Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Airport maintenance specialist
Airport maintenance technician
Carry out preventative airport maintenance
Carry out preventive airport maintenance
Define the maintenance schedules of airport equipment
Determine maintenance schedules for airport equipment
Develop maintenance schedules for airport equipment
Maintenance specialist at airports
Maintenance technician at airports
Undertake airport equipment maintenance scheduling
Undertake preventative airport maintenance

Vertaling van "Maintenance specialist at airports " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
airport maintenance specialist | maintenance technician at airports | airport maintenance technician | maintenance specialist at airports

onderhoudstechnicus luchtvaart | onderhoudstechnicus luchthaven | onderhoudstechnicus luchthaveninstallaties


define the maintenance schedules of airport equipment | undertake airport equipment maintenance scheduling | determine maintenance schedules for airport equipment | develop maintenance schedules for airport equipment

onderhoudsschema’s voor luchthavenapparatuur bepalen | onderhoudsschema’s voor luchthavenmateriaal bepalen


carry out preventative airport maintenance | ensure airport safety by conducting regular preventive maintenance on equipment and facilities | carry out preventive airport maintenance | undertake preventative airport maintenance

preventief luchthavenonderhoud uitvoeren
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
A possibility of a central electronic mailbox monitored by an anti-counterfeiting specialist would enable these requests to be checked and, where justified, transmitted via the Community Risk Management system to anti-counterfeiting specialists in Member States and also to major ports/airports/land frontiers. This would operate in real time.

De informatie zou kunnen worden verstrekt via een centrale elektronische mailbox. Na controle van de verzoeken door een deskundige op het gebied van de bestrijding van namaak zouden deze via het Communautaire systeem voor risicobeheer kunnen worden doorgeleid naar de deskundigen op het gebied van de bestrijding van namaak in de lidstaten evenals naar belangrijke havens/luchthavens/landsgrenzen.


The focus will be on solutions for the efficient planning, design, use and management of airports, ports, logistic platforms and surface transport infrastructures, as well as on autonomous and efficient maintenance, monitoring and inspection systems.

De nadruk zal komen te liggen op oplossingen voor het efficiënt plannen, ontwerpen, gebruiken en beheren van luchthavens, havens, logistieke platforms en infrastructuur voor oppervlaktevervoer alsmede op autonome en doeltreffende onderhouds-, toezicht- en inspectiesystemen.


This is first because the State retained ownership of the infrastructure in question and second because prior to the date of award of the comprehensive concession in 2007, the airport manager was not responsible for investments in infrastructure at Alghero airport, but rather acted on behalf of the State for the maintenance of the airport infrastructure.

Als eerste reden voerde Italië aan dat de staat eigenaar bleef van de betrokken infrastructuur, en ten tweede was de luchthavenbeheerder, vóór de toekenningsdatum van de alomvattende concessie in 2007, niet verantwoordelijk voor investeringen in infrastructuur in de luchthaven Alghero, maar eerder voor het onderhoud van de luchthaveninfrastructuur in naam van de staat.


This will help EU firms export equipment, machinery and software by allowing them to send maintenance engineers and other specialists to provide after-sales and related services and support.

Bedrijven uit de EU die apparatuur, machines en software exporteren, mogen dan namelijk onderhoudsingenieurs en andere specialisten uitsturen voor het verlenen van klantenservice, aanverwante diensten en ondersteuning.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
This will help EU firms to export equipment, machinery and software by allowing them to send maintenance engineers and other specialists to provide after-sales and related services and support.

Bedrijven uit de EU die apparatuur, machines en software exporteren, mogen dan namelijk onderhoudsingenieurs en andere specialisten uitsturen voor het verlenen van klantenservice, aanverwante diensten en ondersteuning.


This will help EU firms to export equipment, machinery and software by allowing them to send maintenance engineers and other specialists to provide after-sales and related services and support.

EU-bedrijven die apparatuur, machines en software exporteren, mogen dan namelijk onderhoudsingenieurs en andere specialisten uitsturen voor het verlenen van klantenservice, aanverwante diensten en ondersteuning.


Operating aid, on the other hand, means aid covering all or part of the operating costs of an airport, defined as ‘the underlying costs of the provision of airport services, including categories such as costs of personnel, contracted services, communications, waste, energy, maintenance, rent, administration, etc., but excluding the capital costs, marketing support or any other incentives granted to airlines by the airport, and costs falling within a public policy remit’ (6 ...[+++]

Bij exploitatiesteun gaat het daarentegen om het dekken van alle of bepaalde exploitatiekosten voor een luchthaven, die worden gedefinieerd als „de onderliggende kosten [.] ten aanzien van het verrichten van luchthavendiensten, die kostencategorieën omvatten zoals personeelskosten, kosten van uitbestede diensten, communicatie, afvalinzameling, energie, onderhoud, huur en administratie, maar met uitsluiting van de kapitaalkosten, marketingsteun of andere stimuleringsregelingen die de luchthaven aan luchtvaartmaatschappijen geeft, en kosten van taken die tot de overheidstaken behoren” (62).


Operating aid, on the other hand, means aid covering the shortfall between airport revenues and its operating costs, the latter being defined as ‘the underlying costs (.) of the provision of airport services, including categories such as costs of personnel, contracted services, communications, waste, energy, maintenance, rent and administration, but excluding the capital costs, marketing support or any other incentives granted to airlines by the airport, and costs falling within a public policy remit’ (74).

Exploitatiesteun is dan weer steun om het verschil tussen de inkomsten en de exploitatiekosten van een luchthaven te dekken, dat wil zeggen „de onderliggende kosten (.) ten aanzien van het verrichten van luchthavendiensten, die kostencategorieën omvatten zoals personeelskosten, kosten van uitbestede diensten, communicatie, afvalinzameling, energie, onderhoud, huur en administratie, maar met uitsluiting van de kapitaalkosten, marketingsteun of andere stimuleringsregelingen die de luchthaven aan luchtvaartmaatschappijen geeft, en kosten van taken die tot de overheidstaken behoren” (74).


Poland stresses that Gdynia airport will not be a competitor for Gdańsk airport, as it will focus on providing services for the general aviation sector (maintenance, repair and overhaul services, a flight academy) and cooperating with Gdynia seaport.

Polen benadrukt dat de luchthaven van Gdynia geen concurrent voor de luchthaven van Gdansk zal zijn, aangezien ze zich zal toespitsen op het verlenen van diensten aan de algemene luchtvaartsector (onderhoud, reparatie- en revisiediensten, een luchtvaartschool) en op samenwerking met de zeehaven van Gdynia.


A possibility of a central electronic mailbox monitored by an anti-counterfeiting specialist would enable these requests to be checked and, where justified, transmitted via the Community Risk Management system to anti-counterfeiting specialists in Member States and also to major ports/airports/land frontiers. This would operate in real time.

De informatie zou kunnen worden verstrekt via een centrale elektronische mailbox. Na controle van de verzoeken door een deskundige op het gebied van de bestrijding van namaak zouden deze via het Communautaire systeem voor risicobeheer kunnen worden doorgeleid naar de deskundigen op het gebied van de bestrijding van namaak in de lidstaten evenals naar belangrijke havens/luchthavens/landsgrenzen.


w