Such broad categories may be identified from current commercial practice by reference, for example, to the differentiation in domes
tic retail packages between pre-paid and post-paid customers; GSM-only packages (i.e. voice, SMS); packages adapted for different volumes of consump
tion; packages for business and consumer use respectively; retail packages with prices per unit consumed and those which p
rovide "buckets" of units (e.g. voice mi
nutes, megabytes of ...[+++]data) for a standard fee, irrespective of actual consumption.Deze brede categorieën kunnen worden geï
dentificeerd aan de hand van de bestaande handelspraktijk, bijvoorbeeld door verwijzing naar het onderscheid in de binnenlandse detailhandel tussen prepaid- en postpaid-klanten, GSM only-pakketten (die gesprekken en tekstberichten inhouden); pakketten die aangepast zijn aan verschillende consumptievolumes; pakketten voor zakelijk gebruik en voor consumenten; pakketten in de kleinhandel die prijzen per verbruikte eenheid (bijvoorbeeld belmin
uten, megabytes aan data) hanteren of die een hoeveelhei ...[+++]d eenheden aanbieden (bijvoorbeeld gespreksminuten, megabytes van dataverkeer) en ongeacht het werkelijke verbruik in een forfaitaire vergoeding voorzien.