Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Availability of supplies
Chief Purchasing Officer
Chief Stores Superintendent
Chief Supplies Officer
Furnish office equipment
Keep inventory of office supplies in good condition
Maintain inventory of office supplies
Maintaining inventory of office supplies
Office equipment
Office supplies
Problems of supply
Purchaser
Purchasing and supply agent
Purchasing and supply office clerk
Purchasing and supply office worker
Security of supply
Set up equipment for offices
Set up office equipment
Supply
Supply difficulties
Supply office equipment
Sustain inventory of office supplies

Traduction de «Office supplies » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
office supplies [ Office equipment(ECLAS) ]

kantoorbenodigdheden




maintaining inventory of office supplies | sustain inventory of office supplies | keep inventory of office supplies in good condition | maintain inventory of office supplies

inventaris van kantoorbenodigdheden bijhouden


Flag Officer, Supply and Secretariat Branch

hoofdintendant der zeemacht


purchasing and supply agent | purchasing and supply office clerk | purchaser | purchasing and supply office worker

industrieel inkoper | inkoper media | aankoper | inkoper


furnish office equipment | set up equipment for offices | set up office equipment | supply office equipment

kantoorapparatuur aansluiten | kantooruitrusting opstellen


Chief Purchasing Officer | Chief Stores Superintendent | Chief Supplies Officer

chef van de Inkoop-en Magazijndienst


security of supply [ availability of supplies | problems of supply | supply difficulties ]

zekerheid van voorziening [ moeilijkheden bij de voorziening ]




Accidental suffocation due to failure of artificial air supply

onopzettelijke mechanische verstikking bij duiken als gevolg van onvoldoende lucht
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
However, office supplies as well as all kinds of small administrative consumables, supplies, hospitality costs and general services (such as telephone, Internet, postage, office cleaning, utilities, insurance, staff training, recruitment, etc.) are not direct eligible costs; they are included in indirect costs, as referred to in point II. 2.

Kantoorbenodigdheden en allerlei soorten kleine administratieve verbruiksgoederen, benodigdheden, ontvangstkosten en algemene diensten (zoals telefoon, internet, briefport, schoonmaken van kantoren, voorzieningen, verzekering, opleiding van personeel, aanwerving enz.) zijn echter geen directe subsidiabele kosten; deze worden opgenomen in de indirecte kosten zoals bedoeld in punt II. 2.


The Commission and the other EU Institutions will therefore show leadership by example by demonstrating new, energy-efficient technologies in their buildings, vehicles, office supplies and other energy-using equipment, and adopting procurement guidelines for their services.

De Commissie en de andere EU-instellingen dienen daarom het voorbeeld te geven door de demonstratie van nieuwe, energie-efficiënte technologieën in hun gebouwen, voertuigen, kantoor- en andere energieverbruikende apparatuur en door richtsnoeren voor de aankoop daarvan vast te stellen.


However, office supplies as well as all kinds of small administrative consumables, supplies, hospitality costs and general services (such as telephone, internet, postage, office cleaning, utilities, insurance, staff training, recruitment, etc.) are not direct eligible costs; they are included in indirect costs, as referred to in point II. 2.

Kantoorbenodigdheden en allerlei soorten kleine administratieve verbruiksgoederen, benodigdheden, ontvangstkosten en algemene diensten (zoals telefoon, internet, briefport, schoonmaken van kantoren, voorzieningen, verzekering, opleiding van personeel, aanwerving, enz.) zijn echter geen directe subsidiabele kosten; deze worden opgenomen in de indirecte kosten zoals bedoeld in punt II. 2.


However, office supplies as well as all kinds of small administrative consumables, supplies, hospitality costs and general services (such as telephone, internet, postage, office cleaning, utilities, insurance, staff training, recruitment, etc.) are not direct eligible costs; they are included in indirect costs, as referred to in point II. 2.

Kantoorbenodigdheden en allerlei soorten kleine administratieve verbruiksgoederen, benodigdheden, ontvangstkosten en algemene diensten (zoals telefoon, internet, briefport, schoonmaken van kantoren, voorzieningen, verzekering, opleiding van personeel, aanwerving, enz.) zijn echter geen directe subsidiabele kosten; deze worden opgenomen in de indirecte kosten zoals bedoeld in punt II. 2.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
However, office supplies as well as all kinds of small administrative consumables, supplies, hospitality costs and general services (such as telephone, Internet, postage, office cleaning, utilities, insurance, staff training, recruitment, etc.) are not direct eligible costs; they are included in indirect costs, as referred to in point II. 2.

Kantoorbenodigdheden en allerlei soorten kleine administratieve verbruiksgoederen, benodigdheden, ontvangstkosten en algemene diensten (zoals telefoon, internet, briefport, schoonmaken van kantoren, voorzieningen, verzekering, opleiding van personeel, aanwerving enz.) zijn echter geen directe subsidiabele kosten; deze worden opgenomen in de indirecte kosten zoals bedoeld in punt II. 2.


Under this measure, the only costs to be taken into account in determining the operating grant are those necessary for the proper conduct of the normal activities of the body selected, in particular personnel costs, overheads (rental and property charges, equipment, office supplies, telecommunications, postal charges, etc.), costs of internal meetings, and publications, information and dissemination costs.

In het kader van deze maatregel worden bij de vaststelling van de exploitatiesubsidie alleen de kosten in aanmerking genomen die noodzakelijk zijn voor het goede verloop van de normale activiteiten van de geselecteerde organisatie, met name personeelskosten, algemene kosten (huur- en huisvestingskosten, uitrusting, kantoorbenodigdheden, telecommunicatie, portokosten, enz.), kosten van interne vergaderingen en kosten voor publicaties, voorlichting en verspreiding.


(85) A further 26 jobs originate from the permanent maintenance of the facilities, 15 from the supply of energy, nine from training and temporary staff in case of a production standstill and eight from services related to the activities of the new plant (cleaning, catering, offices supplies, etc.).

(85) Voorts worden 26 aanvullende arbeidsplaatsen geschapen voor het permanente onderhoud van de installaties, 15 voor energievoorziening, 9 voor opleiding en tijdelijk personeel bij productiestilstanden en 8 voor diensten in verband met de activiteiten van de nieuwe fabriek (schoonmaak, catering, kantoorbenodigdheden, enzovoort).


Consumables include any material or assistance provided to project participants (Article 3 of Decision 2000/596/EC), for example food, clothing, medical assistance, material to reconstruct houses, etc. Supplies include office supplies such as stationery, but also food supplies for project participants under Article 3 of Decision 2000/596/EC.

Verbruiksgoederen bestaan uit materieel of bijstand verstrekt aan deelnemers aan het project (artikel 3 van Beschikking 2000/596/EG), bijvoorbeeld voedsel, kleding, medische bijstand, materiaal voor wederopbouw van huizen, enz. Tot de benodigdheden behoren kantoorbenodigdheden zoals papierwaren, doch ook voedsel voor deelnemers aan het project bedoeld in artikel 3 van Beschikking 2000/596/EG.


Consumables include any material or assistance provided to project participants (Article 3 of Decision 2000/596/EC), for example food, clothing, medical assistance, material to reconstruct houses, etc. Supplies include office supplies such as stationery, but also food supplies for project participants under Article 3 of Decision 2000/596/EC.

Verbruiksgoederen bestaan uit materieel of bijstand verstrekt aan deelnemers aan het project (artikel 3 van Beschikking 2000/596/EG), bijvoorbeeld voedsel, kleding, medische bijstand, materiaal voor wederopbouw van huizen, enz. Tot de benodigdheden behoren kantoorbenodigdheden zoals papierwaren, doch ook voedsel voor deelnemers aan het project bedoeld in artikel 3 van Beschikking 2000/596/EG.


D. Costs of purchase of office supplies and materials (if not included in indirect costs)

D. Aanschafkosten van kantoorbehoeften en -materialen (indien niet opgenomen in de indirecte kosten)


w