Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
A beverage product
Beverage brands
Beverage goods
Beverage products
Brand benefit acceptance
Brand extension
Brand loyalty
Brand management supervision
Brand market penetration studies
Brand market planning and operation
Brand marketing
Brand stretching
Brand support
Create a brand guideline
Create brand guidelines
Creating a brand guidelines
Distributor's brand
Manufacturer's trademark
Middleman's brand
Private brand
Private label
Produce brand guidelines
Product brand
Service mark
Stamp of origin
Supervise a brand management
Supervise brand management
Supervising brand management
Trade mark
Trade mark licences
Trademark

Traduction de «Beverage brands » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
a beverage product | beverage brands | beverage goods | beverage products

dranken | drankproducten


supervise a brand management | supervising brand management | brand management supervision | supervise brand management

toezicht houden op merkbeheer


create a brand guideline | creating a brand guidelines | create brand guidelines | produce brand guidelines

merkgerelateerde richtlijnen opstellen


distributor's brand | middleman's brand | private brand | private label

eigen merk | private label (eigen merk)


brand market penetration studies | brand market planning and operation | brand marketing

marketing van het merk


Distributor's brand | Middleman's brand | Private brand

Eigen merk


brand loyalty | brand support

merkentrouw | merkgetrouwheid | merkvastheid


trademark [ manufacturer's trademark | product brand | service mark | stamp of origin | trade mark | trade mark licences(UNBIS) ]

merk [ benaming van oorsprong | dienstmerk | fabrieksmerk | merk van een product | merk van oorsprong ]




TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The preliminary ruling, which is our main point of interest in this Report, deals with the fact that channel TF1 called on Groupe Darmon and Girosport, which were commissioned to negotiate on its behalf for television broadcasting rights for football matches, to ensure that the brand names of alcoholic beverages do not appear on screen.

Het verzoek om een prejudiciële beslissing is in dit verband bijzonder interessant omdat het zijn oorsprong vindt in het feit dat de Franse zender TF1 de ondernemingen Groupe Darmon en Girosport, die namens TF1 over de televisierechten voor voetbalwedstrijden hadden onderhandeld, had opgedragen ervoor te zorgen dat de merken van alcoholische dranken niet in beeld zouden verschijnen.


It produces and bottles private label non-alcoholic beverages (NABs) for retailers and contract manufactures NABs for brand owners.

Zij produceert en bottelt huismerk alcoholvrije dranken voor retailers en, op contractbasis, producten voor A-merken.


The preliminary ruling, which is our main point of interest in this Report, deals with the fact that channel TF1 called on Groupe Darmon and Girosport, which were commissioned to negotiate on its behalf for television broadcasting rights for football matches, to ensure that the brand names of alcoholic beverages do not appear on screen.

Het verzoek om een prejudiciële beslissing is in dit verband bijzonder interessant omdat het zijn oorsprong vindt in het feit dat de Franse zender TF1 de ondernemingen Groupe Darmon en Girosport, die namens TF1 over de televisierechten voor voetbalwedstrijden hadden onderhandeld, had opgedragen ervoor te zorgen dat de merken van alcoholische dranken niet in beeld zouden verschijnen.


for CCHBC: licensed bottler that produces and sells TCCC-branded beverages;

voor CCHBC: frisdrankbottelaar die TCCC-merken onder licentie produceert en verkoopt;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The European Commission has cleared the proposed restructuring of Coca-Cola Nestlé Refreshment Company (CCNR), an existing beverages joint venture in the field of iced tea and coffee between The Coca-Cola Company (TCCC) and Swiss-based food company Nestlé SA. The operation does not give rise to any competition concerns given the existence of strong competing brands in Europe such as Unilever's Litpon or San Benedetto, the presence of a number of other local brands, and the absence of barriers to entry in the market concerned.

De Europese Commissie heeft de voorgestelde herstructurering van Coca-Cola Nestlé Refreshment Company (CCNR), een bestaande gemeenschappelijke onderneming van The Coca-Cola Company (TCCC) en het Zwitserse levensmiddelenbedrijf Nestlé SA op het gebied van ijsthee en -koffie goedgekeurd. De transactie geeft geen aanleiding tot mededingingsbezwaren aangezien er in Europa sterke concurrerende merken bestaan (onder meer Lipton van Unilever of San Benedetto).


CCNR is a 50/50 joint venture between TCCC and Nestle which was originally created in 1991 for the manufacture and distribution of Nestea (a Nestlé's iced tea brand) as well as iced coffee and iced chocolate beverages.

CCNR is voor de helft in handen van respectievelijk TCCC en Nestlé en was in 1991 aanvankelijk opgericht voor de fabricage en distributie van Nestea (een ijstheemerk van Nestlé) alsook van ijskoffie en ijschocoladedranken.


Examples where supply-side substitution did not induce the Commission to enlarge the market are offered in the area of consumer products, in particular for branded beverages.

De sector verbruiksgoederen, inzonderheid de merkdranken, biedt voorbeelden waarin de substitueerbaarheid aan de aanbodzijde de Commissie niet noopte tot een uitbreiding van de markt.


It considers that Castel meets all the conditions laid down in its decision by having: (a) sufficient financial resources to develop a nation-wide distribution organization and to promote adequately the acquired brands, and (b) sufficient expertise in the field of branded beverage or food products.

Zij is immers van oordeel dat de groep-Castel voldoet aan alle voorwaarden die in de beschikking van de Commissie waren gesteld, en met name dat zij beschikt over : - voldoende financiële middelen om op nationaal niveau een distributie- organisatie te ontwikkelen en op doeltreffende wijze publiciteit te voeren voor de verworven merken, en - voldoende deskundigheid op het gebied van onder merknamen verkochte dranken of voedingsmiddelen.


BCP will comprise Procordia's consumer products operation, mainly consisting of Procordia United Brands, Procordia Beverages, Procordia Food and Procordia Invest.

BCP zal de activiteiten van Procordia op het gebied van consumptiegoederen omvatten en dus voornamelijk bestaan uit Procordia United Brands, Procordia Beverages, Procordia Food en Procordia Invest.


w