Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Dutch Centre for Education and Training
Dutch Centre for Transport Studies and Training
NEA

Traduction de «Dutch Centre for Education and Training » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Dutch Centre for Education and Training

Stichting Nederlands Centrum voor Onderwijs en Opvoeding


Dutch Centre for Transport Studies and Training | NEA [Abbr.]

Nederlands Centrum voor onderzoek, advisering en onderwijs op het gebied van verkeer | NEA [Abbr.]


Centre for the Coordination of Dutch-Russian Cooperation in the Field of Education

Coördinatie Rusland Onderwijs Samenwerking | Overheidsorganisatie voor samenwerking op het gebied van onderwijs | CROSS [Abbr.]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
- Promoting close cooperation between education and training systems and society generally; - Establishing partnerships between all types of education and training institutions, businesses and research centres, for their mutual benefit; - Promoting the role of stakeholders in the development of training, including initial training, and learning at the workplace.

- Nauwe samenwerking tussen de onderwijs- en opleidingsstelsels en de maatschappij in het algemeen stimuleren- Partnerschappen tussen alle soorten onderwijs- en opleidingsinstellingen, bedrijven en onderzoekscentra opzetten waar alle partners baat bij hebben- Bevordering van de rol van de belanghebbenden bij de ontwikkeling van opleiding, inclusief initiële opleiding, en leren op de werkplek


One of the most important goals is to increase investment in human resources, to halve the number of 18 to 24 year olds with only lower-secondary level education who are not in further education and training by 2010, to turn schools and training centres - all linked to the Internet - into open learning centres, to provide support to each and every population group and to use the most appropriate methods to define new basic skills.

De belangrijkste doelstellingen zijn om de investeringen in menselijke hulpbronnen te verhogen, om het aantal 18- tot 24-jarigen dat alleen lager middelbaar onderwijs heeft gevolgd en geen verder onderwijs of scholing krijgt tussen nu en 2010 te halveren, om scholen en opleidingscentra - die allemaal op internet zijn aangesloten - om te vormen tot open leercentra, om alle groepen te bereiken en om de meest geëigende methoden te gebruiken voor het definiëren van nieuwe basisvaardigheden.


Emphasises the importance of providing high-quality early childhood education and of its timely modernisation; emphasises the crucial role of an individual-centred approach in education and training systems which benefits the development of creativity and critical thinking while focusing on students’ personal interests, needs and abilities.

benadrukt het feit dat het belangrijk is hoogwaardig onderwijs aan te bieden voor jonge kinderen en dit tijdig te moderniseren; benadrukt het feit dat een cruciale rol is weggelegd voor een op het individu gerichte benadering van onderwijs- en opleidingssystemen die ten goede komt aan de ontwikkeling van creativiteit en kritisch denken, terwijl wordt gefocust op de persoonlijke interesses, behoeften en bekwaamheden van studenten.


(iiia) Improving the matchingto the needs of the labour market of education and training systems, youth services, vocational training, the networking of higher education establishments, training and research centres and companies, better transition between education, vocational training and employment, including through the development of tools for anticipating required skills, the reaction capacity of education and training system ...[+++]

iii bis) betere afstemming op de behoeften van de markt van de onderwijs- en opleidingsstelsels, de jeugddiensten, de beroepsopleiding, de netwerken tussen hogeronderwijsinstellingen, opleidings- en onderzoekscentra en bedrijven, betere aansluiting van onderwijs en beroepsopleiding op de arbeidsmarkt, onder meer door de ontwikkeling van instrumenten waarmee vooruit kan worden gelopen op de behoefte aan bepaalde vaardigheden en waarmee de onderwijs- en opleidingsstelsels en de school- en beroepskeuzebegeleiding in staat worden gesteld om daarop in te spele ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
105. Calls on the Commission and the European Centre for the Development of Vocational Training (Cedefop) to include the gender dimension in the follow-up to the Bruges Communiqué on Enhanced European Cooperation in Vocational Education and Training for the period 2011-2020, especially in terms of access to lifelong learning, so that women and men have opportunities to learn at any stage in life, and also by making routes into education and ...[+++]

105. verzoekt de Commissie en het Europees Centrum voor de ontwikkeling van de beroepsopleiding (Cedefop) bij de follow-up van het communiqué van Brugge over intensievere Europese samenwerking inzake beroepsonderwijs en -opleiding voor de periode 2011-2020 de genderdimensie in aanmerking te nemen, met name door de toegang tot levenslang leren te verbeteren, zodat mannen en vrouwen in iedere levensfase kansen krijgen om te leren en tevens door de trajecten naar onderwijs en opleiding meer open en flexibel te maken;


105. Calls on the Commission and the European Centre for the Development of Vocational Training (Cedefop) to include the gender dimension in the follow-up to the Bruges Communiqué on Enhanced European Cooperation in Vocational Education and Training for the period 2011-2020, especially in terms of access to lifelong learning, so that women and men have opportunities to learn at any stage in life, and also by making routes into education and ...[+++]

105. verzoekt de Commissie en het Europees Centrum voor de ontwikkeling van de beroepsopleiding (Cedefop) bij de follow-up van het communiqué van Brugge over intensievere Europese samenwerking inzake beroepsonderwijs en -opleiding voor de periode 2011-2020 de genderdimensie in aanmerking te nemen, met name door de toegang tot levenslang leren te verbeteren, zodat mannen en vrouwen in iedere levensfase kansen krijgen om te leren en tevens door de trajecten naar onderwijs en opleiding meer open en flexibel te maken;


A. whereas the European Centre for the Development of Vocational Training (Thessaloniki Centre) pursues its mission as a reference Centre for the promotion and development of vocational education and training at Community level through compiling documentation on systems and developments in this area and dissemination of all relevant information and documentation, through conducting research in that field, through supporting a conc ...[+++]

A. overwegende dat het Centrum voor de ontwikkeling van de beroepsopleiding (Centrum van Thessaloniki) tot taak heeft te dienen als referentiecentrum voor de bevordering en ontwikkeling van beroepsonderwijs en beroepsopleiding op communautair niveau door het verzamelen van documentatie over systemen en ontwikkelingen op dit gebied en de verspreiding van alle relevante informatie en documentatie door het verrichten van onderzoek op dit gebied, door het ondersteunen van een onderling afgestemde benadering van de ontwikkeling op het gebied van de beroepsopleiding en door dienst te doen als discussieforum voor ...[+++]


A. whereas the European Centre for the Development of Vocational Training (Thessaloniki Centre, Cedefop) pursues its mission of promotion and development of vocational education and training at Community level by compiling and disseminating documentation, conducting research and providing a discussion forum,

A. overwegende dat het Europees Centrum voor de ontwikkeling van de beroepsopleiding (CEDEFOP - Thessaloniki) voortgaat met zijn missie die bestaat in het bevorderen en ontwikkelen van beroepsopleidingen en scholing op Gemeenschapsniveau door documentatie te verzamelen en te verspreiden, onderzoek te verrichten en te fungeren als forum voor discussie,


Various measures are planned in different education and training sectors for training/further training teachers - for instance via regional centres of expertise - and financial assistance to help cover the cost of using ICTs, organising a national forum on ICTs at school, creating research or guidance structures related to ICT-assisted teaching, and providing assistance ...[+++]

In verscheidene sectoren van onderwijs en scholing zijn initiatieven gepland voor scholing en bijscholing van onderwijsgevenden - bijvoorbeeld via regionale expertisecentra - en voor financiële steun om te kunnen voorzien in de aan het gebruik van ICT verbonden kosten, de organisatie van een nationaal forum over ICT op school, de invoering van onderzoeks- of begeleidingsstructuren op het gebied van door ICT ondersteund onderwijs en steun voor de ontwikkeling van inhouden.


The purpose of Cedefop, the European Centre for the Development of Vocational Training, is to support the European Commission in promoting vocational education and training (VET) and in developing and implementing a common VET policy through its scientific and technical activities.

Het doel van Cedefop, het Europees Centrum voor de ontwikkeling van de beroepsopleiding, is het bijstaan van de Europese Commissie (EC) bij het bevorderen van beroepsonderwijs en -opleiding en bij de ontwikkeling en uitvoering van een gemeenschappelijk beleid op dat vlak door zijn werkzaamheden op wetenschappelijk en technisch gebied.




D'autres ont cherché : Dutch Centre for Education and Training     


datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Dutch Centre for Education and Training' ->

Date index: 2024-09-08
w