Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Animal grazing land maintaining
Grazing land maintaining
Maintain grazing land
Maintain pastures
Maintain street sweeper
Maintain street sweeping machine
Maintain street sweeping machines
Maintain the trails
Maintainability factor
Maintainability parameter
Maintaining clear airway
Maintaining employment
Maintaining of employment level
Maintaining street sweeping machine
Maintaining the paths
Path maintaining
Paths maintaining
Patient airway not maintainable
Smallpox
Zero end expiratory pressure maintained

Traduction de «Maintaining employment » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


animal grazing land maintaining | grazing land maintaining | maintain grazing land | maintain pastures

weilanden onderhouden


path maintaining | paths maintaining | maintain the trails | maintaining the paths

wandelroutes onderhouden


maintain street sweeping machines | maintaining street sweeping machine | maintain street sweeper | maintain street sweeping machine

straatveegmachines onderhouden | straatvegers onderhouden


maintaining of employment level

behoud van werkgelegenheid


maintainability factor | maintainability parameter

parameter voor de onderhoudbaarheid


Patient airway not maintainable

luchtwegen van patiënt: niet handhaafbaar


Zero end expiratory pressure maintained

handhaven van nulwaarde eindexpiratoire druk


Maintaining clear airway

onderhouden van vrije luchtweg


Smallpox[Footnote: In 1980 the 33rd World Health Assembly declared that smallpox had been eradicated. The classification is maintained for surveillance purposes.]

pokken
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
On this basis, the Spring European Council and the three employment workshops held in Madrid, Stockholm and Prague in April 2009 helped define three key priorities : maintaining employment, creating jobs and promoting mobility; upgrading skills and matching labour market needs; increasing access to employment.

Op basis hiervan zijn tijdens de Voorjaarsraad en de drie workshops over werkgelegenheid die in april 2009 in Madrid, Stockholm and Praag zijn gehouden, drie prioriteiten vastgesteld: werkgelegenheid behouden, banen scheppen en de mobiliteit bevorderen; vaardigheden verbeteren en vraag en aanbod op de arbeidsmarkt op elkaar afstemmen; en de toegang tot de arbeidsmarkt verbeteren.


How to ensure that all Europeans enjoy access to energy at reasonable prices, and that the internal energy market contributes to maintaining employment levels?

Hoe kunnen wij ervoor zorgen dat alle Europeanen toegang hebben tot energie tegen een aanvaardbare prijs en dat de interne markt bijdraagt tot de instandhouding van de werkgelegenheid?


Within the Bologna Process, employability is defined as ‘the ability to gain initial meaningful employment, or to become self-employed, to maintain employment, and to be able to move around within the labour market’. In this context, the role of higher education is to equip students with the knowledge, skills, and competences that they need in the workplace, and provide them with the possibility to develop these skills throughout their professional careers.

Binnen het Bologna-proces wordt inzetbaarheid gedefinieerd als "de mogelijkheid om meteen zinvol werk te vinden of zelfstandige te worden, aan het werk te blijven of zich vrij op de arbeidsmarkt te kunnen bewegen". In deze context is het de rol van hoger onderwijs om studenten toe te rusten met de kennis, vaardigheden en competenties die ze nodig hebben op de werkplek, en ze de mogelijkheid te bieden deze vaardigheden te ontwikkelen tijdens hun professionele carrière.


23. Believes that structural labour market reforms should introduce internal flexibility in order to maintain employment in times of economic disruption, and should ensure job quality, security in employment transitions, the provision of unemployment benefit schemes that are based on activation requirements and linked to reintegration policies which maintain work incentives while ensuring a decent income, and the establishment of contractual arrangements which combat labour market segmentation, anticipate economic restructuring and en ...[+++]

23. is van mening dat via structurele arbeidsmarkthervormingen moet worden gestreefd naar interne flexibiliteit met het oog op het behoud van de werkgelegenheid in economisch moeilijke tijden, en dat deze hervormingen tevens de kwaliteit van de werkgelegenheid moeten waarborgen, veiligheid moeten bieden bij de overgang van de ene baan naar de andere, er garant voor moeten staan dat werkloosheidsuitkeringen zijn gebaseerd op strikte activeringseisen en gekoppeld zijn aan re-integratiemaatregelen met behoud van voldoende prikkels om te gaan werken enerzijds en een fatsoenlijk inkomen anderzijds, moeten voorzien in de sluiting van contractu ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
76. Believes that structural labour market reforms should introduce internal flexibility to maintain employment in times of economic disruption, and ensure job quality, security in employment transitions, unemployment benefit schemes based on activation requirements and linked with reintegration policies that maintain work incentives while ensuring sufficient income, contractual arrangements to combat labour market segmentation, anticipate economic restructuring, and ensure access to lifelong learning;

76. is van mening dat structurele arbeidsmarkthervormingen leiden moeten tot interne flexibiliteit waarmee in tijden van economische schokken de werkgelegenheid behouden kan worden en die de kwaliteit van de werkgelegenheid moeten waarborgen, veiligheid bieden bij de overgang van de ene naar de andere baan, zorgen voor werkloosheidsuitkeringen gebaseerd op strikte activeringseisen met voldoende prikkels om te gaan werken enerzijds en voldoende inkomen anderzijds, zorgen voor contractuele regelingen ter bestrijding van de segmentering van de arbeidsmarkt, kunnen anticiperen op economische herstructureringen en zorgen voor toegang tot leve ...[+++]


74. Believes that structural labour market reforms should introduce internal flexibility to maintain employment in times of economic disruption, and ensure job quality, security in employment transitions, unemployment benefit schemes based on activation requirements and linked with reintegration policies that maintain work incentives while ensuring sufficient income, contractual arrangements to combat labour market segmentation, anticipate economic restructuring, and ensure access to lifelong learning;

74. is van mening dat structurele arbeidsmarkthervormingen leiden moeten tot interne flexibiliteit waarmee in tijden van economische schokken de werkgelegenheid behouden kan worden en die de kwaliteit van de werkgelegenheid moeten waarborgen, veiligheid bieden bij de overgang van de ene naar de andere baan, zorgen voor werkloosheidsuitkeringen gebaseerd op strikte activeringseisen met voldoende prikkels om te gaan werken enerzijds en voldoende inkomen anderzijds, zorgen voor contractuele regelingen ter bestrijding van de segmentering van de arbeidsmarkt, kunnen anticiperen op economische herstructureringen en zorgen voor toegang tot leve ...[+++]


The crisis has shown that, in times of economic contraction, internal flexibility can be very effective as a means of maintaining employment and lowering adjustment costs, as confirmed in the consultation on the Restructuring Green Paper[65], but this requires measures to facilitate smooth employment transitions both by social partners and public authorities.

De crisis heeft uitgewezen dat in tijden van economische teruggang interne flexibiliteit een zeer doeltreffend middel kan zijn om de werkgelegenheid in stand te houden en de aanpassingskosten te beperken, zo werd bevestigd in de raadpleging over het groenboek over herstructurering[65], maar de sociale partners en overheden moeten wel maatregelen nemen om een vlotte overgang naar ander werk te bevorderen.


On 3 June 2009, the Commission adopted a communication entitled ‘A shared commitment for employment’ with the aim of stepping up cooperation between the European Union and the Member States as well as between EU social partners, on three key priorities: maintaining employment, creating jobs and promoting mobility; upgrading skills and matching labour market needs; and increasing access to employment.

Op 3 juni 2009 heeft de Commissie een mededeling goedgekeurd met de titel „Een gezamenlijk engagement voor de werkgelegenheid”, waarvan het doel is de samenwerking tussen de Europese Unie en de lidstaten, en ook tussen de sociale partners in de Europese Unie, te intensiveren met betrekking tot drie centrale prioriteiten: werkgelegenheid behouden, banen scheppen en de mobiliteit bevorderen; vaardigheden verbeteren en vraag en aanbod op de arbeidsmarkt op elkaar afstemmen; en de arbeidsmarkt toegankelijker maken.


We need to examine issues such as maintaining employment levels through flexicurity and mobility, creating a favourable environment for investments and job creation by businesses, especially small and medium-sized ones, upgrading skills and anticipating labour market needs. We must also look at strengthening and restructuring the labour market so as to prepare it for the future.

We moeten zaken onderzoeken als het in stand houden van de werkgelegenheid met behulp van flexizekerheid en arbeidsmobiliteit, waarmee een gunstig klimaat wordt geschapen voor bedrijven, vooral kleine en middelgrote, om investeringen te doen en banen te scheppen, arbeidsvaardigheden op een hoger plan worden gebracht en wordt vooruitgelopen op behoeften op de arbeidsmarkt. We moeten ook kijken naar mogelijkheden de arbeidsmarkt voor te bereiden op de toekomst door deze te versterken en te reorganiseren.


(13) This Directive does not apply to social security and social protection schemes whose benefits are not treated as income within the meaning given to that term for the purpose of applying Article 141 of the EC Treaty, nor to any kind of payment by the State aimed at providing access to employment or maintaining employment.

(13) Deze richtlijn is niet van toepassing op regelingen inzake sociale zekerheid en sociale bescherming waarvan de voordelen niet worden gelijkgesteld met een beloning in de betekenis die aan dat woord wordt gegeven bij de toepassing van artikel 141 van het EG-Verdrag noch op enige vorm van uitkering, door de staat verstrekt ter bevordering van de toegang tot of het behoud van de arbeid.


w