Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Aeroplane co-pilot
Aeroplane pilot
Control wheel steering
Flight instructor
Flight simulation instructor
Fly-through steering
Flying instructor
Maintain flying harnesses
Maintain harnesses for flying
Model farm
Operate artist flying movements
PF
PNF
Pilot - aircraft
Pilot farm
Pilot farms
Pilot flying
Pilot non-flying
Pilot trainer
Test artist flying system
Test artist flying systems
Test flying systems
Transparent piloting
Try out artist flying systems

Vertaling van "Pilot flying " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE


flying instructor | pilot trainer | flight instructor | flight simulation instructor

instructeur vluchtsimulator | instructrice luchtvaartpiloot | instructrice vluchtsimulator | vlieginstructeur


control wheel steering | fly-through steering | transparent piloting

transparante besturing




check, maintain and repair flying harnesses | operate artist flying movements | maintain flying harnesses | maintain harnesses for flying

vlieginstallaties onderhouden


test flying systems | try out artist flying systems | test artist flying system | test artist flying systems

hijsinstallatie voor artiesten testen | trekkenwand voor artiesten testen








model farm [ pilot farm | Pilot farms(AGROVOC) ]

proefboerderij
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
an additional qualified pilot (in this rule called a safety pilot) occupies a control seat to act as safety pilot for the person who is flying under simulated instrument conditions.

een aanvullende gekwalificeerde piloot („veiligheidspiloot” genoemd in deze regel) op een besturingsstoel aanwezig is om op te treden als veiligheidspiloot voor de persoon die onder gesimuleerde instrumentvliegomstandigheden vliegt.


If they are not residing in the territory of a Member State, pilots shall apply to the competent authority of the Member State where the operator for which they are flying or intend to fly has its principal place of business, or where the aircraft on which they are flying or intend to fly is registered’.

Indien ze niet op het grondgebied van een lidstaat verblijven, moeten bestuurders een aanvraag indienen bij de bevoegde autoriteit van de lidstaat waar de exploitant waarvoor ze vliegen of beogen te vliegen zijn hoofdkantoor heeft, of waar het luchtvaartuig waarop zij vliegen of beogen te vliegen is geregistreerd”.


the issue, revalidation or renewal of a class or type rating for single-pilot aeroplanes, except for single-pilot high performance complex aeroplanes, when the privileges sought by the applicant are to fly in single-pilot operations; ’

de afgifte, verlenging en hernieuwde afgifte van klasse- of typebevoegdverklaringen voor éénpiloot-gecertificeerde vleugelvliegtuigen, met uitzondering van éénpiloot-gecertificeerde complexe vleugelvliegtuigen met groot prestatievermogen, indien de kandidaat bevoegdheden wil verkrijgen om op te treden tijdens éénpilootoperaties; ”


If such pilots after a certain time stop to fly on that licence but continue to fly on an ICAO based third country licence that includes an IR and would request then to renew their IR on the European licence they would only have to fulfil the revalidation criteria contained in FCL.625(b) based on the current and valid third country IR.

Als zulke piloten na een bepaalde tijd niet langer onder die bevoegdverklaring vliegen maar blijven vliegen onder een bevoegdverklaring die conform de ICAO-normen is afgegeven door een derde land en die een IR omvat, en als zij zouden vragen om een hernieuwde afgifte van hun Europese IR, zouden zij alleen hoeven te voldoen aan de verlengingscriteria van FCL.625, onder b), op grond van hun lopende en geldige IR van een derde land.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
skill tests and proficiency checks for the cloud flying rating, provided that the examiner has completed at least 200 hours of flight time as pilot on sailplanes or powered sailplanes, including at least 5 hours or 25 flights of flight instruction for the cloud flying rating or at least 10 hours of flight instruction for the EIR or IR(A)’.

vaardigheidstests en bekwaamheidsproeven voor de bevoegdverklaring voor wolkenvluchten, op voorwaarde dat de examinator ten minste 200 vlieguren heeft als bestuurder van zweefvliegtuigen of gemotoriseerde zweefvliegtuigen, waarvan ten minste 5 uur of 25 vluchten vlieginstructie voor de bevoegdverklaring voor wolkenvluchten of ten minste 10 uur vlieginstructie voor de EIR of IR(A)”.


Until 8 April 2019, a Member State may issue an authorisation to a pilot to exercise specified limited privileges to fly aeroplanes under instrument flight rules before the pilot complies with all of the requirements necessary for the issue of an instrument rating in accordance with this Regulation, subject to the following conditions:

Tot 8 april 2019 mag een lidstaat een autorisatie aan piloten afgeven, waarmee deze over gespecificeerde, beperkte bevoegdheden beschikken om met vliegtuigen onder instrumentvliegvoorschriften te vliegen, voordat deze hebben voldaan aan alle voorschriften die noodzakelijk zijn voor het afgeven van een bevoegdverklaring voor instrumentvliegen overeenkomstig deze verordening, waarbij aan de volgende voorwaarden moet zijn voldaan:


EASA wishes among other things to ensure that all pilots flying in the EU have a pilot’s licence issued in the EU.

Het EASA verlangt onder meer dat alle piloten die binnen de EU vliegen over een vliegbrevet beschikken dat in de EU is behaald.


Subject: Possible age discrimination towards pilots flying over France

Betreft: Mogelijke leeftijdsdiscriminatie van piloten die boven Frankrijk vliegen


Subject: Possible age discrimination towards pilots flying over France

Betreft: Mogelijke leeftijdsdiscriminatie van piloten die boven Frankrijk vliegen


The consequence of that was that pilotsflying times and the working conditions of cabin crew were open and controversial issues for our discussions in the committee.

De vliegtijden van piloten en de arbeidsomstandigheden van de cabin crews waren dan ook de openstaande en controversiële punten in onze behandeling in de commissie.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Pilot flying' ->

Date index: 2024-10-03
w