Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
B-to-C
B2C
B2C commerce
Business-to-consumer
Business-to-consumer commerce
Business-to-customer
Chamber of commerce
Chamber of commerce and industry
Chambers of commerce
Cybercommerce
E commerce organisation
E commerce structure
E-commerce
E-commerce development manager
E-commerce manager
E-commerce system
E-commerce systems
EBusiness manager
EBusiness managers
Electronic commerce
Elimination of trade barriers
International commerce transaction rules
International commercial transaction rules
International commercial transactions rules
International commercial transactions statutes
Internet commerce
Liberalisation of commerce
Liberalisation of trade
Liberalization of trade
Offline commerce
Offline presetting
Online commerce
Virtual commerce

Traduction de «Offline commerce » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


electronic commerce [ cybercommerce | e-commerce | Internet commerce | online commerce | virtual commerce ]

elektronische handel [ cybercommerce | e-commerce | handel via Internet | on-linehandel | virtuele handel ]


e commerce organisation | e commerce structure | e-commerce system | e-commerce systems

e-handelssystemen | elektronische handelssystemen | internetverkoopsystemen




chamber of commerce and industry [ chamber of commerce | Chambers of commerce(ECLAS) ]

Kamer van Koophandel en Industrie [ Kamer van Koophandel ]


e-commerce development manager | e-commerce manager | eBusiness manager | eBusiness managers

internet business development manager | web business development manager | eBusiness manager | e-commerce manager


international commerce transaction rules | international commercial transaction rules | international commercial transactions rules | international commercial transactions statutes

internationale commerciële transactiebepalingen | internationale commerciële transactievoorschriften


liberalisation of trade [ elimination of trade barriers | liberalisation of commerce | liberalization of trade ]

liberalisering van het handelsverkeer [ afschaffing van beperkingen | afschaffing van handelsbelemmeringen | handelsliberalisatie ]


E-commerce | Electronic commerce | Online commerce

Elektronische handel | Elektronische verkoop | Handel on-line


B2C | B2C commerce | B-to-C | Business-to-consumer | Business-to-consumer commerce | Business-to-customer

Elektronische handel tussen bedrijven en consumenten | Handel tussen bedrijven en consumenten
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
5. Points out that e-commerce generates EUR 500 billion per year in the European Union and is an important complement to offline trade, while providing consumers with greater choice, especially in remote areas, and SMEs with new opportunities; calls on the Commission to identify and dismantle barriers affecting e-commerce in order to build a genuine cross-border e-commerce market; believes that these barriers include lack of interoperability and common standards, lack of adequate information allowing consumers to make informed decis ...[+++]

5. neemt er kennis van dat de e-handel in de Europese Unie jaarlijks 500 miljard EUR genereert en een belangrijke aanvulling op de niet-onlinehandel vormt, en consumenten een groter aanbod biedt, met name in verafgelegen gebieden, en kmo's nieuwe kansen biedt; verzoekt de Commissie de obstakels voor de e-handel in kaart te brengen en te elimineren, teneinde tot een daadwerkelijke grensoverschrijdende markt voor e-handel te komen; stelt vast dat tot deze obstakels een gebrek aan interoperabiliteit en gemeenschappelijke normen behoren, alsook een gebrek aan geëigende informatie die consumenten in staat stelt goed gefundeerde besluiten te ...[+++]


The Digital Single Market (DSM) Strategy deals with the supply of digital content and the online sale of goods because the share of e-commerce within the EU retail sector is growing faster than offline trade and the significant untapped growth potential of e-commerce should not be missed.

De strategie voor de digitale eengemaakte markt houdt zich bezig met de levering van digitale inhoud en de online-verkoop van goederen omdat het aandeel van elektronische handel in de detailhandelssector in de EU sneller groeit dan dat van de offline-handel en het aanzienlijke groeipotentieel van de elektronische handel niet onbenut mag blijven.


D. whereas e-commerce has become an essential part of commerce and an important driver of consumer choice, competition and technological innovation, given that consumers and businesses differentiate less and less between online and offline in their daily life;

D. overwegende dat e-handel een essentieel onderdeel van de handel is geworden en tegenwoordig een grote invloed uitoefent op de keuze van consumenten, concurrentie en technologische innovatie vanwege het feit dat de scheidslijn tussen de online- en offlinewereld voor consumenten en bedrijven in het dagelijks leven steeds vager wordt;


The exclusion of disputes that do not arise exclusively from transactions concluded via electronic means (in other words, offline), not having adopted the broader definition of electronic commerce set out in Directive 2000/31/EC, including conflicts arising from online commercial communications that do not result in a transaction.

de uitsluiting van geschillen die niet uitsluitend voortvloeien uit langs elektronische weg gerealiseerde transacties (ofwel offline-transacties) doordat de bredere definitie van e-commerce uit Richtlijn 2000/31/EG, die ook uit commerciële online-communicatie voorvloeiende geschillen omvat waarbij geen sprake is van een concrete transactie, niet is overgenomen.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The exclusion of disputes that do not arise exclusively from transactions concluded via electronic means (in other words, offline), not having adopted the broader definition of electronic commerce set out in Directive 2000/31/EC, including conflicts arising from online commercial communications that do not result in a transaction.

de uitsluiting van geschillen die niet uitsluitend voortvloeien uit langs elektronische weg gerealiseerde transacties (ofwel offline-transacties) doordat de bredere definitie van e-commerce uit Richtlijn 2000/31/EG, die ook uit commerciële online-communicatie voorvloeiende geschillen omvat waarbij geen sprake is van een concrete transactie, niet is overgenomen.


E-commerce can deliver considerable welfare gains since consumers have at least twice the choice when shopping online rather than offline.

E-handel kan aanzienlijke voordelen opleveren omdat consumenten ten minste twee keer zo veel keuze hebben als zij online winkelen dan als zij offline winkelen.


23. Emphasises that e-commerce is an important complement to offline trade and that appropriate action must be taken to develop its full potential, including improving access to the Internet in the European Union's most remote areas; calls on the Commission to include in the upcoming communication on e-commerce measures to enhance confidence, in particular by simplifying registration of domains across borders, improving secure online payment, facilitating cross-border debt recovery and improving information to consumers on their rights, particularly concerning cancellations ...[+++]

23. onderstreept dat de e-handel een belangrijke aanvulling vormt op de offline-handel en dat er passende maatregelen nodig zijn om gebruik te maken van zijn volledige potentieel, waartoe ook de toegang tot het internet behoort in de meest afgelegen gebieden van de Europese Unie; vraagt de Commissie om in haar komende mededeling over e-handel onder meer in te gaan op maatregelen ter versterking van het vertrouwen, met name door vereenvoudiging van de registratie van domeinnamen in andere lidstaten dan het eigen land, verhoging van de ...[+++]


M. having regard to the Commission communication on the digital agenda, which recognises that consumers in the EU very often opt to engage in transactions with firms based outside the EU, for example in the US, a factor which points to the need to develop a policy for encouraging global forms of e-commerce, together with the necessity to promote the importance of internationalisation of internet governance in line with the Tunis Agenda, whereas neither consumers nor businesses can reap the benefits of a Digital Single Market since very few on-line retailers sell their products or services to other Member States and most of those sell on ...[+++]

M. overwegende dat in de mededeling van de Europese Commissie over de digitale agenda wordt erkend dat consumenten in de EU vaak de voorkeur geven aan transacties met bedrijven die buiten de EU, bijvoorbeeld in de VS, zijn gevestigd, waaruit blijkt dat een beleid ter stimulering van wereldwijde vormen van e-handel moet worden ontwikkeld en dat de mondialisering van internetgovernance conform de Agenda van Tunis moet worden bevorderd; overwegende dat noch de consument, noch het bedrijfsleven de vruchten van een digitale interne markt kan plukken, aangezien slechts zeer weinig onlinehandelaren hun producten of diensten in andere lidstaten verkopen en, wanneer zulks het geval is, meestal in een beperkt aantal lidstaten; overwegende dat disc ...[+++]


M. having regard to the Commission communication on the digital agenda, which recognises that consumers in the EU very often opt to engage in transactions with firms based outside the EU, for example in the US, a factor which points to the need to develop a policy for encouraging global forms of e-commerce, together with the necessity to promote the importance of internationalisation of internet governance in line with the Tunis Agenda, whereas neither consumers nor businesses can reap the benefits of a Digital Single Market since very few on-line retailers sell their products or services to other Member States and most of those sell onl ...[+++]

M. overwegende dat in de mededeling van de Europese Commissie over de digitale agenda wordt erkend dat consumenten in de EU vaak de voorkeur geven aan transacties met bedrijven die buiten de EU, bijvoorbeeld in de VS, zijn gevestigd, waaruit blijkt dat een beleid ter stimulering van wereldwijde vormen van e-handel moet worden ontwikkeld en dat de mondialisering van internetgovernance conform de Agenda van Tunis moet worden bevorderd; overwegende dat noch de consument, noch het bedrijfsleven de vruchten van een digitale interne markt kan plukken, aangezien slechts zeer weinig onlinehandelaren hun producten of diensten in andere lidstaten verkopen en, wanneer zulks het geval is, meestal in een beperkt aantal lidstaten; overwegende dat discr ...[+++]


w