Technical, economic and social aspects have to be addressed in cooperation with professional organisations, authorities at the local, regional and national levels and industries, including SMEs. 3. Transport: changing market structures, improving vehicle efficiency and fostering behavioural change The transport sector in the EU accounts for about 25% of total CO2 emissions, which are forecasted to increase significantly under a "business-as-usual" scenario, in relative as well as absolute terms, as transport demand is likely to continue its upward trend.
De technische, economische en sociale aspecten van duurzame energie moeten onder de loep worden genomen in samenwerking met beroepsorganisaties, plaatselijke, regionale en nationale overheden en de bedrijfswereld, inclusief het MKB. 3. Vervoer: verandering van marktstructuren, verbetering van de voertuigefficiëntie en bevordering van nieuwe gedragspatronen De vervoersector in de EU is verantwoordelijk voor circa 25% van de totale CO2-uitstoot en de prognoses wijzen uit dat, als op de oude voet wordt vo
ortgegaan, deze emissies zowel in relatieve als in absolute termen sterk zullen toenemen aangezien ook de vraag naar transport waarschijn
...[+++]lijk in stijgende lijn zal blijven gaan.