Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Cycloderma
E 561
E-Gov
E-Government
E-administration
E-gov
E-government
E-human resources management
E-learning
E-training
E.N.T
EGovernment
Electronic administration
Electronic government
Electronic public administration
Net government
No definition found
On-line administration
On-line government
On-line training
Online administration
Online government
Otorhinolaryngology
Vermiculite

Traduction de «E 561 » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


vermiculite | E 561 [Abbr.]

vermiculiet | E 561 [Abbr.]


e-administration (nom) | e-gov (nom) | e-Gov (nom) | eGovernment (nom) | e-government (nom) | e-Government (nom) | electronic administration (nom) | electronic government (nom) | electronic public administration (nom) | net government (nom) | online administration (nom) | on-line administration (nom) | online government (nom) | on-line government (nom)

digitale overheid (nom féminin) | e-administratie (nom féminin) | e-bestuur (nom neutre) | e-gov (nom neutre) | e-Gov (nom neutre) | eGovernment (nom neutre) | e-government (nom neutre) | e-Government (nom neutre) | elektronisch bestuur (nom neutre) | elektronische administratie (nom féminin) | elektronische overheid (nom féminin) | elektronische regering (nom féminin) | e-overheid (nom féminin) | e-regering (nom féminin) | on-lineadministratie (nom féminin) | on-lineoverheid (nom féminin) | on line werkende overheid (nom féminin)


e-human resources management (e-HRM)

e-human resource management | elektronische HRM (e-HRM)


E-learning | E-training | On-line training

E-learning | E-opleiding | E-vorming | On-line opleiding | On-line vorming




otorhinolaryngology | E.N.T

otorinolaryngologie | oor-neus-keelheelkunde
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
(for more information: IP/13/561 - H. Kearns - Tel. +32 229 87638 - Mobile +32 498 98 7638)

(meer informatie: IP/13/561 - H. Kearns - tel. +32 229-87638 - mobiel +32 498987638)


The European Commission started a dialogue on visa liberalisation with Georgia in June 2012 (IP/12/561).

In juni 2012 is de Europese Commissie een dialoog over visumliberalisering gestart met Georgië (IP/12/561).


The Commission proposes a daily penalty payment of € 70 561.92 for Poland, € 57 324.80 for The Netherlands, € 8 320 for Luxembourg and € 7 038.72 for Slovenia which would be paid as from the date of the Court's affirmative ruling until the Member States concerned notify the Commission that they have fully implemented the rules into national law.

De Commissie stelt voor om per dag een dwangsom op te leggen van 70 561,92 EUR voor Polen, 57 324,80 EUR voor Nederland, 8 320 EUR voor Luxemburg en 7 038,72 EUR voor Slovenië, te betalen met ingang van de dag van de uitspraak van het Hof tot het moment waarop de lidstaten de Commissie hebben meegedeeld dat zij de regels volledig in nationaal recht hebben omgezet.


(4) In order to ensure coherence between the different exemptions set out in Article 13 of Regulation (EC) No 561/2006, and to reduce the administrative burden on transport undertakings whilst respecting the objectives of that Regulation, the maximum permissible distances set out in its Articles 13(d), (f) and (p) should be revised.

(4) Om meer coherentie te brengen in de verschillende uitzonderingen als bepaald in artikel 13 van Verordening (EG) nr. 561/2006 en om de administratieve lasten voor vervoersondernemingen te verminderen, rekening houdend met de doelstellingen van die verordening, dienen de toelaatbare maximumafstanden als bepaald in artikel 13, onder d), f) en p) te worden herzien.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
(4) In order to ensure coherence between the different exemptions set out in Article 13 of Regulation (EC) No 561/2006, to reduce the administrative burden on transport undertakings, to reduce bureaucracy and to ensure that recording equipment continues to develop in line with practice, whilst respecting the objectives of that Regulation, the maximum permissible distances set out in its Articles 13(d), (f) and (p) should be revised.

(4) Om meer coherentie te brengen in de verschillende uitzonderingen als bepaald in artikel 13 van Verordening (EG) nr. 561/2006, om de administratieve lasten voor vervoersondernemingen te verminderen, de bureaucaratie te beperken en te waarborgen dat het controleapparaat zich in lijn met de praktijk blijft ontwikkelen, rekening houdend met de doelstellingen van die verordening, dienen de toelaatbare maximumafstanden als bepaald in artikel 13, onder d), f) en p) te worden herzien.


on the proposal for a regulation of the European Parliament and of the Council amending Council Regulation (EEC) No 3821/85 on recording equipment in road transport and amending Regulation (EC) No 561/2006 of the European Parliament and the Council

over het voorstel voor een verordening van het Europees Parlement en de Raad tot wijziging van Verordening (EEG) nr. 3821/85 betreffende het controleapparaat in het wegvervoer en tot wijziging van Verordening (EG) nr. 561/2006 van het Europees Parlement en de Raad


"Regulation of the European Parliament and of the Council amending Council Regulation (EEC) No 3821/85 of 20 December 1985 on tachographs in road transport and amending Regulation (EC) No 561/2006 of the European Parliament and the Council"

"Voorstel voor een verordening van het Europees Parlement en de Raad tot wijziging van Verordening (EEG) nr. 3821/85 van 20 december 1985 betreffende tachografen in het wegvervoer en tot wijziging van Verordening (EG) nr. 561/2006 van het Europees Parlement en de Raad"


(16a) Differing rules for calculating daily driving times lead to a lack of uniformity in the application of Regulation (EC) No 561/2006 and create legal uncertainty for international drivers and transport undertakings.

(16 bis) Verschillende regels voor de berekening van de dagelijkse rijtijden leiden tot een gebrek aan uniformiteit bij de toepassing van Verordening (EG) nr. 561/2006 en creëren rechtsonzekerheid voor bestuurders en vervoersondernemingen in het internationale vervoer.


The proposals submitted today are the concrete translation of the recent Commission communications on economic governance dated 12 May and 30 June (see IP/10/561 and IP/10/859) into legislative proposals.

Met de vandaag ingediende voorstellen worden de recente Commissiemededelingen over economische governance van 12 mei en 30 juni (zie IP/10/561 en IP/10/859) in concrete wetgevingsvoorstellen omgezet.


4) on 12 November 1997 the Commission proposed (COM(97) 561) the extension of Regulation (EEC) No 1408/71 to third-country nationals;

4) de Commissie heeft op 12 november 1997 voorgesteld (in doc. COM(97) 561 def) het toepassingsgebied van Verordening (EEG) nr. 1408/71 uit te breiden tot onderdanen van derde landen;




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'E 561' ->

Date index: 2020-12-11
w