39. Draws attention to the fact that the level of a possible signature at Member State level is not mainly a matter of form but f
irst and foremost a signal showing the expected quality of
the supervisory and control systems operating under the signature; recalls its resolution of 2 February 2006 on national management declarations which recognised that in practice these national declarations might comprise "several declarations within a national framework, rather than one alone, in order to acknowle
dge the federal and ...[+++]decentralised political systems in existence in some Member States"; 39. wijst op het feit dat het bevoegdheidsniveau waarop de ondertekening in een lidstaat moet plaatsvinden, niet enkel een vormkwestie
is, maar juist een signaal vormt ten aanzien van de verwachte kwaliteit van de toezicht- en controlesystemen waarop de handtekening betrekking heeft; herinnert aan zijn resolutie van 2 februari 2006 over de verklaringen inzake nationaal beheer , waarin onderkend werd dat deze nationale verklaringen in de praktijk in sommige gevallen "meerdere verklaringen met nationale structurering in plaats van één enkele zullen moeten bevatten om rekening te houden
met het federaal en ...[+++]gedecentraliseerd politiek bestel van sommige lidstaten";