Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advertise an event
Arrange marketing campaign
Implement event marketing for promotional campaigns
Implement marketing campaign
Market an event
Plan a marketing campaign
Plan event marketing for promotional campaigns
Plan marketing campaign
Planning event marketing for promotional campaigns
Promote event
Promoting an event
Timetable event marketing for promotional campaigns

Vertaling van "Implement event marketing for promotional campaigns " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
implement event marketing for promotional campaigns | timetable event marketing for promotional campaigns | plan event marketing for promotional campaigns | planning event marketing for promotional campaigns

evenementmarketing voor reclamecampagnes plannen


arrange marketing campaign | plan a marketing campaign | implement marketing campaign | plan marketing campaign

reclamecampagnes plannen


market an event | promoting an event | advertise an event | promote event

evenementen promoten


Committee for implementation of the directive on the promotion of cogeneration based on a useful heat demand in the internal energy market

Comité voor de tenuitvoerlegging van de richtlijn inzake de bevordering van warmte-krachtkoppeling op basis van de vraag naar nuttige warmte binnen de interne energiemarkt
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
50. Notes that, although there are increasing numbers of women using computers and surfing the internet in an elementary way, the digital divide in terms of skills remains very wide, restricting women's access to and use of information and communication technologies (ICTs), thus hampering their ability to seek and find skilled work and, consequently, intensifying inequalities within households, communities, labour markets and the wider economy; calls, therefore, for efforts to promote women's access to the use of new technologies by ...[+++]

50. merkt op dat hoewel het aantal vrouwen dat regelmatig gebruikmaakt van een computer en van het internet toeneemt, de digitale kloof op het vlak van vaardigheden nog steeds groot is, waardoor vrouwen slechts beperkt toegang hebben tot, en gebruik kunnen maken van, informatie- en communicatietechnologie (ICT), wat hun kansen op het vinden van een gekwalificeerde baan bemoeilijkt en derhalve resulteert in vergroting van de ongelijkheid binnen huishoudens, gemeenschappen, arbeidsmarkten en de economie in het algemeen; dringt daarom a ...[+++]


50. Notes that, although there are increasing numbers of women using computers and surfing the internet in an elementary way, the digital divide in terms of skills remains very wide, restricting women’s access to and use of information and communication technologies (ICTs), thus hampering their ability to seek and find skilled work and, consequently, intensifying inequalities within households, communities, labour markets and the wider economy; calls, therefore, for efforts to promote women’s access to the use of new technologies by ...[+++]

50. merkt op dat hoewel het aantal vrouwen dat regelmatig gebruikmaakt van een computer en van het internet toeneemt, de digitale kloof op het vlak van vaardigheden nog steeds groot is, waardoor vrouwen slechts beperkt toegang hebben tot, en gebruik kunnen maken van, informatie- en communicatietechnologie (ICT), wat hun kansen op het vinden van een gekwalificeerde baan bemoeilijkt en derhalve resulteert in vergroting van de ongelijkheid binnen huishoudens, gemeenschappen, arbeidsmarkten en de economie in het algemeen; dringt daarom a ...[+++]


Appropriations allocated to existing and authorised information and promotion campaigns shall not be reduced in the event of action undertaken by the Commission due to a serious disruption to the market, loss of consumer confidence or other specific problems as referred to in Article 1a(e).

Aan de bestaande en goedgekeurde voorlichtings- en afzetbevorderingscampagnes toegewezen kredieten worden niet verlaagd in geval van door de Commissie ondernomen actie ten gevolge van een ernstige marktverstoring, verlies van het consumentenvertrouwen of andere specifieke problemen als bedoeld in artikel 1 bis, onder e).


This Regulation should cover the following aid: aid for permanent and temporary cessation of fishing activities, aid for the financing of socioeconomic measures, aid for productive investments in aquaculture, aid for aqua-environmental measures, aid for public health and animal health measures, aid for inland fishing, aid for processing and marketing of fisheries and aquaculture products, aid for measures of common interest which are implemented with the active support of operators themselves or by organisations acting on behalf of pr ...[+++]

Deze verordening heeft betrekking op de volgende vormen van steunverlening: steun voor de definitieve en de tijdelijke beëindiging van de visserijactiviteiten, steun voor de financiering van sociaaleconomische maatregelen, steun voor productieve investeringen in de aquacultuur, steun voor maatregelen inzake het aquatische milieu, steun voor maatregelen inzake de volksgezondheid en de diergezondheid, steun voor de binnenvisserij, steun voor de verwerking en afzet van visserijproducten en producten van de aquacultuur, steun voor maatregelen van gemeenschappelijk belang die worden uitgevoerd met de actieve steun van marktdeelnemers of door organisaties die handelen namens producenten of andere door de lidstaat erkende organisaties, steun voor ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Aid for measures of common interest intended to implement a policy of quality and value enhancement, development of new markets or promotional campaigns for fisheries and aquaculture products shall be compatible with the common market within the meaning of Article 87(3)(c) of the Treaty and shall be exempt from the notification requirement of Article 88(3) of the Treaty provided that:

Steun voor maatregelen van gemeenschappelijk belang voor een beleid ter bevordering van kwaliteit en rendement, de ontwikkeling van nieuwe markten of promotiecampagnes voor visserij- en aquacultuurproducten is verenigbaar met de gemeenschappelijke markt in de zin van artikel 87, lid 3, onder c), van het Verdrag en is vrijgesteld van de aanmeldingsverplichting van artikel 88, lid 3, van het Verdrag, mits:


1. The EFF may support measures of common interest intended to implement a policy of quality and value enhancement, development of new markets or promotional campaigns for fisheries and aquaculture products.

1. Het EVF kan steun verlenen voor maatregelen van gemeenschappelijk belang voor een beleid ter bevordering van kwaliteit en rendement, de ontwikkeling van nieuwe markten of promotiecampagnes voor visserij- en aquacultuurproducten.


Operations provided for in Article 29 (measures for productive investments in aquaculture), the first subparagraph of Article 33(2) (investments on inland fishing facilities), Article 35 (eligible measures in processing and marketing), Article 40 (development of new markets and promotional campaigns) and Article 44 (eligible measures for the sustainable development of fisheries areas).

Concrete acties in de zin van artikel 29 (maatregelen voor productieve investeringen in aquacultuur); artikel 33, lid 2, (investeringen in voorzieningen voor binnenvisserij); artikel 35 (in aanmerking komende maatregelen op het gebied van verwerking en afzet); artikel 40 (afzetbevordering en ontwikkeling van nieuwe markten) en artikel 44 (steun voor de duurzame ontwikkeling van visserijgebieden).


development of new markets and promotional campaigns;

ontwikkeling van nieuwe markten en promotiecampagnes;


specific promotion campaigns to regain market share and open up new markets within and outside the EU, and consumer information campaigns to promote responsible and moderate consumption of wine in Europe;

specifieke reclamecampagnes om binnen en buiten de Europese Unie marktaandeel te heroveren en nieuwe markten te openen en op de Europese consument gerichte voorlichtingscampagnes over een verantwoorde en gematigde consumptie van wijn;


up to 80% of the total cost of actions at Community level (meetings and events, information and promotional campaigns, cooperation with broadcasting and media organisations, surveys and studies)

tot 80% van de totale kosten op communautair niveau (bijeenkomsten en evenementen, informatie- en voorlichtingscampagnes, samenwerking met omroeporganisaties en de media, enquêtes en studies),




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Implement event marketing for promotional campaigns' ->

Date index: 2023-03-16
w