These measures are also designed to specify the criteria to be used by competent authorities to assess whether AIFM comply with their obligatio
ns as regards their conduct of business, the type of conflicts of interests AIFM have to identify, as well as the reasonable steps AIFM are expected to take in terms of internal and organizational procedures in order to identify, prevent, manage and disclose conflicts of interest. They are designed
to specify the risk management requirements to be employed by AIFM as a function of the risks whi
...[+++]ch the AIFM incurs on behalf of the AIF that it manages as well as any arrangements needed to enable AIFM to manage the particular risks associated with short selling transactions, including any relevant restrictions that might be needed to protect the AIF from undue risk exposures. They are designed to specify the liquidity management requirements of this Directive and in particular the minimum liquidity requirements for AIF. They are designed to specify the requirements that originators of securitisation instruments have to meet in order for an AIFM to be allowed to invest in such instruments issued after 1 January 2011. They are as well designed to specify the requirements that AIFM have to comply with when investing in such securitisation instruments. They are designed to specify the criteria under which a valuator can be considered independent in the meaning of this Directive. They are designed to specify the conditions under which the delegation of AIFM functions should be approved and the conditions under which the manager could no longer be considered to be the manager of the AIF in case of excessive delegation. They are designed to specify the content and format of the annual report that AIFM have to make available for each AIF they manage and to specify the disclosure obligations of AIFM to investors and reporting requirements to competent authorities as well as their frequency. They are designed to specify the disclosure requ ...Voorts gaat het om maatregelen ter uitwerking van de criteria aan de hand waarvan de bevoegde autoriteiten kunnen beoordelen of BAB's zich aan
hun gedragsregels houden, het type belangenconflicten dat BAB's moeten vaststellen, alsmede de stappen die ten aanzien van de interne en organisatorische procedures redelijkerwijs van hen mogen worden verwacht om belangenconflicten vast te stellen, te voorkomen, te beheren en bekend te maken; maatregelen ter uitwerking van het risicobeheer dat BAB's moeten voeren naargelang van de risico's die de BAB aangaat voor het door hem beheerde AB, alsmede de regelingen die nodig zijn om BAB's in staat te
...[+++]stellen de bijzondere risico's van baissetransacties te beheren, waaronder relevante beperkingen die nodig kunnen zijn om het AB te beschermen tegen een buitensporige blootstelling aan risico's; maatregelen ter uitwerking van de vereisten van de onderhavige richtlijn op het gebied van het liquiditeitsbeheer, en in het bijzonder van de minimumliquiditeitsvereisten voor AB's; maatregelen ter bepaling van de vereisten waaraan opdrachtgevers van effectiseringsinstrumenten moeten voldoen voordat een BAB in dergelijke na 1 januari 2011 uitgegeven instrumenten mag investeren; maatregelen ter bepaling van de vereisten waaraan BAB's moeten voldoen wanneer zij in dergelijke effectiseringsinstrumenten investeren; maatregelen ter uitwerking van de criteria op grond waarvan een taxateur onafhankelijk in de zin van deze richtlijn kan worden geacht; maatregelen ter uitwerking van de voorwaarden waaronder mag worden ingestemd met de delegatie van BAB-taken, en de omstandigheden waaronder de beheerder op grond van een te vergaande delegatie niet meer als de beheerder van het AB kan worden beschouwd; maatregelen ter uitwerking van de inhoud en de vorm van het jaarverslag dat BAB's voor elk door hen beheerd AB ter beschikking moeten stellen, en ter uitwerking van de informatieverplichtingen van BAB's jegens beleggers en de verslagleggingsplicht j ...