Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Adult education center
Adult education institute
Audit education institutions
Collaborate with education professionals
Collaborate with educational institutions
Collaborate with training professionals
Cooperate with education professionals
Education-industry relations
Educational institution
Grande école
HEI
Higher education
Higher education establishment
Higher education institution
Inspect education institutions
Institute of technology
Investigate education institutions
Liaise with an educational institution
Liaise with educational institutions
Liaising with educational institutions
Participate with education professionals
Research collaboration
School
School-industry relations
Scrutinise education institutions
Teaching institution
Tertiary education
Tertiary education institution
Third level educational institution
University-industry relations

Vertaling van "Collaborate with educational institutions " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
collaborate with educational institutions | liaise with an educational institution | liaise with educational institutions | liaising with educational institutions

contacten leggen met onderwijsinstellingen | contacten onderhouden met onderwijsinstellingen


collaborate with education professionals | collaborate with training professionals | cooperate with education professionals | participate with education professionals

samenwerken met onderwijsdeskundigen


investigate education institutions | scrutinise education institutions | audit education institutions | inspect education institutions

onderwijsinstellingen inspecteren


higher education establishment | higher education institution | tertiary education institution | third level educational institution | HEI [Abbr.]

hogeronderwijsinstelling | instelling voor hoger onderwijs | instelling voor tertiair onderwijs


educational institution [ school | teaching institution ]

onderwijsinstelling [ school ]


adult education center | adult education institute

volksuniversiteit




school-industry relations [ education-industry relations | university-industry relations | Research collaboration(STW) ]

verhouding school-industrie [ verhouding onderwijs-industrie | verhouding universiteit-industrie ]


higher education [ grande école | institute of technology | tertiary education ]

hoger onderwijs [ academie | academisch onderwijs | grande école | hogere vakschool | hogeschool | instelling voor hoger onderwijs | instelling voor technisch onderwijs | tertiair onderwijs ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The key priorities on internationalisation at home and digital learning for higher education institutions and Member States are to: – Capitalise on the international experiences and competences of the staff of HEIs, aiming to develop international curricula for the benefit of both non-mobile and mobile learners; – Increase the opportunities offered to students, researchers and staff to develop their language skills, particularly local language tuition for individuals following courses in English, to maximise the benefits of European ...[+++]

Dit zijn voor hogeronderwijsinstellingen en voor de lidstaten de sleutelprioriteiten inzake internationalisering at home en digitaal leren: – de internationale ervaring en competenties van het personeel van hogeronderwijsinstellingen benutten met het oog op de ontwikkeling van internationale onderwijsprogramma's ten voordele van zowel de niet-mobiele als de mobiele studenten; – studenten, onderzoekers en personeel meer mogelijkheden bieden om hun taalvaardigheden te ontwikkelen, in het bijzonder door taalonderwijs ter plaatse voor studenten die cursussen in het Engels volgen, om ten volle de voordelen van de taalkundige verscheidenheid ...[+++]


To achieve this, it should ensure that modernisation focuses on synergies between education, research, innovation and employment, creating links between higher education institutions and the local environment and regions, implementing innovative approaches to improving the relevance of curricula, including using information and communication technologies (ICT), improving transitions to employment and strengthening international collaboration.

Ter verwezenlijking daarvan moet het hoger onderwijs ervoor zorgen dat modernisering is gericht op synergieën tussen onderwijs, onderzoek, innovatie en werkgelegenheid, waarbij verbindingen tot stand worden gebracht tussen instellingen voor hoger onderwijs en het lokale en regionale niveau, innovatieve benaderingen worden toegepast ter bevordering van de relevantie van onderwijsprogramma's, met inbegrip van het gebruik van informatie- en communicatietechnologieën (ICT), de overgang naar werk wordt verbeterd, en de internationale samenwerking wordt versterkt.


The EU added value - in collaboration with the Member States and while fully respecting the autonomy of higher education institutions - particularly through Europe 2020 and the Erasmus+ Programme within the Multiannual Financial Framework for 2014-2020 (MFF)[24], is to provide stronger policy support and financial incentives for internationalisation strategies.

De toegevoegde waarde van de EU — in samenwerking met de lidstaten en met volledige eerbiediging van de autonomie van de instellingen voor hoger onderwijs — voornamelijk door middel van Europa 2020 en het programma Erasmus+ in het kader van het meerjarig financieel kader (MFK) voor de periode 2014-2020[24], bestaat erin te zorgen voor krachtigere beleidsondersteuning en financiële stimulansen voor internationaliseringsstrategieën.


Notably through new, trans and interdisciplinary EIT-labelled degrees, awarded by participating higher education institutions in accordance with national rules and accreditation procedures, the EIT is leading a collaborative effort towards education for innovation with clear linkage to the broader European agenda for the modernisation of higher education institutions thereby p ...[+++]

Met name vanwege zijn nieuwe, trans- en interdisciplinaire academische afstudeertitels met een EIT-merk, die door deelnemende instellingen voor hoger onderwijs volgens nationale regels en accreditatieprocedures worden verleend, speelt het EIT een leidende rol in een gezamenlijke inspanning ten behoeve van innovatieonderwijs, met een duidelijke koppeling aan de bredere Europese agenda om instellingen voor hoger onderwijs te moderniseren. Aldus wordt de Europese Ruimte voor hoger onderwijs gestimuleerd.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
on internationalisation ‘at home’ (integrating global elements into curriculum design and content and the teaching/learning process) and digital learning: capitalising on the international experience of HEI (higher education institution) staff in order to prepare international curricula that benefit both non-mobile and mobile students; offering students, researchers and staff the opportunity to develop their language skills, in particular by providing local language tuition to maximise the benefits of European linguistic diversity; promoting inte ...[+++]

„interne” internationalisering (opnemen van een mondiale dimensie in de leerprogramma's en de onderwijs/leerprocessen) en digitaal onderwijs: er moet lering worden getrokken uit de internationale ervaring en vaardigheden van het hogeronderwijspersoneel, om aan de hand daarvan internationale programma's en cursussen op te stellen die nuttig zijn voor alle leerlingen, of zij nu deelnemen aan een mobiliteitsprogramma of niet. Studenten, onderzoekers en docenten moeten de kans krijgen hun talenkennis te verbreden en met name de taal van het gastland te leren, zodat de voordelen van de taalkundige diversiteit van Europa ten volle worden benut ...[+++]


Notably through new, trans and interdisciplinary EIT-labelled degrees, awarded by participating higher education institutions in accordance with national rules and accreditation procedures, the EIT is leading a collaborative effort towards education for innovation with clear linkage to the broader European agenda for the modernisation of higher education institutions thereby p ...[+++]

Met name vanwege zijn nieuwe, trans- en interdisciplinaire academische afstudeertitels met een EIT-merk, die door deelnemende instellingen voor hoger onderwijs volgens nationale regels en accreditatieprocedures worden verleend, speelt het EIT een leidende rol in een gezamenlijke inspanning ten behoeve van innovatieonderwijs, met een duidelijke koppeling aan de bredere Europese agenda om instellingen voor hoger onderwijs te moderniseren. Aldus wordt de Europese Ruimte voor hoger onderwijs gestimuleerd.


encourage teachers to develop their professional role as learning facilitators and promoters of creativity, and help teacher education institutions to respond to the new demands of the teaching profession, for instance by promoting collaborative, learner-centred approaches, innovative learning environments and the use of open education resources.

leerkrachten aan te moedigen zich in hun beroep te ontwikkelen tot iemand die leren faciliteert en creativiteit stimuleert, en instellingen voor leerkrachtenopleiding te helpen aan de nieuwe aan het beroep van leerkracht gestelde eisen te voldoen, bijvoorbeeld door op samenwerking berustende, leerdergerichte benaderingen, innoverende leeromgevingen en het gebruik van open onderwijsmiddelen te stimuleren.


However, third country nationals may obtain authorisation from competent authorities to establish and direct an education institution and to teach.2.CY, FI, MT, SE: Unbound.3.CY, FI, MT, SE: Unbound.CZ: Foreign nationals may obtain authorisation from competent authorities to establish and direct an education institution and to teach. Condition of ensuring quality and level of education and suitability of school facilities.HU: Establishment of schools is subject to licence from the local authorities.SK: Foreign nationals may obtain aut ...[+++]

De bevoegde autoriteiten kunnen onderdanen van derde landen evenwel toestemming verlenen om een onderwijsinstelling op te richten en te besturen, alsook om les te geven.2)CY, FI, MT, SE: Niet geconsolideerd.3)CY, FI, MT, SE: Niet geconsolideerd.CZ: De bevoegde autoriteiten kunnen buitenlanders evenwel toestemming verlenen om een onderwijsinstelling op te richten en te besturen, alsook om les te geven, op voorwaarde dat de kwaliteit en het niveau van het onderwijs en de geschiktheid van de schoolgebouwen gegarandeerd worden.HU: De lokale overheid moet toestemming verlenen voor de oprichting van een school.SK: De bevoegde autoriteiten kunnen buitenlanders toestemming verlenen om een onderwijsinstelling op te richten en te besturen, alsook om les ...[+++]


However, third country nationals may obtain authorisation from competent authorities to establish and direct an education institution and to teach.CY, FI, MT, SE, SI: Unbound.2.CY, FI, MT, SE, SI: Unbound.3.CY, FI, MT, SE, SI: Unbound.CZ: Foreign nationals may obtain authorisation from competent authorities to establish and direct an education institution and to teach. Condition of ensuring quality and level of education and suitability of school facilities.HU: Establishment of schools is subject to licence from the local authorities. ...[+++]

De bevoegde autoriteiten kunnen onderdanen van derde landen evenwel toestemming verlenen om een onderwijsinstelling op te richten en te besturen, alsook om les te geven.CY, FI, MT, SE en SI: Niet geconsolideerd2)CY, FI, MT, SE en SI: Niet geconsolideerd3)CY, FI, MT, SE en SI: Niet geconsolideerdCZ: De bevoegde autoriteiten kunnen buitenlanders evenwel toestemming verlenen om een onderwijsinstelling op te richten en te besturen, alsook om les te geven, op voorwaarde dat de kwaliteit en het niveau van het onderwijs en de geschiktheid van de schoolgebouwen garanderen.HU: De lokale overheid moet toestemming verlenen voor de oprichting van een school.SK: De bevoegde autoriteiten kunnen buitenlanders toestemming verlenen om een onderwijsinstellin ...[+++]


(6) Whereas higher education institutions have to meet the new educational and social requirements of a world-wide 'knowledge society` and the resulting developments; whereas they will, therefore, endeavour to improve the required attributes of the services they provide by developing, where appropriate, new initiatives (individually or on a collaborative basis within higher education associations), aimed at increasing the quality of teaching and learn ...[+++]

(6) Overwegende dat de hogeronderwijsinstellingen moeten voldoen aan de nieuwe onderwijs- en maatschappelijke eisen die een mondiale "kennismaatschappij" stelt en moeten inspelen op de daarmee gepaard gaande ontwikkelingen; dat zij zich daarom inspannen om het vereiste kwaliteitsniveau van hun diensten te verbeteren; in voorkomend geval door middel van nieuwe initiatieven (per instelling of op basis van samenwerking in het kader van verenigingen van hogeronderwijsinstellingen) die gericht zijn op het verhogen van de kwaliteit van he ...[+++]


w