Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Application of technical communication skills
Apply technical communication skills
EUROFORM
Employ technical communication skills
Implement technical communication skills

Traduction de «Employ technical communication skills » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
application of technical communication skills | employ technical communication skills | apply technical communication skills | implement technical communication skills

technische communicatievaardigheden gebruiken | technische communicatievaardigheden toepassen


Community initiative concerning new qualifications, new skills and new employment opportunities | EUROFORM [Abbr.]

Communautair initiatief inzake nieuwe kwalificaties,bekwaamheden en arbeidskansen


Community initiative concerning the new qualifications, new skills and new employment opportunities induced by the completion of the internal market and technological change | EUROFORM [Abbr.]

Communautair initiatief inzake nieuwe kwalificaties, bekwaamheden en arbeidskansen | Communautair initiatiefprogramma voor beroepsopleiding | EUROFORM [Abbr.]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The most recent doctoral programmes contain initiatives to enhance the employability of researchers by including in the training both core skills (e.g. training in research skills and techniques) and wider employment related skills (e.g. research management, communication skills, networking and teamworking) in order to respond to the changing demands put upon them in an uncertain and open employment market [61].

De meest recente doctoraalprogramma's omvatten initiatieven om de inzetbaarheid van onderzoekers te vergroten door de opleiding toe te spitsen op het aankweken van zowel kernvaardigheden (bv. onderzoekvaardigheden en -technieken) als meer algemene bekwaamheden (bv. op het vlak van onderzoekbeheer, communicatie, networking en werken in teamverband) om te kunnen inspelen op de wisselende eisen die op een onzekere en open arbeidsmarkt aan hen worden gesteld [61].


This reflects the growing demand from employers for transversal key competencies, such as problem-solving and analytical skills, self-management and communication skills, linguistic skills, and more generally, "non-routine skills".

Dit weerspiegelt de groeiende vraag van de kant van de werkgevers naar transversale sleutelcompetenties, zoals probleemoplossing en analytische vaardigheden, zelfmanagement en communicatievaardigheden, taalvaardigheden en – meer in het algemeen – niet-routinematige vaardigheden.


Summary code: Employment and social policy / Community employment policies / Community employment policy instruments Internal market / Living and working in the internal market / Skills and mobility

Code samenvatting: Werkgelegenheid en sociaal beleid / Communautair werkgelegenheidsbeleid / EU-instrumenten voor het werkgelegenheidsbeleid Interne markt / Leven en werken op de interne markt / Vaardigheden en mobiliteit


Summary code: Education, training, youth, sport / Education and Training Employment and social policy / Community employment policies / Community employment policy instruments Internal market / Living and working in the internal market / Skills and mobility

Code samenvatting: Onderwijs, opleiding, jeugdzaken, sport / Onderwijs en opleiding Werkgelegenheid en sociaal beleid / Communautair werkgelegenheidsbeleid / EU-instrumenten voor het werkgelegenheidsbeleid Interne markt / Leven en werken op de interne markt / Vaardigheden en mobiliteit


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
28. Recalls that innovative teaching methods facilitated through ICT and OERs contribute to the development of soft and transversal skills, such as critical thinking, decision-making, communications skills and problem-solving, which are crucial for employability and job market realisation;

28. brengt in herinnering dat innovatieve lesmethoden met behulp van ICT en open leermiddelen bijdragen aan de ontwikkeling van soft skills en transversale vaardigheden, zoals kritisch denken, het nemen van besluiten, communiceren en het oplossen van problemen, die essentieel zijn voor de inzetbaarheid en voor deelname aan de arbeidsmarkt;


28. Recalls that innovative teaching methods facilitated through ICT and OERs contribute to the development of soft and transversal skills, such as critical thinking, decision-making, communications skills and problem-solving, which are crucial for employability and job market realisation;

28. brengt in herinnering dat innovatieve lesmethoden met behulp van ICT en open leermiddelen bijdragen aan de ontwikkeling van soft skills en transversale vaardigheden, zoals kritisch denken, het nemen van besluiten, communiceren en het oplossen van problemen, die essentieel zijn voor de inzetbaarheid en voor deelname aan de arbeidsmarkt;


3. Underlines the need for investment in effective educational and vocational guidance systems in order to guide young women towards choosing science, engineering or technical higher education, be it academic or non-academic; notes that particular attention must be paid to integrating ICT competences, digital literacy and communication skills into the vocational training and life-long learning policies of the Member States and to encouraging women to take advantage of them, and to broadening training opportunitie ...[+++]

3. benadrukt dat geïnvesteerd moet worden in effectieve systemen van studie- en beroepskeuzevoorlichting om te bevorderen dat jonge vrouwen kiezen voor een hogere, al dan niet wetenschappelijke technische opleiding; stelt vast dat bijzondere aandacht moet worden besteed aan het opnemen van ICT-competenties, digitale geletterdheid en communicatievaardigheden in de beleidsmaatregelen inzake het beroepsonderwijs en een leven lang leren van de EU-lidstaten, dat vrouwen moeten worden gestimuleerd om hiervan te profiteren en dat de opleidi ...[+++]


39. Draws attention to the need for sufficient technical and skilled personnel; therefore, believes that more investment is needed in education and that the links between educational institutions and SMEs should be strengthened, so that the promotion of self-employment, entrepreneurship culture and business awareness is included in the national education curricula; encourages the further extension of individual mobility schemes such as "Erasmus for young entrepreneurs" and "Erasmus for apprentices", in particular in relation to fema ...[+++]

39. vraagt aandacht voor de behoefte aan voldoende technisch en gekwalificeerd personeel; is derhalve van mening dat er meer moet worden geïnvesteerd in onderwijs en dat de banden tussen onderwijsinstellingen en het MKB moeten worden aangehaald, zodat het stimuleren van het werken als zelfstandige, een ondernemerscultuur en zakelijk inzicht wordt opgenomen in de nationale onderwijsprogramma's; is een voorstander van het uitbreiden van individuele mobiliteitsprogramma's voor studenten, zoals "Erasmus voor jonge ondernemers" en "Erasmus voor leerlingen in het beroepsonderwijs", in het bijzonder in verband met vrouwelijk ondernemerschap; ...[+++]


39. Draws attention to the need for sufficient technical and skilled personnel; therefore, believes that more investment is needed in education and that the links between educational institutions and SMEs should be strengthened, so that the promotion of self-employment, entrepreneurship culture and business awareness is included in the national education curricula; encourages the further extension of individual mobility schemes such as „Erasmus for young entrepreneurs" and „Erasmus for apprentices", in particular in relation to fema ...[+++]

39. vraagt aandacht voor de behoefte aan voldoende technisch en gekwalificeerd personeel; is derhalve van mening dat er meer moet worden geïnvesteerd in onderwijs en dat de banden tussen onderwijsinstellingen en het MKB moeten worden aangehaald, zodat het stimuleren van het werken als zelfstandige, een ondernemerscultuur en zakelijk inzicht wordt opgenomen in de nationale onderwijsprogramma's; is een voorstander van het uitbreiden van individuele mobiliteitsprogramma's voor studenten, zoals 'Erasmus voor jonge ondernemers' en 'Erasmus voor leerlingen in het beroepsonderwijs', in het bijzonder in verband met vrouwelijk ondernemerschap; ...[+++]


While general language programmes help to develop essential communication skills for everyday use, methodologies such as content and language-integrated learning (CLIL) in both general education and VET can be particularly effective in enhancing the mobility and employability of workers.

Hoewel algemene taalprogramma's bijdragen aan het ontwikkelen van essentiële communicatievaardigheden voor dagelijks gebruik, kunnen methoden zoals taal- en inhoudsgericht onderwijs (CLIL) in het algemeen onderwijs en BOO zeer bevorderlijk zijn voor de mobiliteit en inzetbaarheid van werknemers.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Employ technical communication skills' ->

Date index: 2022-09-26
w