Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Deal with client's negative feedback
Examine complaints about improper waste handling
Examine customer complaints
Explore complaints about improper waste handling
Follow up on complaints about improper waste handling
Handle complaints by customers
Handle customer complaints
Handle customers' complaints
Investigate a customer complaint
Investigate complaints about improper waste handling
Investigate customer complaints
Scrutinise customer complaints

Traduction de «Handle customer complaints » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
deal with client's negative feedback | handle complaints by customers | handle customer complaints | handle customers' complaints

klachtenbehandelingsgesprekken voeren | omgaan met klachten van klanten | klachten van klanten afhandelen | op de klantenservice werken


examine complaints about improper waste handling | explore complaints about improper waste handling | follow up on complaints about improper waste handling | investigate complaints about improper waste handling

klachten inzake ondeugdelijke afvalverwerking onderzoeken


examine customer complaints | scrutinise customer complaints | investigate a customer complaint | investigate customer complaints

klachten van klanten onderzoeken
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
a description of the procedure in place to monitor, handle and follow up a security incident and security related customer complaints, including an incidents reporting mechanism which takes account of the notification obligations of the payment institution laid down in Article 96.

een beschrijving van de procedures voor het monitoren en afhandelen van veiligheidsincidenten en veiligheidsgerelateerde klachten van cliënten en de follow-up ervan, met inbegrip van een mechanisme voor het melden van incidenten met inachtneming van de in artikel 96 vastgelegde meldingsplicht voor betalingsinstellingen.


(f) a description of the procedure in place to monitor, handle and follow up a security incident and security related customer complaints, including an incidents reporting mechanism which takes account of the notification obligations of the payment institution laid down in Article 96;

(f) een beschrijving van de procedures voor het monitoren en afhandelen van veiligheidsincidenten en veiligheidsgerelateerde klachten van cliënten en de follow-up ervan, met inbegrip van een mechanisme voor het melden van incidenten met inachtneming van de in artikel 96 vastgelegde meldingsplicht voor betalingsinstellingen;


These include physical access regardless of disability or age, transparency and full information on tariffs, terms and conditions of contracts, quality performance indicators and customer satisfaction indexes, complaint handling and dispute settlement mechanisms.

Hierbij gaar het onder meer om fysieke toegang, ongeacht handicap of leeftijd, transparantie en volledige informatie over tarieven, bepalingen en voorwaarden van contracten, kwaliteitsindicatoren en indexen van de tevredenheid van de consumenten, behandeling van klachten en mogelijkheden tot geschillenbeslechting.


Polls of consumer opinions on Services of General Interest in 2002/2003 measured satisfaction with access, price, quality, information, terms and conditions of contracts, customer service and complaints handling for a number of services, including mobile and fixed telephony, electricity, gas and water supply, postal services, urban transport and rail services.

Opiniepeilingen over diensten van algemeen belang in 2002/2003 toonden aan dat de consumenten tevreden zijn met toegang, prijs, kwaliteit, informatie, contractuele voorwaarden, klantendienst en klachtenbehandeling voor een aantal diensten, waaronder mobiele en vaste telefonie, elektriciteit, gas- en watervoorziening, postdiensten, stadsvervoer en spoordiensten.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Alternative dispute resolution does not cover handling customer complaints directly by the trader (e.g. by their internal customer complaint department) or direct amicable settlements between the consumer and the trader.

Alternatieve geschillenbeslechting betreft niet de rechtstreekse afhandeling van consumentenklachten door handelaars (bv. door een interne afdeling voor klachten) of rechtstreekse minnelijke schikkingen tussen de consument en de handelaar.


(е) a description of the procedure in place to monitor, handle and follow up a security incident and security related customer complaints, including an incidents reporting mechanism which takes account of the notification obligations of the payment institution laid down in Article 86;

(f) een beschrijving van de procedures voor het monitoren, afhandelen en opvolgen van veiligheidsincidenten en veiligheidsgerelateerde klachten van klanten, met inbegrip van een mechanisme voor het melden van incidenten dat rekening houdt met de in artikel 86 vastgelegde meldingsplicht voor betalingsinstellingen;


6. Urges the Member States to provide NRAs with the powers and resources needed to exercise their duties, e.g. monitoring and proper customer complaint handling; asks the Commission and ACER to propose recommendations on how the NRAs’ supervisory powers could be improved; calls on the Commission to promote improvements to the coordination and exchange of best practice and information among the NRAs and the competent national and European authorities;

6. dringt er bij de lidstaten op aan om NRI's de bevoegdheden en de middelen te geven om hun plichten, zoals monitoring en een deugdelijke klachtenafhandeling, uit te voeren, vraagt de Commissie en ACER om te komen met aanbevelingen ten aanzien van hoe de toezichthoudende bevoegdheden van de NRI's kunnen worden verbeterd; verzoekt de Commissie om een betere coördinatie en de uitwisseling van beste praktijken en informatie tussen NRI's en nationale en Europese bevoegde autoriteiten te bevorderen;


54. Urges the Member States to provide NRAs with the powers and resources needed to exercise their duties, e.g. monitoring and proper customer complaint handling; asks the Commission and ACER to propose recommendations on how the NRAs' supervisory powers could be improved; calls on the Commission to promote improvements to the coordination and exchange of best practice and information among NRAs and the competent national and European authorities;

54. dringt er bij de lidstaten op aan om de nationale regelgevingsinstanties (NRI's) de bevoegdheden en de middelen te geven om hun taken, namelijk monitoring en een deugdelijke klachtenafhandeling, uit te kunnen voeren; vraagt de Commissie en ACER om te komen met aanbevelingen voor mogelijke verbeteringen in de toezichthoudende bevoegdheden van de NRI's; verzoekt de Commissie om een betere coördinatie en de uitwisseling van goede praktijken en informatie tussen de NRI's en de bevoegde nationale en Europese autoriteiten te bevorderen;


the main characteristics of the product, such as its availability, benefits, risks, execution, composition, accessories, after-sale customer assistance and complaint handling, method and date of manufacture or provision, delivery, fitness for purpose, usage, quantity, specification, geographical or commercial origin or the results to be expected from its use, or the results and material features of tests or checks carried out on the product.

de voornaamste kenmerken van het product, zoals beschikbaarheid, voordelen, risico's, uitvoering, samenstelling, accessoires, klantenservice en klachtenbehandeling, procédé en datum van fabricage of verrichting, levering, geschiktheid voor het gebruik, gebruiksmogelijkheden, hoeveelheid, specificatie, geografische of commerciële oorsprong, van het gebruik te verwachten resultaten, of de resultaten en wezenlijke kenmerken van op het product verrichte tests of controles.


They also provide for a minimum set of conditions in contracts, transparency of information on applicable prices and tariffs, measures to protect vulnerable customers and the availability of low-cost and transparent complaint handling and dispute settlement mechanisms.

Ook bevatten zij bepalingen betreffende een minimumaantal contractuele voorwaarden, transparantie van informatie over prijzen en tarieven, maatregelen ter bescherming van kwetsbare afnemers en de beschikbaarheid van transparante regelingen voor klachtenbehandeling en geschillenbeslechting tegen geringe kosten.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Handle customer complaints' ->

Date index: 2021-12-27
w