveys | identify trends in results of customer surveys | analyse customer service questionnaires | analyse customer service surveys

enquêtes inzake klantendienst analyseren | onderzoeken inzake klantendienst analyseren
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Strengthening the capacity of public and private service providers to interact with third-country nationals via intercultural interpretation and translation, mentoring, intermediary services by immigrant communities, ‘one-stop-shop’ information points Developing comprehensive information tools, e.g. manuals, websites, registers of staff’s diversity skills Building sustainable organisational structures for integration and diversity management and developing modes of co-operation between governmental stakeholders enabling officials to exchange information and pool resources Introducing schemes to gather and ...[+++]

Vergroting van de capaciteit van openbare en particuliere dienstenverstrekkers om om te gaan met onderdanen van derde landen door middel van interculturele tolk- en vertaaldiensten, begeleiding, bemiddeling door migrantengemeenschappen, gemakkelijk toegankelijke en allesomvattende infocentra Ontwikkeling van overzichtelijk informatiemateriaal, zoals handboeken, websites, personeelsregisters voor interculturele vaardigheden enz. Ontwikkeling van duurzame organisatiestructuren voor integratie- en diversiteitsmanagement en het ontwikkelen van vormen van samenwerking tussen de betrokken overheidspartijen waardoor ambtenaren informatie kunnen uitwisselen en middelen kunnen bundelen Invoering van programma’s om door middel van adviesplatforms voo ...[+++]


j. to lay down in the regulatory chapter applying to financial services strong transversal rules on regulatory transparency, which should increase the capacity of all stakeholders to analyse and prepare for laws, rules and public decisions and boost the confidence of financial services providers to establish themselves abroad or to provide services to third-country customers, without underminin ...[+++]

j. in het regelgevingshoofdstuk dat van toepassing is op financiële diensten dwingende transversale regels inzake de transparantie van regelgeving vast te leggen, hetgeen moet leiden tot een vergroting van de capaciteit van alle belanghebbenden om wetten, regels en openbare besluiten te analyseren en voor te bereiden en financiële dienstverleners meer vertrouwen moet geven om zich in het buitenland te vestigen of diensten aan klanten in derde landen aan te bieden, zonder dat goede en bestaande democratische processen worden ondermijnd, alsook oplossingen te ontwikkelen waarmee wordt gewaarborgd dat de nationale behan ...[+++]


Such depersonalised PNR data shall be accessible only to a limited number of Australian Customs and Border Protection Service officials specifically authorised by the Chief Executive Officer of the Australian Customs and Border Protection Service to carry out analyses related to terrorist offences or serious transnational crime.

Die geanonimiseerde PNR-gegevens zijn uitsluitend toegankelijk voor een beperkt aantal ambtenaren van de Australische dienst Douane en grensbescherming, die specifiek gemachtigd zijn door de algemeen directeur van de Australische dienst Douane en grensbescherming om analyses uit te voeren in verband met terroristische misdrijven of ernstige grensoverschrijdende criminaliteit.


In addition, the Energy End-Use Efficiency and Energy Services Directive (2006/32/EC), for which the Commission is currently analysing the need for revision[10], calls for metering that accurately reflects the final customer’s actual energy consumption and provides information on actual time of use.

Bovendien wordt in Richtlijn 2006/32/EG betreffende energie-efficiëntie bij het eindgebruik en energiediensten, waarvan de Commissie momenteel nagaat of deze moet worden herzien[10], gepleit voor het installeren van meters die de energieconsumptie van de eindgebruiker exact weergeven en die informatie verstrekken over de precieze tijd van het gebruik.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
A number of examples of the practices concerned were analysed, and the importance was pointed up of developing closer cooperation between national customs services, veterinary services and EU bodies such as OLAF.

Er zijn meerdere van deze praktijken onderzocht en deze tonen de urgente noodzaak aan om de samenwerking tussen de nationale douanes, de diergezondheidsdiensten en de autoriteiten van de EU, zoals OLAF, te versterken.


Customs laboratories in the Member States have therefore been set the task, by their customs authorities, to measure the amount of starch content in dog and cat foods and also to forward the results of the analyses they have performed to the customs services responsible for tariff classifications, with a view to establishing the tariff code applicable to this type of animal feed.

De douanelaboratoria zijn dus door de douaneautoriteiten belast met het bepalen van het zetmeelgehalte van honden- en kattenvoer en moeten de resultaten van de door hen uitgevoerde analysen doorgeven aan de douanediensten die verantwoordelijk zijn voor de tariefindeling, met het oog op het bepalen van de tariefcode die op het betreffende type diervoeding van toepassing is.


Strengthening the capacity of public and private service providers to interact with third-country nationals via intercultural interpretation and translation, mentoring, intermediary services by immigrant communities, ‘one-stop-shop’ information points Developing comprehensive information tools, e.g. manuals, websites, registers of staff’s diversity skills Building sustainable organisational structures for integration and diversity management and developing modes of co-operation between governmental stakeholders enabling officials to exchange information and pool resources Introducing schemes to gather and ...[+++]

Vergroting van de capaciteit van openbare en particuliere dienstenverstrekkers om om te gaan met onderdanen van derde landen door middel van interculturele tolk- en vertaaldiensten, begeleiding, bemiddeling door migrantengemeenschappen, gemakkelijk toegankelijke en allesomvattende infocentra Ontwikkeling van overzichtelijk informatiemateriaal, zoals handboeken, websites, personeelsregisters voor interculturele vaardigheden enz. Ontwikkeling van duurzame organisatiestructuren voor integratie- en diversiteitsmanagement en het ontwikkelen van vormen van samenwerking tussen de betrokken overheidspartijen waardoor ambtenaren informatie kunnen uitwisselen en middelen kunnen bundelen Invoering van programma’s om door middel van adviesplatforms voo ...[+++]


The existing Regulations should be carefully analysed in order to see whether they constitute the tools for an enlarged statistical coverage of the services sector (being matching of different, existing registers or adding of new questions to existing surveys) or whether new tools (launching of new surveys) need to be developed.

De bestaande verordeningen worden zorgvuldig geanalyseerd om te zien of zij bruikbaar zijn om de statistische dekking van de dienstensector te vergroten (bv. door verschillende bestaande registers met elkaar te vergelijken of door nieuwe vragen aan bestaande enquêtes toe te voegen) of dat nieuwe instrumenten (nieuwe enquêtes) moeten worden ontwikkeld.


Whereas some user satisfaction surveys have been executed in key areas (TESTA and CIRCA), it is recommended to widespread the use of this type of instrument and to explore the possibilities for proper cost-benefit analyses in relation to generic services.

Hoewel sommige enquêtes over de gebruikerstevredenheid in sleutelgebieden zijn uitgevoerd (TESTA en CIRCA), wordt aanbevolen dergelijke instrumenten op grotere schaal toe te passen en de mogelijkheden voor degelijke kosten-batenanalyses voor algemene diensten te verkennen.


Whereas some user satisfaction surveys have been executed in key areas (TESTA and CIRCA), it is recommended to widespread the use of this type of instrument and to explore the possibilities for proper cost-benefit analyses in relation to generic services.

Hoewel sommige enquêtes over de gebruikerstevredenheid in sleutelgebieden zijn uitgevoerd (TESTA en CIRCA), wordt aanbevolen dergelijke instrumenten op grotere schaal toe te passen en de mogelijkheden voor degelijke kosten-batenanalyses voor algemene diensten te verkennen.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Analyse customer service surveys' ->

Date index: 2022-03-25
w