Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
CPG
Category manager
Consumer packaged goods
FMCG
FMCG category manager
Fast-moving consumer goods
General merchandise category manager
Product category specialist

Traduction de «FMCG » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
FMCG category manager | product category specialist | category manager | general merchandise category manager

directrice productmarketing | merkmanager | business development manager | marketingmanager


consumer packaged goods | CPG | fast-moving consumer goods | FMCG [Abbr.]

consumentenartikelen
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
It owns, among others, 42 % of Coop Norden, the second largest player in the Fast Moving Consumer Goods (hereinafter FMCG) sector in Sweden, with a market share of 16,2 % in 2005, and one of the largest players in Denmark and Norway.

Kooperativa Förbundet heeft een aandeel van 42 % in Coop Norden, de op een na grootste speler in de consumptiegoederensector in Zweden (marktaandeel 2005: 16,2 %) en een van de grootste spelers in deze sector in Denmarken en Noorwegen.


Lidl had been opening outlets in Sweden since 2003 in a strategic move to profit from the growing demand for and market share of the hard discount segment in the FMCG sector in the Nordic countries. Thus, it can reasonably be assumed that it was indeed interested in the land sold to Konsum.

Lidl is in 2003 begonnen met verkooppunten in Zweden, als onderdeel van een strategie om zo veel mogelijk te profiteren van de groeiende vraag naar hard discount in Noord-Europa en het groeiende marktaandeel van hard discount in de consumptiegoederensector van deze landen.


Both the complainant and the aid beneficiary are active in the FMCG sector. This sector can be further split into four sub-sectors: soft discount, hard discount, hypermarkets and supermarkets/service shops/shops at petrol stations. In 2005, the market shares of these sub-sectors were: supermarkets — 68,4 %; hypermarkets — 16,4 %; soft discount — 11,5 %; and hard discount — 3,7 %.

De Zweedse consumptiegoederensector, waarin zowel Lidl als Kooperativa förbundet actief zijn, kan worden onderverdeeld in vier segmenten: supermarkten/serviceshops/tankstationshops (marktaandeel consumptiegoederensector in 2005: 68,4 %), zeer grote supermarkten (16,4 %), soft discount (11,5 %) en hard discount (3,7 %).


The consumer cooperative market share of the FMCG sector was 16,2 % in the same year.

Het marktaandeel van consumentencoöperaties in de totale consumptiegoederensector was 16,2 % in 2005.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'FMCG' ->

Date index: 2021-05-28
w