Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Assault by striking with motor vehicle
Intentional collision with motor vehicle
Motor vehicle collision avoidance device
Train
Tram

Traduction de «Intentional collision with motor vehicle » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
intentional collision with:motor vehicle | train | tram (streetcar)

opzettelijke botsing met | motorvoertuig | opzettelijke botsing met | tram | opzettelijke botsing met | trein


Occupant of railway train or railway vehicle injured in collision with motor vehicle in nontraffic accident

inzittende van trein of spoorwegvoertuig gewond bij botsing met motorvoertuig bij niet-verkeersongeval


Occupant of railway train or railway vehicle injured in collision with motor vehicle in traffic accident

inzittende van trein of spoorwegvoertuig gewond bij botsing met motorvoertuig bij verkeersongeval


motor vehicle collision avoidance device

instrument om botsingen tussen motorvoertuigen te voorkomen


Assault by striking with motor vehicle

aanval door raken met motorvoertuig
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
[20] Proposal for a Directive of the European Parliament and of the Council relating to the protection of pedestrians and other vulnerable road users in the event of a collision with a motor vehicle and amending Directive 70/156/EEC, COM(2003) 67 final, 19.02.2003

[20] Voorstel voor een richtlijn van het Europees Parlement en de Raad betreffende de bescherming van voetgangers en andere kwetsbare weggebruikers bij een botsing met een motorvoertuig en houdende wijziging van Richtlijn 70/156/EEG, COM(2003) 67 def. van 19.2.2003.


[27] Proposal for a European Parliament and Council Directive relating to the protection of pedestrians and other vulnerable road users in the event of a collision with a motor vehicle and amending Directive 70/156/EEC (COM(2003) 67 final, 19.2.2003).

[27] Voorstel voor een Richtlijn van het Europees Parlement en de Raad betreffende de bescherming van voetgangers en andere kwetsbare weggebruikers bij een botsing met een motorvoertuig en houdende wijziging van Richtlijn 70/156/EEG [COM(2003) 67 def. van 19.2.2003].


Accordingly, the Union's measures aimed at ensuring better protection for pedestrians and other vulnerable road users against injuries sustained in collisions with motor vehicles should be especially welcome.

Derhalve zouden de maatregelen van de Unie die ten doel hebben voor een betere bescherming van voetgangers en andere kwetsbare weggebruikers tegen letsel dat wordt opgelopen bij aanrijding door motorvoertuigen te zorgen bijzonder welkom zijn.


Accordingly, the Union's measures aimed at ensuring better protection for pedestrians and other vulnerable road users against injuries sustained in collisions with motor vehicles should be especially welcome.

Derhalve zouden de maatregelen van de Unie die ten doel hebben voor een betere bescherming van voetgangers en andere kwetsbare weggebruikers tegen letsel dat wordt opgelopen bij aanrijding door motorvoertuigen te zorgen bijzonder welkom zijn.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
We welcome, in this report, the attempt to identify ways of making up for lost time and ensuring that the prevention systems proposed are the most correct and appropriate for victims of collisions with motor vehicles.

Wij verwelkomen de poging in dit verslag manieren aan te geven om de verloren tijd in te halen en ervoor te zorgen dat de voorgestelde preventiesystemen de meest correcte en meest geschikte zijn voor slachtoffers van aanrijding door motorvoertuigen.


We welcome, in this report, the attempt to identify ways of making up for lost time and ensuring that the prevention systems proposed are the most correct and appropriate for victims of collisions with motor vehicles.

Wij verwelkomen de poging in dit verslag manieren aan te geven om de verloren tijd in te halen en ervoor te zorgen dat de voorgestelde preventiesystemen de meest correcte en meest geschikte zijn voor slachtoffers van aanrijding door motorvoertuigen.


Therefore, Directive 2003/102/EC of the European Parliament and of the Council of 17 November 2003 relating to the protection of pedestrians and other vulnerable road users before and in the event of a collision with a motor vehicle and Directive 2005/66/EC of the European Parliament and of the Council of 26 October 2005 relating to the use of frontal protection systems on motor vehicles which provides requirements for the installation and use of frontal protection systems on vehicle ...[+++]

Richtlijn 2003/102/EG van het Europees Parlement en de Raad van 17 november 2003 betreffende de bescherming van voetgangers en andere kwetsbare weggebruikers voor en bij een botsing met een motorvoertuig en Richtlijn 2005/66/EG van het Europees Parlement en de Raad van 26 oktober 2005 betreffende het gebruik van frontbeschermingsinrichtingen op motorvoertuigen , die voorschriften voor de installatie en het gebruik van frontbeschermingsinrichtingen op voertuigen bevat en voetgangers dus een beschermingsniveau garandeert, moeten daarom door deze verordening worden vervangen met het oog op de samenhang.


This Regulation lays down requirements for the construction and functioning of motor vehicles and frontal protection systems in order to reduce the number and severity of injuries to pedestrians and other vulnerable road users who are hit by the fronts of vehicles and in order to avoid such collisions.

Deze verordening stelt voorschriften voor de constructie en werking van motorvoertuigen en frontbeschermingsinrichtingen vast om het aantal en de ernst van verwondingen van voetgangers en andere kwetsbare weggebruikers die door de voorzijde van voertuigen worden geraakt, te beperken en dergelijke botsingen te voorkomen.


Therefore, Directive 2003/102/EC of the European Parliament and of the Council of 17 November 2003 relating to the protection of pedestrians and other vulnerable road users before and in the event of a collision with a motor vehicle (4) and Directive 2005/66/EC of the European Parliament and of the Council of 26 October 2005 relating to the use of frontal protection systems on motor vehicles (5) which provides requirements for the installation and use of frontal protection systems on vehicle ...[+++]

Er moet dan immers niets in nationale wetgeving worden omgezet. Richtlijn 2003/102/EG van het Europees Parlement en de Raad van 17 november 2003 betreffende de bescherming van voetgangers en andere kwetsbare weggebruikers voor en bij een botsing met een motorvoertuig (4) en Richtlijn 2005/66/EG van het Europees Parlement en de Raad van 26 oktober 2005 betreffende het gebruik van frontbeschermingsinrichtingen op motorvoertuigen (5), die voorschriften voor de installatie en het gebruik van frontbeschermingsinrichtingen op voertuigen bevat ...[+++]


on the proposal for a European Parliament and Council directive relating to the protection of pedestrians and other vulnerable road users in the event of a collision with a motor vehicle and amending Directive 70/156/EEC

inzake het voorstel voor een richtlijn van het Europees Parlement en de Raad betreffende de bescherming van voetgangers en andere kwetsbare weggebruikers bij een botsing met een motorvoertuig en houdende wijziging van Richtlijn 70/156/EEG




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Intentional collision with motor vehicle' ->

Date index: 2022-10-02
w