Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
LEONARDO DA VINCI programme
Leonardo da Vinci programme

Traduction de «LEONARDO DA VINCI programme » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
action programme for the implementation of a European Community vocational training policy | Leonardo da Vinci programme

Actieprogramma voor de ontwikkeling van een beleid van de Europese Gemeenschap inzake beroepsopleiding


Action Programme for the Implementation of a European Community Vocational Training Policy | Leonardo da Vinci programme

actieprogramma voor de ontwikkeling van een beleid van de Europese Gemeenschap inzake beroepsopleiding


action programme for the implementation of a European Community vocational training policy | LEONARDO DA VINCI programme

actieprogramma voor de ontwikkeling van een beleid van de Europese Gemeenschap inzake beroepsopleiding | Leonardo da Vinci -programma
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The Lifelong Learning programme also covers the Leonardo da Vinci programme (vocational education and training, at least 25% of the budget), the Comenius programme (school education, at least 13% of the budget) and the Grundtvig programme (adult education, at least 4% of the budget).

Andere programma's in het kader van Een leven lang leren zijn Leonardo da Vinci (beroepsonderwijs en ‑opleiding, ten minste 25 % van het budget), Comenius (schoolonderwijs, ten minste 13 % van het budget) en Grundtvig (volwasseneneducatie, ten minste 4 % van het budget).


2. Calls on the Commission and the High Representative/Vice-President to propose, by the end of 2011, the establishment of a Euro-Mediterranean Leonardo da Vinci programme to facilitate mobility for young people who wish to participate in vocational training programmes abroad;

2. verzoekt de Commissie en de hoge vertegenwoordiger/vicevoorzitter van de Commissie voor eind 2011 voorstellen te doen voor het instellen van een Euro-mediterraan Leonardo da Vinci-programma met als doel de mobiliteit te bevorderen van jongeren die in het buitenland een beroepsopleiding wensen te volgen;


D. whereas the Erasmus and Leonardo da Vinci programmes are major successes in terms of European integration,

D. overwegende dat het Erasmus-programma en het Leonardo da Vinci-programma succesrijke verwezenlijkingen van de Europese Unie zijn,


83. Welcomes the idea of making cross-border mobility an optional component of vocational education and training and developing the potential of a cross-border labour market for those involved. as is being done with the Leonardo da Vinci Programme; strongly urges stakeholders to increase awareness of the Leonardo da Vinci Programme and other relevant programmes; calls, therefore, for greater promotion of mobility in order to make it easier for young people to gain experience abroad;

83. is ingenomen met de suggestie om grensoverschrijdende mobiliteit een facultatief onderdeel te maken van beroepsonderwijs en -opleiding, en om het potentieel te ontwikkelen van een grensoverschrijdende arbeidsmarkt voor de betrokkenen, zoals is gebeurd met het programma Leonardo da Vinci; spoort de belanghebbenden met klem aan de bekendheid van het programma Leonardo da Vinci en andere relevante programma's te vergroten; verzoekt daarom om meer bevordering van de mobiliteit om het voor jongeren gemakkelijker te maken ervaring in ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
83. Welcomes the idea of making cross-border mobility an optional component of vocational education and training and developing the potential of a cross-border labour market for those involved. as is being done with the Leonardo da Vinci Programme; strongly urges stakeholders to increase awareness of the Leonardo da Vinci Programme and other relevant programmes; calls, therefore, for greater promotion of mobility in order to make it easier for young people to gain experience abroad;

83. is ingenomen met de suggestie om grensoverschrijdende mobiliteit een facultatief onderdeel te maken van beroepsonderwijs en -opleiding, en om het potentieel te ontwikkelen van een grensoverschrijdende arbeidsmarkt voor de betrokkenen, zoals is gebeurd met het programma Leonardo da Vinci; spoort de belanghebbenden met klem aan de bekendheid van het programma Leonardo da Vinci en andere relevante programma's te vergroten; verzoekt daarom om meer bevordering van de mobiliteit om het voor jongeren gemakkelijker te maken ervaring in ...[+++]


83. Welcomes the idea of making cross-border mobility an optional component of vocational education and training and developing the potential of a cross-border labour market for those involved. as is being done with the Leonardo da Vinci Programme; strongly urges stakeholders to increase awareness of the Leonardo da Vinci Programme and other relevant programmes; calls, therefore, for greater promotion of mobility in order to make it easier for young people to gain experience abroad;

83. is ingenomen met de suggestie om grensoverschrijdende mobiliteit een facultatief onderdeel te maken van beroepsonderwijs en -opleiding, en om het potentieel te ontwikkelen van een grensoverschrijdende arbeidsmarkt voor de betrokkenen, zoals is gebeurd met het programma Leonardo da Vinci; spoort de belanghebbenden met klem aan de bekendheid van het programma Leonardo da Vinci en andere relevante programma's te vergroten; verzoekt daarom om meer bevordering van de mobiliteit om het voor jongeren gemakkelijker te maken ervaring in ...[+++]


During 2000 the Association Councils with the various associated CCEE adopted decisions enabling those countries to participate in the second phase of the Socrates programme (and of the Leonardo da Vinci programme) and in the new Youth programme.

In de loop van 2000 hebben de associatieraden tussen de EU en de verschillende geassocieerde LMOE besluiten aangenomen waardoor deze landen kunnen deelnemen aan de tweede fase van het programma Socrates (en het programma Leonardo da Vinci), en aan het nieuwe programma Jeugd.


To rationalise and streamline, in accordance with the Joint Interim Report, the education and training processes at European level by bringing the priorities of the above conclusions and the Copenhagen process groups within the framework of the Education and Training 2010 work programme. To prepare and examine proposals for a European Qualifications Framework and a European Credit Transfer System for VET. To develop a coherent approach and closer cooperation, both at national and European level, with: Higher Education, including developments under the Bologna process European Economic, Employment, sustainable development and Social Inclusion Policies (for example in relation to National Action Plans) and between research, practice and polic ...[+++]

het onderwijs- en opleidingsproces overeenkomstig het gezamenlijke tussentijdse verslag op Europees niveau te rationaliseren en te stroomlijnen, door de prioriteiten van de bovenstaande conclusies en de werkgroepen van het Kopenhagenproces een plaats te geven in het werkprogramma "Onderwijs en opleiding 2010"; voorstellen voor een Europees kader voor kwalificaties en een Europees puntenoverdrachtsysteem voor beroepsonderwijs en -opleiding op te stellen en te bespreken; zowel op nationaal als op Europees niveau te komen tot een samenhangende aanpak en tot nauwere samenwerking met: het hoger onderwijs, ook wat betreft ontwikkelingen in h ...[+++]


Germany, France and the United Kingdom continue to be the most sought-after destinations, and the countries most 1 Proposed by the Commission on 21 December 1993 (P(93)62); the European Parliament delivered its opinion on the Leonardo da Vinci Programme on 3 May of this year at first reading. interested in arranging staff exchanges are Finland, Italy, Greece and Spain.

Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk blijven de bestemmingen die het meest in trek zijn en de landen die de meeste belangstelling voor de organisatie van uitwisselingen van personeel hebben getoond zijn Finland, Italië, Griekenland en Spanje; - in 1994 zijn 700 voorstellen voor het opzetten van opleidingscursussen van korte duur ondersteund.


Welcoming the involvement of the social partner organisations in setting up the support facility, and the significant results yielded by work on the compendium, Mr Ruberti encouraged the social partners to build on this foundation and extend the scope to the Community vocational training programme, i.e. the LEONARDO da VINCI programme.

De heer RUBERTI dankte de organisaties voor hun inspanningen en betrokkenheid bij het opzetten van de Ondersteunende Structuur, stelde vast dat uit het compendium bleek dat de resultaten de moeite waard waren, en moedigde de sociale partners aan de door de Structuur geboden mogelijkheden ook verder te benutten en deze verder uit te breiden, met name in het kader van het communautaire programma voor de beroepsopleiding LEONARDO DA VINCI.




D'autres ont cherché : leonardo da vinci programme     LEONARDO DA VINCI programme     


datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'LEONARDO DA VINCI programme' ->

Date index: 2022-06-29
w