Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Contract negotiator
Contracts negotiator
Decide and agree on tourist-related products
Negotiate purchases for tourism experience
Negotiate rates for tourism
Negotiate tourism contracts
Negotiate tourism experience purchases
Negotiate tourism rates
Negotiate tourist experience purchases
Negotiate touristic rates
Tourism contract negotiator
Travel contract negotiator

Traduction de «Negotiate rates for tourism » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
negotiate rates for tourism | negotiate touristic rates | negotiate tourism contracts | negotiate tourism rates

prijzen voor toeristische diensten bespreken | toeristencontracten bespreken | onderhandelingen over reiscontracten | over toeristentarieven onderhandelen


decide and agree on tourist-related products | negotiate purchases for tourism experience | negotiate tourism experience purchases | negotiate tourist experience purchases

contracten sluiten over de aanschaf van toeristische diensten en producten | overeenkomsten sluiten over de aanschaf van toeristische diensten en producten | onderhandelen over de prijzen van toeristische diensten en producten | over de aankoop van toeristische diensten en producten onderhandelen


contract negotiator | contracts negotiator | tourism contract negotiator | travel contract negotiator

contractenagente toerisme | reisbemiddelaar | onderhandelaar toeristische contracten | reisagente
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
* Conclude ongoing negotiations for an agreement on visa and related issues concerning visits of tourist groups from China (agreement on "Authorised Destination Status") by the end of 2003, thus facilitating EU-bound tourism by Chinese citizens.

* Eind 2003 afronding van de onderhandelingen over een visa-overeenkomst en aanverwante kwesties met betrekking tot het bezoek van groepen toeristen vanuit China (overeenkomst over de status van "erkende reisbestemming"), waardoor Chinese toeristen gemakkelijker de EU kunnen bezoeken.


88. As far as the current WTO negotiations in services are concerned, the Community has addressed requests [101] to other WTO Members for liberalisation in most services sectors: professional and other business services, telecommunications services, postal and courier services, construction services, distribution services, environmental services, financial services, news agency services, tourism services, transport services and energy services.

88. In verband met de huidige WTO-onderhandelingen betreffende de diensten heeft de Gemeenschap de andere WTO-leden verzocht [101] om over te gaan tot liberalisering in de meeste dienstensectoren: professionele en andere zakelijke diensten, post- en koerierdiensten, diensten in de bouw, distributiediensten, milieudiensten, financiële diensten, diensten van persagentschappen, toerismediensten, transportdiensten en energiediensten.


4. Asserts that financing the development of rural and farm tourism in the EU is fully justified, since these sectors comprise more than 500 000 accommodation establishments and around 6 500 000 beds, 15-20% of which are in farm tourism areas; points out that supply and demand in these sectors have grown on average by 10-15% over the past 10-15 years, in circumstances where the average overall growth rate in tourism has been 4-5%;

4. wijst erop dat financiering van het plattelands- en agrotoerisme in de EU ten volle gerechtvaardigd is als men bedenkt dat deze sector ruim 500.000 logiesverstrekkende bedrijven met zo'n 6,5 miljoen bedden omvat, waarvan 15 tot 20% in agrotoeristische gebieden; wijst erop dat deze sector de afgelopen 10 tot 15 jaar een groei van 10 tot 15% in vraag en aanbod te zien heeft gegeven, terwijl de groei van het toerisme in het algemeen slechts 4 tot 5% bedroeg;


74. Highlights the opportunity this presents for a reduced VAT rate on tourism to be progressively harmonised across the Member States as a necessary condition for transparent competition among tourist companies within the EU and with non-EU countries; welcomes in this respect the discussion that started with the publication of the Green Paper on the future of VAT;

74. wijst erop dat het wenselijk is een verlaagd btw-tarief in het toerisme geleidelijk aan te harmoniseren tussen de lidstaten, daar dit een noodzakelijke voorwaarde is voor een transparante concurrentie tussen toeristische ondernemingen binnen de EU en met ondernemingen van derde landen; verwelkomt vanuit deze optiek de discussie die in gang is gezet met de publicatie van het Groenboek over de toekomst van de btw;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
74. Highlights the opportunity this presents for a reduced VAT rate on tourism to be progressively harmonised across the Member States as a necessary condition for transparent competition among tourist companies within the EU and with non-EU countries; welcomes in this respect the discussion that started with the publication of the Green Paper on the future of VAT;

74. wijst erop dat het wenselijk is een verlaagd btw-tarief in het toerisme geleidelijk aan te harmoniseren tussen de lidstaten, daar dit een noodzakelijke voorwaarde is voor een transparante concurrentie tussen toeristische ondernemingen binnen de EU en met ondernemingen van derde landen; verwelkomt vanuit deze optiek de discussie die in gang is gezet met de publicatie van het Groenboek over de toekomst van de btw;


5. For credit agreements for which a fixed borrowing rate is agreed in relation to the initial period of at least five years, at the end of which a negotiation on the borrowing rate takes place to agree on a new fixed rate for a further material period, the calculation of the additional, illustrative APRC disclosed in the ESIS shall cover only the initial fixed rate period and shall be based on the assumption that, at the end of the fixed borrowing rate period, the capital outstanding is repaid.

5. Met betrekking tot kredietovereenkomsten waarvoor een vaste debetrentevoet voor een eerste periode van ten minste vijf jaar is overeengekomen en waarvoor aan het eind van deze periode wordt onderhandeld over de debetrentevoet teneinde een nieuwe vaste debetrentevoet overeen te komen voor een verdere materiële periode, dekt de berekening van het bijkomende, illustratieve jaarlijkse kostenpercentage dat in het ESIS is meegedeeld uitsluitend de oorspronkelijke periode met vaste rentevoet en wordt de berekening gebaseerd op de veronderstelling dat aan het einde van de periode met vaste debetrentevoet het uitstaand kapitaal is afgelost.


5. For credit agreements for which a fixed borrowing rate is agreed in relation to the initial period of at least five years, at the end of which a negotiation on the borrowing rate takes place to agree on a new fixed rate for a further material period, the calculation of the additional, illustrative APRC disclosed in the ESIS shall cover only the initial fixed rate period and shall be based on the assumption that, at the end of the fixed borrowing rate period, the capital outstanding is repaid.

5. Met betrekking tot kredietovereenkomsten waarvoor een vaste debetrentevoet voor een eerste periode van ten minste vijf jaar is overeengekomen en waarvoor aan het eind van deze periode wordt onderhandeld over de debetrentevoet teneinde een nieuwe vaste debetrentevoet overeen te komen voor een verdere materiële periode, dekt de berekening van het bijkomende, illustratieve jaarlijkse kostenpercentage dat in het ESIS is meegedeeld uitsluitend de oorspronkelijke periode met vaste rentevoet en wordt de berekening gebaseerd op de veronderstelling dat aan het einde van de periode met vaste debetrentevoet het uitstaand kapitaal is afgelost.


Although the euro exchange rate is not a political instrument, but is formed freely on the foreign exchange market, the consequences of the recent rises in the euro-dollar exchange rate on tourism should be viewed on a differentiated basis.

Hoewelde wisselkoers van de euro geenpolitiek instrument ismaar vrij wordt gevormd op buitenlandse aandelenmarkten, dienen de gevolgen die de recentestijgingen van de euro-dollar wisselkoers hebben op het toerisme, vanuit een ander gezichtspunt te worden bekeken.


The job creation rate in tourism is above average compared to other sectors, and tourism creates in particular highly diverse jobs, often part-time, thus contributing to the employment of women, young and less-skilled persons.

In vergelijking met het gemiddelde van de andere sectoren creëert de toeristische sector meer werkgelegenheid, en met name zeer diverse - en vaak deeltijdse - banen, in het bijzonder voor vrouwen, jongeren en laaggeschoolden.


In addition, I suggest we take further measures, seeking to gradually harmonise tax rates on tourism operators’ profit margins; I also believe that targeted training for operators who receive and take care of elderly tourists and tourists with disabilities is necessary and should be mandatory, so as to guarantee equal rights for those user groups, who are increasingly inclined to take holidays.

Ik stel ook voor meer maatregelen te nemen om de belasting op de winstmarges van toeristische bedrijven verder te harmoniseren. Volgens mij is ook een opleidingsprogramma voor personeel dat betrokken is bij de ontvangst en assistentie van bejaarde en gehandicapte toeristen noodzakelijk en onvermijdelijk, zodat aan deze groepen, die steeds vaker geneigd zijn vakantiereizen te maken, gelijke rechten kunnen worden gegarandeerd.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Negotiate rates for tourism' ->

Date index: 2023-11-27
w