Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Customer complaints handler
Customer experience manager
Customer feedback representative
Customer service representative
Deal with client's negative feedback
Examine customer complaints
Handle complaints by customers
Handle customer complaints
Handle customers' complaints
Investigate a customer complaint
Investigate customer complaints
Investigation of a complaint
Obligation concerning the investigation of a complaint
Scrutinise customer complaints

Traduction de «Investigate a customer complaint » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
examine customer complaints | scrutinise customer complaints | investigate a customer complaint | investigate customer complaints

klachten van klanten onderzoeken


deal with client's negative feedback | handle complaints by customers | handle customer complaints | handle customers' complaints

klachtenbehandelingsgesprekken voeren | omgaan met klachten van klanten | klachten van klanten afhandelen | op de klantenservice werken


customer experience manager | customer feedback representative | customer complaints handler | customer service representative

medewerker klantenservice | vertegenwoordiger naverkoopdienst | klantenservicemedewerker | vertegenwoordiger klantenservice


obligation concerning the investigation of a complaint

verplichting ter zake van onderzoek van een klacht




General examination and investigation of persons without complaint and reported diagnosis

algemeen onderzoek van personen zonder klachten of zonder vermelding van diagnose


Other special examinations and investigations of persons without complaint or reported diagnosis

overige speciale onderzoeken van personen zonder klachten of zonder vermelding van diagnose


International Convention on Mutual Administrative Assistance for the Prevention, Investigation and Repression of Customs Offences

Internationale overeenkomst inzake wederzijdse administratieve bijstand met het oog op voorkoming van, onderzoek naar en bestrijding van douanedelicten
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Any correspondence which is likely to be investigated as a complaint shall be recorded in the central registry of complaints kept by the Secretariat-General of the Commission.

Alle brieven die in aanmerking komen om als klacht te worden onderzocht, worden ingeschreven in het centrale klachtenregister van het secretariaat-generaal van de Commissie.


Correspondence shall not be investigable as a complaint by the Commission, and shall therefore not be recorded in the central registry of complaints, if:

De volgende brieven komen niet in aanmerking voor een onderzoek door de diensten van de Commissie en worden dan ook niet ingeschreven in het centrale klachtenregister:


The investigation following a complaint should be carried out, subject to judicial review, to the extent that is appropriate in the specific case.

Het onderzoek naar aanleiding van een klacht dient zo ver te gaan als in het specifieke geval nodig wordt geacht, onder voorbehoud van rechterlijke toetsing.


The investigation following a complaint should be carried out, subject to judicial review, to the extent that is appropriate in the specific case.

Het onderzoek dat naar aanleiding van een klacht wordt uitgevoerd, strekt zich uit tot wat in het specifieke geval passend is en kan worden onderworpen aan rechterlijke toetsing.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
However, where the notification of the customs debt would prejudice a criminal investigation, the customs authorities may defer that notification until such time as it no longer prejudices the criminal investigation.

Indien de mededeling van de douaneschuld echter een strafonderzoek zou schaden, dan kunnen de douaneautoriteiten deze mededeling evenwel uitstellen totdat deze het strafonderzoek niet langer schaadt.


management of assignments, customer complaints, and ensuring timely corrective action.

beheer van opdrachten, klachten van klanten en het zorgen voor tijdige corrigerende maatregelen.


4. Where an individual submits a complaint to the Australian Information Commissioner as referred to in paragraph 3, he or she shall be formally advised of the outcome of the investigation of the complaint.

4. Wie conform lid 3 een klacht indient bij de Australische Information Commissioner, wordt formeel in kennis gesteld van het resultaat van het onderzoek van de klacht.


The Commission services have completed their investigation of mass complaint case 2005/4347 regarding water management in the Lake Idro area with reference to an important site under Council Directive 92/43/EEC of 21 May 1992 on the conservation of natural habitats and of wild fauna and flora.

De diensten van de Commissie hebben de onderzoeken naar collectieve klacht 2005/4347 over het waterbeheer in de buurt van het Lago d'Idro met betrekking tot een aangewezen gebied in de zin van Richtlijn 92/43/EEG van de Raad van 21 mei 1992 inzake de instandhouding van de natuurlijke habitats en de wilde flora en fauna afgesloten.


Any correspondence which is likely to be investigated as a complaint shall be recorded in the central registry of complaints kept by the Secretariat-General of the Commission.

Alle brieven die in aanmerking komen om als klacht te worden onderzocht, worden ingeschreven in het centrale klachtenregister van het secretariaat-generaal van de Commissie.


Correspondence shall not be investigable as a complaint by the Commission, and shall therefore not be recorded in the central registry of complaints, if:

De volgende brieven komen niet in aanmerking voor een onderzoek door de diensten van de Commissie en worden dan ook niet ingeschreven in het centrale klachtenregister:


w